www.kryfokamari.blogspot.com

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Το Playstation®move Motion Controller φέρνει μια ολοκαίνουρια εμπειρία ψυχαγωγίας στο Playstation®3

Το νέο βοηθητικό χειριστήριο (Sub-Controller) PlayStation®Move, επιτρέπει τη «διαδραστική» πλοήγηση, συνοδεύοντας το λανσάρισμα του Motion Controller το ερχόμενο Φθινόπωρο. 36 εταιρείες ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών υποστηρίζουν την πλατφόρμα PlayStation®Move


Η Sony Computer Entertainment (SCE) ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία του χειριστηρίου με αισθητήρες κίνησης (motion controller) PlayStation®Move για το σύστημα ψυχαγωγίας PlayStation®3 (PS3™). Το νέο PLAYSTATION®MOVE MOTION CONTROLLER θα κυκλοφορήσει το ερχόμενο Φθινόπωρο, προσφέροντας μια μοναδική και υψηλής ευκρίνειας εμπειρία gaming, βασισμένη στην κίνηση, που δε συγκρίνεται με οποιαδήποτε άλλη πρόταση της αγοράς.

Παράλληλα, η SCE θα λανσάρει επίσης το βοηθητικό χειριστήριο (sub-controller) του PlayStation®Move, το οποίο θα χρησιμοποιείται για να προσφέρει ακριβέστερη πλοήγηση στο περιβάλλον του παιχνιδιού – στους χαρακτήρες και τα αντικείμενα. Η πλατφόρμα PlayStation®Move, η οποία συμπεριλαμβάνει το motion controller, το sub-controller και την κάμερα PlayStation®Eye*1, σε συνδυασμό με μια πολύ δυνατή συλλογή τίτλων, θα προσφέρει την απόλυτη εμπειρία διαδραστικής ψυχαγωγίας μέσω του PlayStation®3.

Ο συνδυασμός του συστήματος PlayStation®3 με την κάμερα PlayStation®Eye αναγνωρίζει την ακριβή κίνηση, γωνία και θέση του χειριστηρίου PlayStation®Move στις τρεις διαστάσεις του χώρου, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαύσουν μια «διαισθητική» εμπειρία, σαν να βρίσκονταν οι ίδιοι μέσα στο παιχνίδι. Το motion controller PlayStation®Move προσφέρει ασύγκριτη ακρίβεια, χάρη στους ιδιαίτερα προηγμένους αισθητήρες του, στους οποίους περιλαμβάνεται ένα γυροσκόπιο τριών αξόνων, ένα επιταχυνσιόμετρο (accelerometer) τριών αξόνων, έναν αισθητήρα μαγνητικού πεδίου, αλλά και μια σφαίρα που αλλάζει χρώματα, εντοπιζόμενη από την PlayStation®Eye camera. Μέσω του συστήματος PlayStation®Move, τόσο οι γρήγορες, όσο και οι πιο «λεπτές» κινήσεις μπορούν να καταγραφούν, είτε ο παίκτης κουνά τη ρακέτα του τένις, είτε ζωγραφίζει με ένα πινέλο!

Με το PlayStation®Move και μέσω των πλήκτρων «δράσης» και της αναλογικής σκανδάλης, οι χρήστες μπορούν να εισάγουν τις απαιτούμενες πληροφορίες στο σύστημα, ενώ δέχονται σωματική ανάδραση από τη λειτουργία δόνησης και οπτικές πληροφορίες από τη σφαίρα, χάρη στη δυνατότητά της να απεικονίζει μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων. Επιπλέον, η PlayStation®Eye camera έχει τη δυνατότητα να καταγράψει τη φωνή ή την εικόνα του παίκτη, δημιουργώντας μια εμπειρία Επαυξημένης Πραγματικότητας (augmented reality).

Το sub-controller του PlayStation®Move είναι σχεδιασμένο για χρήση με το ένα χέρι και δημιουργήθηκε, προκειμένου να επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις επιλογές παιχνιδιού που προσφέρει το PlayStation®Move*2. Tο sub-controller PlayStation®Move διαθέτει εντυπωσιακό σχεδιασμό, με καμπύλες, απόλυτα ταιριαστό με το motion controller, ενώ θα έχει έναν αναλογικό μοχλό και πλήκτρα κατεύθυνσης, τα οποία θα επιτρέπουν στους παίκτες να ελέγχουν την κίνηση των χαρακτήρων ή να επιλέγουν κατεύθυνση. Όπως όλα τα άλλα ασύρματα χειριστήρια για το PlayStation®3, διαθέτει μια ενσωματωμένη επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου, αλλά και τεχνολογία Bluetooth®, που επιτρέπει στο χειριστήριο να μεταφέρει τις πληροφορίες των κινήσεων σας στο PlayStation®3, χωρίς να απαιτείται η χρήση καλωδίων.

Το motion controller PlayStation®Move και το sub-controller θα διευρύνουν περαιτέρω την gaming εμπειρία στο PlayStation®3, είτε μέσω παιχνιδιών που θα αξιοποιούν αμφότερα τα χειριστήρια ή τίτλων που απαιτούν μόνο το ένα.

Η παρουσίαση των χειριστηρίων PlayStation®Move αντιμετωπίστηκε με ενθουσιασμό από τη βιομηχανία, αλλά και από 36 συνεργαζόμενες εταιρείες ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών*3, που έχουν αποφασίσει να υποστηρίξουν τη νέα πλατφόρμα. Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2010, τα Worldwide Studios της SCE θα κυκλοφορήσουν περισσότερα από 20 παιχνίδια, τα οποία είτε είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για την πλατφόρμα PlayStation®Move ή απλώς υποστηρίζονται από αυτήν.

Η SCE, διαθέτοντας ισχυρή υποστήριξη από εταιρείες ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών, θα ενισχύσει στο μέγιστο τη συλλογή συμβατών με το PlayStation®Move παιχνιδιών και θα υποστηρίξει σημαντικά την πλατφόρμα του PlayStation®3.

* 1 Η χρήση της PlayStation®Eye camera είναι απαραίτητη προκειμένου οι χρήστες να παίξουν με το PlayStation®Move motion controller στο PlayStation®3.

* 2 Το DUALSHOCK® ή το ασύρματο χειριστήριο SIXAXIS® μπορούν να χρησιμοποιηθούν αντί για το βοηθητικό χειριστήριο (sub controller).

http://www.naftemporiki.gr

Ανασχηματισμός τώρα...

Ολική απαγόρευση καπνίσματος

Η υπουργός Υγείας κα Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να απαγορευτεί παντού το κάπνισμα.

Είναι φανερό ότι ο ήδη υπάρχον νόμος δεν έχει εφαρμοσθεί, πλην εξαιρέσεων.

Ήδη είναι έτοιμο ένα νέο αυστηρότερο πλαίσιο που ωστόσο όμως για να εφαρμοσθεί θα χρειαστεί η συνεργασία της αστυνομίας, τηςδημοτικής αστυνομίας και των λιμενικών αρχών.

Πολλά ψάρια υπό εξαφάνιση λόγω υπεραλίευσής τους

«Μπακαλιάρος σκορδαλιά». Ισως τα επόμενα χρόνια να χρειαστεί να αντικαταστήσουμε το είδος του ψαριού που χρησιμοποιείται στο παραδοσιακό έδεσμα της εθνικής μας εορτής, καθώς ο μπακαλιάρος κινδυνεύει να εξαφανιστεί. Ο πληθυσμός του παγκοσμίως έχει μειωθεί κατά 90%.


Αυτό το ψάρι, όπως και ο τόνος, ο ξιφίας, η γλώσσα, το κοκκινόψαρο, ο σολομός, ο γαλέος, αλλά και οι γαρίδες, συμπεριλαμβάνονται στην κόκκινη λίστα της Greenpeace, τη λίστα, δηλαδή, με τα ψάρια που απειλούνται σοβαρά λόγω της υπεραλίευσης.

Εκτός από τα συγκεκριμένα, σύμφωνα με έκθεση της Ευρωπαϊκής Ενωσης, έχουν μειωθεί δραματικά τα ιχθυαποθέματα και της ρέγγας και του μπαρμπουνιού, όπως και όλων των ψαριών που έχουν εμπορική αξία και άρα αλιεύονται εντατικά και συχνά με μεθόδους που καταστρέφουν κάθε πιθανότητα επανάκαμψης του πληθυσμού των ψαριών.

Στη Μεσόγειο

Τα 3/4 των ιχθυαποθεμάτων διεθνώς, όπως σημειώνει η Greenpeace, είναι υπεραλιευμένα και απειλούνται άμεσα, βρίσκονται στα όρια της κατάρρευσης ή έχουν ήδη εξαφανιστεί.

Συγκεκριμένα, στη Μεσόγειο φαίνεται να απειλούνται με εξαφάνιση ποσοστό 65% - 79% των ψαριών που αλιεύονται. Ειδικά για το Αιγαίο και τη Μεσόγειο το ποσοστό των ψαριών που κινδυνεύουν φτάνει το 20%, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Προφανώς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κατάσταση απαιτούνται μέτρα, τα οποία, όμως, δεν είναι και τόσο εύκολο να αποφασιστούν.

Ενδεικτικά το μορατόριουμ που επέβαλε ο Καναδάς στην αλιεία του μπακαλιάρου, προσπαθώντας να αντιμετωπίσει το γεγονός ότι το ποσοστό μπακαλιάρου που αλιεύθηκε το 1992 ήταν ελάχιστο, οδήγησε 40.000 ανθρώπους στην ανεργία σε πέντε περιοχές του Καναδά. Παράλληλα, «μπορεί να βρισκόμαστε στο 21ο αιώνα, οι σύγχρονοι πειρατές όμως δεν λείπουν», όπως σημειώνει η Greenpeace.

H αλιεία από τα πειρατικά σκάφη γίνεται κατά παράβαση των διεθνών και εθνικών συμφωνιών για την αλιεία με τη χρήση συχνά καταστροφικών μεθόδων. Η αξία της πειρατικής αλιείας ανέρχεται σε 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.

Ωστόσο, η πίεση στα αλιεύματα οφείλεται στη ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών. Αν οι τελευταίοι μάθουν να ψωνίζουν «ορθά», μπορούν να ασκήσουν πίεση για την προστασία της θαλάσσιας ζωής.

Μπορούμε κατ' αρχάς να αποφεύγουμε τα ψάρια που κινδυνεύουν με εξαφάνιση και να προτιμάμε εναλλακτικά άλλα ψάρια. Επίσης, είναι καλό να αναζητούμε τη σήμανση των αλιευμάτων (όταν πρόκειται για κατεψυγμένα ψάρια ή κονσέρβες) που κανονικά θα πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία για τις περιοχές αλλά και τους τρόπους αλιείας.

«Εγγυήσεις»

Τα τελευταία χρόνια, έχουν αναπτυχθεί συστήματα πιστοποίησης αλιευμάτων τα οποία παρέχουν «εγγυήσεις» ότι τα πιστοποιημένα ψάρια και θαλασσινά έχουν αλιευθεί με τρόπο που να εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα των ιχθυαποθεμάτων. Ακόμη, θα βοηθούσε να αποφεύγουμε τον γόνο... Η ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει τα ελάχιστα επιτρεπόμενα μεγέθη κατανάλωσης για τα ψάρια, με σκοπό να προστατεύσει τα μικρά ψάρια που δεν έχουν φτάσει ακόμα σε ηλικία αναπαραγωγής. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η ανάπτυξη και η ανανέωση του πληθυσμού. Η αλιεία ψαριών μικρότερων των επιτρεπομένων μεγεθών είναι παράνομη.

Της Τανιας Γεωργιοπουλου
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_oiko1_100040_12/03/2010_1291237

Αυξήσεις στις τιμές των διοδίων από τις 15/3

Αναπροσαρμόζονται από τη Δευτέρα 15 Μαρτίου οι τιμές των διοδίων στις εθνικές οδούς, μετά την ενσωμάτωση της νέας αύξησης του ΦΠΑ από 19% σε 21%.

Σε κάποιους, ωστόσο, σταθμούς, όπως στην Ελευσίνα, τον Ισθμό, το Ζευγολατιό και το Ρίο, οι τιμές για τα Ι.Χ. και τα δίκυκλα παραμένουν σταθερές.

Αναλυτικότερα, όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, η οποία κατασκευάζει τον οδικό άξονα της ΒΔ Πελοποννήσου, αυξήσεις θα ισχύσουν στους τέσσερις προαναφερθέντες σταθμούς για τα φορτηγά πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 7.20 σε 7.30 ευρώ και για τις νταλίκες πάνω από 2.20 μέτρα ύψος από 10.10 σε 10.30 ευρώ.

Παράλληλα, η κοινοπραξία Μορέας, η οποία κατασκευάζει το δρόμο Κόρινθος - Καλαμάτα και Κόρινθος - Σπάρτη, ανακοίνωσε ότι θα εισπράττονται διόδια και στους τέσσερις σταθμούς και προς τις δύο κατευθύνσεις.

Οι τιμές θα είναι οι εξής: στο Σπαθοβούνι και τη Νεστάνη τα δίκυκλα θα πληρώνουν 1 ευρώ και 0.90 αντίστοιχα, τα οχήματα μέχρι 2.20 ύψος 1.40 και 1.30.

Τα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2.20 μ. 3.60 και 3.40 και τα τετραξονικά 5 και 4.80, αντίστοιχα.

Και η κοινοπραξία Νέα Οδός προχωρά σε αναπροσαρμογή για τα διόδια των Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων και Θήβας καθώς και τα διόδια της Τραγάνας.

Στις Αφίδνες τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 1,90, τα φορτηγά 4.80 και οι νταλίκες 6.70. Στη Θήβα τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.10. Στην Τανάγρα τα Ι.Χ. 2.20, τα φορτηγά 5.60 και οι νταλίκες 7.85. Διόδια καταβάλλονται και στα δύο ρεύματα και της εξόδου και της εισόδου.

Αναπροσαρμογές ανακοίνωσε και η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου για τα διόδια Πελασγίας, Μοσχοχωρίου και Λεπτοκαρυάς. Στην Πελασγία, τα Ι.Χ. θα πληρώνουν 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30. Στο Μοσχοχώρι, τα Ι.Χ. 2.30, τα φορτηγά 5.80 και οι νταλίκες 8.20. Και στη Λεπτοκαρυά τα Ι.Χ. 2.40, τα φορτηγά 5.90 και οι νταλίκες 8.30.

Δεν αλλάζει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό

Αμετάβλητη θα παραμείνει η τιμή των διοδίων στην Αττική Οδό παρά την αύξηση του ΦΠΑ από το 19% στο 21% που θα ισχύσει από τις 15 Μαρτίου.

Η Αττική Οδός, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, «αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που δημιουργεί η οικονομική κρίση στους εργαζομένους, εργαλείο των καθημερινών μετακινήσεων των οποίων αποτελεί ο βασικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας, αποφάσισε, στην παρούσα φάση, να μην μετακυλήσει την αύξηση του ΦΠΑ ούτε στους οδηγούς που πληρώνουν τοις μετρητοίς, ούτε και στους συνδρομητές των εκπτωτικών προγραμμάτων e-PASS».

Η τελευταία αναπροσαρμογή στο αντίτιμο του διοδίου έγινε την 1η Φεβρουαρίου του 2006.

ΝΔ: Απαράδεκτη η αύξηση των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως

Απαράδεκτη χαρακτηρίζει την αύξηση των τιμών των διοδίων στον άξονα Κορίνθου - Τριπόλεως ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της ΝΔ Μιχάλης Χαλκίδης.

«Είναι απαράδεκτο σε μία εποχή που τα εισοδήματα συμπιέζονται δραματικά και μεγάλες κατηγορίες πολιτών αγωνιούν για την επιβίωσή τους, να λαμβάνονται αποφάσεις που θα επιβαρύνουν το επιβατικό κοινό, ακόμη περισσότερο», επισημαίνει ο τομεάρχης της ΝΔ.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1788796

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα έξω από τη Βουλή

Φάρσα ήταν τελικά το τηλεφώνημα στην Ελευθεροτυπία για βόμβα στη Βουλή.

Ας δούμε το ιστορικό:

Σύμφωνα με την Αστυνομία, άγνωστος τηλεφώνησε γύρω στις 16:30 στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία και προειδοποίησε ότι θα εκραγεί βόμβα στη Βουλή.

Η Αστυνομία είχε επικεντρώσει τις έρευνές της έξω από τη Βουλή, στα λουλουδάδικα.

Κλειστοί για αρκετή ώρα παρέμειναν οι δρόμοι: Πανεπιστημίου, Αμαλίας, Βασ.Σοφίας και η Ακαδημίας από Κανάρη.

Υποθηκοφυλακείο Νικαίας


Φωτογραφίες από κτιριακές εγκαταστάσεις Υποθηκοφυλακείου  Νικαίας έτος 2010.

Εάν το κτίριο είναι του Δημοσίου, μπράβο τα έχουν καταφέρει να κρατήσουν τα έξοδα χαμηλά (είναι μέσα στα πλαίσια  των περικοπών).

Εάν όμως είναι μισθωμένο, γιατί δεν φεύγουν να πάνε σ' ένα απ' όλα αυτά που έχουν ανακαινίσει σπαταλώντας πολλά εκατομμύρια ευρώ και παραμένουν κλειστά; Παράδειγμα οι κτιριακές εγκαταστάσεις του παλαιού εργοστασίου της καπνοβιομηχανίας Κεράνης που ανακαινίστηκε πριν αρκετά χρόνια για να μετακομίσει το ΥΠΕΧΩΔΕ, αλλά λόγω πολλών αντιδράσεων από τους υπαλλήλους δεν μετεφέρθει και παραμένει ανεκμετάλλευτο.

Για μηχανογράφηση όπως βλέπετε, ούτε λόγος.

Μια δουλειά 10 λεπτών, ταλαιπωρία τουλάχιστον μιας εβδομάδας.

Ευτυχώς οι υπάλληλοι είναι ευγενέστατοι και πολύ εξυπηρετικοί.






Ορκίζεται ο Κάρολος Παπούλιας

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά ορκίζεται Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας ο κ. Κάρολος Παπούλιας.

Περίπου στις 11:00 το πρωί θα μεταβεί στη Βουλή και θα δώσει ενώπιον της Ολομέλειας της και του του αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερώνυμου το καθιερωμένο όρκο για την επανεκλογή του στο ύπατο αξίωμα της χώρας.

Τον κ. Παπούλια θα υποδεχτούν ο πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου και ο πρόεδρος της Βουλής κ. Φίλιππος Πετσάλνικος.

Σεισμός κούνησε την Πελοπόννησο

Σεισμός μεγέθους 4,6 ρίχτερ σημειώθηκε στις 3:53 σήμερα το πρωί και κούνησε την Πελοπόννησο.

Το επίκεντρο εντοπίζεται στο θαλάσσιο χώρο ΝΑ του ακρωτηρίου Μαλέα και 180 χιλιόμετρα νότια της Αθήνας.

Υπουργοί

Ο Έλληνας υπουργός Δημοσίων Έργων συναντιέται με τον Γερμανό ομόλογό του στη Γερμανία και επισκέπτονται διάφορα έργα που έχουν γίνει κατά τη διάρκεια της υπουργικής θητείας του Γερμανού.

- Τη βλέπεις αυτή τη γέφυρα; λέει ο Γερμανός. Κόστος 150 εκατομμύρια μάρκα και 15 εκατομμύρια στην τσέπη μου. Πηγαίνουν παρακάτω και δείχνει στο δικό μας μια ανισόπεδη διάβαση.

- Τη βλέπεις αυτή την ανισόπεδη διάβαση; Κόστος 200 εκατομμύρια μάρκα, 20 εκατομμύρια στην τσέπη μου. H ξενάγηση συνεχίζεται με τον ίδιο τρόπο. Μετά από λίγο καιρό, ο Γερμανός, ως επίσημος προσκεκλημένος του Έλληνα ομόλογού του, επισκέπτεται την Ελλάδα. Ο Έλληνας υπουργός τον ξεναγεί στα διάφορα έργα. Φτάνουν και πάνω από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και τον ρωτά:

- Τη βλέπεις αυτή την υπερσύγχρονη γέφυρα, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη;

- Ποια γέφυρα; απορεί ο Γερμανός.

- 3 δισεκατομμύρια δραχμές στην τσέπη μου!

Τα πλοία πεθαίνουν στα λιμάνια

Τα πλοία πεθαίνουν κυριολεκτικά στα λιμάνια όπως λέει και το τραγούδι.

Στο Πασαλιμάνι, απέναντι από τη Μαρίνα Ζέας, κάτω από την πλατεία Αλεξάνδρας και απέναντι από το Λιμεναρχείο, υπάρχουν αρκετά βυθισμένα σκάφη.

Πλοία που κάποτε ήταν στις δόξες τους και οι ιδιοκτήτες τους καμάρωναν για αυτά,σήμερα βρίσκονται θαμμένα στην Μαρίνα της Ζέας, μαζί με τις τριήρεις του Αθηναϊκού στόλου, που λέγεται ότι βρίσκονται στο συγκεκριμένο χώρο, θαμμένες σε βάθος το πολύ 2 μέτρων, προκαλώντας μεγαλύτερη μόλυνση στη θάλασσα και άσχημη εικόνα στους Έλληνες και τους ξένους που επισκέπτονται την περιοχή.

Τη διαχείρηση της Μαρίνα Ζέας έχει αναλάβει ιδιωτικός όμιλος επιχειρήσεων " Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα" (θυγατρική του ΕΟΤ). Στην κοινοπραξία συμμετέχουν οι επιχειρήσεις «Προμηθέας Gas» (Κοπελούζος), «Κυριακούλης - Μεσογειακαί Κρουαζιέραι», «Εμπορική Ακίνητης Περιουσίας», «Τεχνική Εταιρία "Αθηνά"» και «Εμπεδος».

 Έχει χωρητικότητα 570 σκαφών και φιλοξενεί όλων των ειδών τα σκάφη μήκους ως 45 μ.

Εφ' όσον οι ιδιοκτήτες αυτών των σκαφών δεν κάνουν καμία ενέργεια για τα σκάφη τους, γιατι δεν αναλαμβάνει ο ιδιωτικός φορέας που την εκμεταλλεύεται να τα αποσύρει και να καθαρίσει το περιβάλλον;