H Nestle SA, η μεγαλύτερη βιομηχανία τροφίμων στον κόσμο, ανακοίνωσε μεγαλύτερη των προβλέψεων αύξηση πωλήσεων 9μηνου καθώς ο κατασκευαστής της σοκολάτας KitKat και της ζωοτροφής Purina αύξησε τις τιμές.
Τα έσοδα χωρίς τις εξαγορές, τις αποεπενδύσεις και τις νομισματικές μετατροπές, αυξήθηκαν 6,1% έναντι 5,6% που προέβλεπαν οι οικονομολόγοι του Μπλούμπεργκ. Η εταιρία επανέλαβε πως προσδοκά οργανική ανάπτυξη 5% φέτος στα τρόφιμα-ποτά. Οι τιμές πρόσθεσαν 1,5 ποσοστιαίες μονάδες στην αύξηση αυτή, αντισταθμίζοντας τις ακριβότερες πρώτες ύλες.
Οι καταναλωτές είναι περισσότερο πρόθυμοι να δεχθούν υψηλότερες τιμές για προϊόντα όπως ο καφές, οι τροφές οικόσιτων ζώων και η σοκολάτα συγκριτικά με άλλα είδη τροφίμων, σύμφωνα με τον David Hayes, αναλυτή της Nomura στο Λονδίνο. "Συνεχίζουμε να βλέπουμε το χαρτοφυλάκιο της Nestle ως ένα από τα πιο ανθεκτικά ανάμεσα στα προϊόντα διατροφής, οικιακών ειδών και ειδών προσωπικής φροντίδας" δήλωσε ο αναλυτής πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.
Η ελβετική εταιρία πραγματοποιεί τις μισές πωλήσεις της μέσω καναλιών που κανονικά δεν κάνουν εκπτώσεις (βλ ειδικά μαγαζιά για οικόσιτα ζώα και άμεση διανομή σε αναδυόμενες αγορές), εκτιμά ο Marco Gulpers, αναλυτής της ING Wholesale Banking. Η Unilever και η Groupe Danone SA