www.kryfokamari.blogspot.com

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ψηφίζει τα μέτρα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάντατζη


Την πρόθεσή του να μην ψηφίσει τα νέα μέτρα έκανε γνωστή ο βουλευτής Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ Τσετίν Μάντατζη, επισημαίνοντας πως «η ηθική και πολιτική του ακεραιότητα δεν του επιτρέπουν να ψηφίσει το νέο μνημόνιο, προϊόν της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος».

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Τσετίν Μάντατζη:



«Στις εθνικές εκλογές του 2009, 17.271 συμπολίτες μου, Ξανθιώτες και Ξανθιώτισσες, με επανεξουσιοδότησαν με την ψήφο τους, να τους αντιπροσωπεύσω στο Κοινοβούλιο.

Η εντολή τους αφορούσε την ανάταξη της αναπτυξιακής διαδικασίας, την στήριξη του εισοδήματος των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, την προστασία και ενίσχυση της απασχόλησης, την στήριξη των
ανέργων, την καταπολέμηση της διαφθοράς.

Η εντολή αφορούσε, επίσης, την εφαρμογή μιας σύγχρονης προοδευτικής μειονοτικής πολιτικής.
Επί δυόμιση χρόνια στήριξα όλες τις προσπάθειες της κυβέρνησης Παπανδρέου προκειμένου να αποφύγουμε την χρεοκοπία, κάνοντας το χρέος μου απέναντι στην χώρα και τους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό ψήφισα το Μνημόνιο και Νόμους, πεπεισμένος ότι αυτή αποτελούσε την μοναδική διέξοδο για την χώρα.

Όταν οι οικονομικές εξελίξεις οδήγησαν σε δραματικές πολιτικές αλλαγές, διαφώνησα, διαχωρίζοντας σαφώς δια της ψήφου, την θέση μου.

Η ηθική αλλά και η πολιτική λογική μου, μου υποδεικνύουν πλέον ότι ο δρόμος που ακολουθούμε οδηγεί σε αδιέξοδο. Φορτώνει στους πολίτες, και μάλιστα στους πιο ευάλωτους καθώς και στους νέους, την επί χρόνια αποτυχία του πολιτικού συστήματος να εφαρμόσει ουσιαστικές μεταρρυθμιστικές πολιτικές εγκαίρως.

Οι κρίσιμες ιστορικά στιγμές, απαιτούν από όλους μας να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων.
Η ηθική και πολιτική μου ακεραιότητα δεν μου επιτρέπουν να ψηφίσω το νέο μνημόνιο, προϊόν της αποτυχίας του πολιτικού συστήματος.

Οι δημοκρατικές πεποιθήσεις μου, δεν μου επιτρέπουν να λειτουργώ παρά τη βούληση των συμπολιτών μου και την λαϊκή εντολή που έχω λάβει.

Η απόφασή μου αυτή θα κριθεί από τον λαό της Ξάνθης και από την ιστορία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: