www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Έκλεισαν τα LASERLINE CLINICS;

Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι τα συνεχή παράπονα των πελατών των Ινστιτούτων Ομορφιάς Laser Line Clinics, ότι προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τα καταστήματα που έχουν κλείσει τα προγράμματά τους και δεν απαντάει κανείς.

Κάνοντας μια μικρή έρευνα λοιπόν, διαπίστωσα του λόγου το αληθές. Το site στο internet δεν λειτουργεί, όπως επίσης και τα δύο μεγάλα καταστήματα του Πειραιά και του Συντάγματος. Ίσως δεν

λειτουργούν και άλλα.

Το τηλέφωνο που απαντάει προς το παρών είναι αυτό του καταστήματος της Γλυφάδας και σε ερώτησή μου τι γίνεται με τα παραπάνω καταστήματα η δικαιολογία είναι ότι μεταφέρονται σε άλλο χώρο και δεν ξέρουν ακριβώς πότε θα επαναλειτουργήσουν. Μάλιστα προτρέπουν να επικοινωνήσουμε με τα κατά τόπους καταστήματα στο τέλος Οκτωβρίου.

Σε ερώτησή μου αν μπορεί κάποιος να μεταφέρει το πρόγραμμά του στο κατάστημα της Γλυφάδας που μάλλον είναι ανοικτό η απάντηση είναι όχι, δεν ξέρουμε αν θα πάρουμε τους πελάτες των άλλων καταστημάτων, ίσως, επικοινωνήστε ξανά μαζί μας στο τέλος Οκτωβρίου.

Τι συμβαίνει αλήθεια;

Άλλη μια επιχείρηση κλείνει και ο κόσμος που έχει δώσει τα χρήματά του τα χάνει;

Το Υπουργείο Εμπορίου και οι ενώσεις προστασίας καταναλωτών τι κάνουν;

Ο κόσμος αγόρασε τα προγράμματα όταν είχε δουλειά, αλλά τη δεδομένη στιγμή κανείς δεν θέλει να εμπλακεί σε δικαστικές διαμάχες γιατί με τα σημερινά δεδομένα δεν περισσεύει ούτε μισό ευρώ.

Αν διαβάσει κάποιος από το Υπουργείο Εμπορίου ή από το Συνήγορο του Καταναλωτή ας κοιτάξει λίγο το θέμα και ας απαντήσει στο παραπάνω δημοσίευμα.


66 σχόλια:

efi είπε...

εκλεισε και της γλυφαδας και εχασε αρκετος κοσμος το προγραμμα του και τα χρηματα του.

Ανώνυμος είπε...

Έφη, στη Γλυφάδα που καλώ εγώ με ενημέρωσε η κα Ζησιμοπούλου ότι απλώς μεταφέρονται στην πλατεία Eσπερίδων. Ξέρεις κάτι παραπάνω; Υποτίθεται ότι αύριο θα μας καλέσουν για τα ραντεβού μας από το νέο κατάστημα.

Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Το ίδιο έλεγαν και στον Πειραιά (ότι μεταφέρονται). Ψέματα.
Τώρα τι κάνουμε...
Ποια υπεύθυνη αρχή θα αναλάβει να τιμωρήσει τους απατεώνες και να επιστρέψει τα χρήματα στον κόσμο;

neli είπε...

πηρα κι εγω και δεν απανταει κανενας!ποιος μπορει να μας δωσει μια απαντηση?εχετε περασει απο εκει να χτυπησετε?

Ανώνυμος είπε...

Στον Πειραιά έχουν κλείσει από τον Αύγουστο. Πέρασα και είδα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κορίτσια,

Μόλις μίλησα με την κα Ζησιμοπούλου στη Γλυφαδα. Υποτίθεται ότιο έχουν πρόβλημα με το μίσθωμα και ότι μεταφέρονται στο καινούργιο κτίριο της Γλυφάδας (κοντά στην πλατεία Εσπερίδων) και ότι θα ξεκινήσουν να εξυπηρετούν από τη Δευτέρα.
Εάν έχω νεώτερα θα σας ενημερώσω.

Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Για να δουμε τι θα γινει!Κατι μου λεει οτι ειναι παραμύθι.Εγω παντως το εψαξα, συνηγορος του καταναλωτη. Πήγα και απο εκει(Λ.Αλεξάνδρας 144)και εχουν τρόπους για να βρεις άκρη.Πάντως δεν θα το αφήσω ετσι.Εκλεισα προγράμμα μια εβδομάδα πριν κλεισουν. Μου τα μασαγανε οταν ηθέλα να κλείσω ραντεβού για τον Νοέμβριο λεγοντας οτι δεν ξέρουν το πρόγραμμα το ιατρών, επικοινωνίστε στη 1η Νοεμβρίου για να κλεισετε.

Nikos είπε...

Εγώ έπαιρνα πριν 3 βδομάδες και μου λέγανε οτί δεν μπορούσα να κλείσω ακόμα ραντεβού και να τους πάρω αργότερα.. και εδώ και μία βδομάδα δεν το σηκώνει κανείς..
Προφανώς τα περί μετακόμισης είναι ψέμα.. και στου Συντάγματος έτσι μου λέγανε. Προτείνω να απευθυνθούμε στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή.

Ανώνυμος είπε...

Αν επικοινωνήσει κάποιος με το Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή ας τους ενημερώσει ότι υπάρχουν πολλοί από μας και ας ρωτήσει αν μπορούμε να κάνουμε κάτι ομαδικά.

Unknown είπε...

Και εγω προσπαθώ να επικοινωνήσω με το κατάστημα της Γλυφάδας και θα ήθελα να επιβεβαιώσω το σενάριο για την πλατεία Εσπερίδων λόγω μειωμένου ενοικίου ,εμένα μάλιστα μου έδωσαν και εναν αριθμό κινητού τηλεφώνου που θα λειτουργούσε από 12/11/12 το οποίο βέβαια είναι απενεργοποιημένο και έχουν κάνει εκτροπή του σταθερόυ στο κινητό... η υπομονή μου έχει εξαντληθεί ....σημειωτέων εγώ είμαι απο το κατάστημα του Πειραιά .....

Ανώνυμος είπε...

Παρτε το χαμπαρι, πηραν τα λεφτα και ...γεια σας!!!(Στους γιατρούς να τα δώσουν)Κινηθείτε διαφορετικα.Σορι που το λέω αλλα επειδη θυμάμαι ακομα και φάτσες θα τους βρω και θα τα πούμε με άλλο τρόπο.
Κώστας

neli είπε...

Πηρα κι εγω τη Παρασκευη και μια στο τηλεφωνο με διαβεβαιωσε οτι απο Τριτη θα λειτουργουν κανονικα!βεβαια σημερα το τηλ το εχουν κανει εκτροπη και το θεμα ειναι οτι αν εχουν κλεισει οριστικα απο το συνηγορο του καταναλωτη μου ειπαν οτι δεν μπορουμε βεβαια να διεκδικησουμε τιποτα!

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι οτι χάσαμε τα λεφτά μας για προγράμματα τα οποία είχαμε προπληρώσει απο το καλοκαίρι και τα οποία οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ υποτίθεται μας τα δίναν και προσφορές! Συμφωνώ με το Κώστα το λιγότερο που θέλουν είναι σάπισμα στο ξύλο! ΌΛΟΙ τους!!! Ιδιαίτερα οι ξανθιές κυρίες της Γλυφάδας!! Εγώ έχασα 550€.. Ντροπή τους!! Ο,τι μας έκαναν να το παθουν!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως πήρα τηλ σήμερα στα laserline βολου(αφού δεν εβρισκα κανεναν αλλο στην Γλυφάδα)και με παρέπεμψαν στο quick spa στο Μαρούσι!!! Αυτό σημαίνει οτι τα Laserline δεν υφίστανται πλέον και τόσο καιρό λέγανε ψέμματα!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε παρέπεμψαν στο quick spa στο Μαρούσι, φυσικά με το αζημίωτο γιατί αλιώς τι όφελος έχουν εκείνοι να σε αναλάβουν. Γνώμη μου είναι να ψάξεις και να ρωτήσεις πολύ πριν πάρεις την απόφαση.

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και απο εκεί μου είπαν οτι θα μου κάνουν 2 απο τις συνεδρίες που είχα κλείσει στην Γλυφάδα δωρεάν με την προυπόθεση να κάνω πληρώσω 2 περιοχές επιπλέον! Προφάνως και δεν πρόκειται να δώσω ούτε μια δεκάρα σε αυτούς! Να ναι καλά τα golden deals...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΑΛΗΤΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ???ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 600 ΕΥΡΩ,ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΓΛΎΦΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΑΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.........Δεν μπορούσαμε εδώ και πόσες μέρες να κλείσουμε ραντεβού!Πήγα στις 2 Νοεμβρίου τελευταία φορά στην Γλυφάδα και αφού εκανα το κανονικό λέιζερ, ζήτησα (όπως κάθε φορά) να μου κλείσουν ραντεβού για ένζυμα και μου είπαν να καλέσω απο Δευτέρα γιατι τάχα η αισθητικός έδινε Αγγλικά!!;;; Κάλεσα και μου είπαν να πάρω πάλι σε 2 μερες! Απο τότε δεν τους βρίσκω.

Ανώνυμος είπε...

Πουτανες καργιολες εκανΑν μοκο για να παρουν τα λεφτα

Nikos είπε...

εγώ όταν είχα ραντεβού, ήθελαν να με πείσουν να ξεκινήσω κι άλλο πρόγραμμα και μάλιστα να τους προπληρώσω.. η ξανθιά κυρία στην υποδοχή Γλυφάδας.. και της λέω "ποιός μου εγγυάται οτί δεν θα κλείσετε κι εσείς όπως τα άλλα;" και η απάντησή της "δεν έχουμε τέτοια ενημέρωση, δείτε γράφω κανονικά ραντεβού". προφανώς πριν κλείσουν προσπαθούσαν να βγάλουν από παντού.. ευτυχώς δεν έδωσα ούτε ένα λεπτό του ευρώ.. βέβαια έχω κι εγώ ένα ημιτελές πρόγραμμα..
πρέπει να δράσουμε όλοι μαζί..

Nikos είπε...

Να προσθέσω επίσης, ότι τηλεφώνησα στο κατάστημα Χαλκίδας, το οποίο λειτουργεί κανονικά, είναι όμως franchise και δεν έχουν λέει καμία σχέση με τα άλλα. μπορούν να αναλάβουν το πρόγραμμά μου, με μία επιπλέον επιβάρυνση την οποία όμως δεν γνώριζαν. Θα με έπαιρναν τηλέφωνο, αλλά δεν είχα κανένα νέο..

neli είπε...

Απο τοκαταστημα της Γλυφαδας εχει περασει κανεισ να δει?αν υπαρχει ψυχη ζωσα?

Ανώνυμος είπε...

Απαντάω ως προς το οτι ''Δεν μπορουν να μας κανουν τιποτα εφοσον κλεισουν οριστικα''
Στα παπα... μας αν κλεισουν!!!Θελουμε τα λεφτά μας πίσω απλά.Να σας θυμίσω τι εγινε με τα gilli diet τα οποια αφου πηραν τα χρηματα για τα γευματα διέκοψαν
απροειδοποίητα τη λειτουργία των καταστημάτων της.Αναφέρω το πόρισμα του Εισαγγελέα ''Παράνομη πράξη ιδιοποίησης και με πρόθεση, ήτοι με τη γνώση και θέληση ιδιοποίησης
των ξένων χρημάτων που βρέθηκαν στην κατοχή της ο διαχειριστής της
εταιρίας «ΑΤΤΙΚΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Ε.Π.Ε.» (GILLI DIET) κ.
Λεών Λεβής τέλεσε το αδίκημα της υπεξαιρέσεως κατ’ εξακολούθηση'' και ολα αυτα μετα απο παρεμβαση του ''ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ''.Μην μασάτε
synigoroskatanaloti.gr. Εγω το ξεκίνησα ήδη... Οσοι περισσότεροι τοσο καλύτερα
Κώστας.

Unknown είπε...

Γειά σας παιδιά εμένα με πήρε υπάλληλος από τα LAIZERLINE στον Πειραιά η οποία δεν ήξερε ότι θα κλείσουν ... τυχαία πήρε μια λίστα με ονόματα και κινητά πελατών ,η οποία λοιπόν δουλεύει στο ''ΝΕΟΤΙς '' στο Σύνταγμα και επειδή είναι καλός άνθρωπος μας είπε εμένα και μιας φίλης να πάμε στο κέντρο ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ να κάνουμε μια θεραπεία από ότι μας όφειλαν στον Πειραιά ,όντως πήγα μου έκαναν μια θεραπεία και μετά ξεκίνησε το πανηγύρι ....ένας θα σας πω ''3θεραπείες μπικίνι & μασχάλες δώρο 540,00ευρώ το ίδιο και για 3θεραπείες γάμπες διότι είχε το κέντρο γενέθλια και έκανε έκπτωση ειδική για τους πελάτες ..των lazerline ....μεμονομένη τιμή για μια μεγάλη εφαρμογή 220,00ευρώ..το διανοείστε και της λεω οι τιμές είναι εξωφρενικές με τα σημερινά δεδομένα ,η δε κυρία απαντά ναι αλλά κάνουμε πολύ καλή τιμή .Η προσφορά ισχύει μέχρι σήμερα στης 17:00,οι άνθρωποι ζουν αλλού όχι στην ΕΛΛΑΔΑ του σήμερα.Το τηλέφωνο σήμερα χτυπάει κανονικά αλλα φυσικά δεν απαντούν.....

Ανώνυμος είπε...

Αν έχετε κάποιο νέο από συνήγορο του καταναλωτή, παρακαλώ ενημερώστε γιατί είμαστε και εμείς παθούσες..!!!

Ανώνυμος είπε...

Πηγα χθές απο τα laserline στη Γλυφάδα και διαπίστωσα οτι τους εχουν κάνει έξωση απο τις 6 Νοεμβρίου λόγω οφειλόμενων μισθωμάτων ενοικίου. Αρα το ήταν θέμα χρόνου να κλέισουν.Οσοι ειναι παθόντες να μπουν στη σελίδα του συνήγορου του πολίτη και να ενημερώθουν για τα δικαιώματα τους.Υπαρχει έντυπο- αναφορα καταγγελιών.Καντε το !!!Εγω το έκανα,πρέπει να τιμωρηθούν οι υπευθυνοι.
Απατεώνες και Πουτ..ες που κάνουν καλή ζωή με τα λεφτά που τους δώσαμε.
Κώστας.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να ήταν μόνο αυτά. Εγώ ξεκινησα τα καλά χρόνια στα Laserline Χολαργού. Ευτυχώς, σχεδόν είχα τελειώσει τις επισκέψεις (απέμεναν 2), όταν ένα ωραίο πρωί μου τηλ. από το κατάστημα της Κηφισιάς. Μεγάλη η έκπληξή μου γιατί ήταν μεταξύ επισκέψεων και καλοκαιριού και δεν είχα πάρει χαμπάρι ότι είχε κλείσει ο Χολαργός. Φυσικά, επειδή μένω Αγία Παρασκευή με βόλευε να πάω κάπου πιο κοντά από το να μπλέκω με Κηφισιά κτλ κτλ. Τέλοσπάντων, πήγα Κηφισιά, συνέχισα τα χρωστούμενα του Χολαργού και πήρα κι άλλο ένα πακέτο προσφοράς (200 ευρώ για 4 επισκέψεις και 4 επαναληπτικά). Αυτό το τελευταίο, δυστυχώς, δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω γιατί το κατάστημα της Κηφισιάς έκλεισε κι αυτό. Αυτή τη φορά, έπαιρνα τηλ. και δεν μου είχαν απαντήσει, ώσπου πήγα από εκεί και βρήκα τα πάντα κλειδωμένα. Γνωστή η πρακτική φυσικά να προσπαθούν να πουλήσουν προγράμματα μέχρι και την προηγουμένη του κλεισίματος. Στη συνέχεια, αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ξαφνικά μου τηλεφώνησαν από τα Quick Spa στο Μαρούσι να μου πουν ότι βρήκαν (!) το όνομά μου από τα laserline και αν θέλω, να συνεχίσω εκεί το πρόγραμμά μου, αφού καταβάλλω 200 ευρώ. Εννοείται ότι δε δέχτηκα. Επίσης, δεν μπόρεσαν να μου δικαιολογήσουν πώς μια εντελώς (υποτίθεται) διαφορετική επιχείρηση έχει πρόσβαση σε απόρρητα στοιχεία πελατών μιας άλλης. Τελικά, έχασα από το κλείσιμο της Κηφισιάς 2 επισκέψεις. Μετά από ένα διάστημα, πήγαμε με την αδερφή μου στο κατάστημα της Γλυφάδας. Εξαιτίας της προηγούμενης εμπειρίας μου, ρώτησα πολύ επίμονα για τα οικονομικά τους και με διαβεβαίωσαν ότι αυτοί δεν έχουν πρόβλημα γιατί δεν είναι franchise, όπως τα καταστήματα Χολαργού και Κηφισιάς. Αγοράσαμε στην αρχή του χρόνου και οι δυο κάποιες επισκέψεις. Δυστυχώς, την ιστορία την ξέρετε. Πιστεύω ότι πρέπει να απευθυνθούμε στο συνήγορο του Καταναλωτή οπωσδήποτε! επίσης, πρέπει να ζητησουμε να διερευνηθεί και ο ρόλος του quick spa. Είμαι νομικός και πιστεύω ότι πριν κλείσουν τα καταστήματα φροντίζουν και μεταβιβάζουν μέρος της επιχείρησης σε άλλες με άλλο όνομα και εταιρική μορφή προκειμένου να διαφύγουν από την ευθύνη και ενδεχομένως να έχει προηγηθεί και αίτηση πτώχευσης. Ίσως, και η μη καταβολή των ενοικίων είναι ένα τέχνασμα για να φανεί στο δικαστήριο ότι έχουν οφειλές. Πρόκειται για μεγάλη απάτη.

Ανώνυμος είπε...

και στην περιπτωση μου μια απο τα ιδια.... δεν απαντουσαν ποτε κτλ εχω ανοιχτο προγραμμα που εκκρεμουν 2 ακομα συνεδρειες και τους ειχα πληρωσει τοις μετρητοις πριν 1,5χρονο σχεδον 1500ε
οποια ομαδικη κινηση για να βρουμε το δικαιο μας νομιζω εχει πιο πολλες πιθανοτητες να βγει καπου

Ανώνυμος είπε...

Το συγκεκριμένο κέντρο έχει ιδρυθεί από τον Χριστόφορο Τζερμιά

Στοιχεία δικαιοπαρόχου
Laserline Clinics A.E.
Laserline Clinics
Λεωφ. Κηφισίας 58
Μαρούσι
T.K.:
Τηλ: 2106194100
Fax: 210 6194083
Email:

________________________________________

Υπεύθυνος ανάπτυξης δικτύου:
Χριστόφορος Τζερμιάς

με πήρανε τηλέφωνο να πάω από ένα νέο κέντρο - που υποτίθεται ότι έχουν μεταφερθεί τα προγράμματα, πήγα απο εκεί κοντά στο παλιό =, αλλά δεν υπήρχε τίποτα και το τηλέφωνο δεν απαντάει.

Πρέπει να γίνει καταγγελία από όλους όσους έχουν προγράμματα στο συγκεκριμένο κέντρο για να πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για οτι έχει γίνει.

Επίσης και οι εργαζόμενοι σε αυτό το κέντρο έχουν μείνει απλήρωτοι.

Τα πήρε όλα ο κύριος και έφυγε......
γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητος

Ανώνυμος είπε...

Το συγκεκριμένο κέντρο έχει ιδρυθεί από τον Χριστόφορο Τζερμιά

Στοιχεία δικαιοπαρόχου
Laserline Clinics A.E.
Laserline Clinics
Λεωφ. Κηφισίας 58
Μαρούσι
T.K.:
Τηλ: 2106194100
Fax: 210 6194083
Email:

________________________________________

Υπεύθυνος ανάπτυξης δικτύου:
Χριστόφορος Τζερμιάς

με πήρανε τηλέφωνο να πάω από ένα νέο κέντρο - που υποτίθεται ότι έχουν μεταφερθεί τα προγράμματα, πήγα απο εκεί κοντά στο παλιό =, αλλά δεν υπήρχε τίποτα και το τηλέφωνο δεν απαντάει.

Πρέπει να γίνει καταγγελία από όλους όσους έχουν προγράμματα στο συγκεκριμένο κέντρο για να πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης αφού γίνει ο απαραίτητος έλεγχος για οτι έχει γίνει.

Επίσης και οι εργαζόμενοι σε αυτό το κέντρο έχουν μείνει απλήρωτοι.

Τα πήρε όλα ο κύριος και έφυγε......
γι αυτό το λόγο δεν πρέπει να μείνει ατιμώρητος
24 Νοεμβρίου, 2012 22:03

η δημοσίευση του σχολίου έγινε την παραπάνω ημερομηνία και σήμερα δεν υπάρχει αναρτημένο, ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;; όσο για το επώνυμο που αναρτήθηκε του Χρ. Τζερμια, αυτό υπάρχει στο διαδίκτυο το οποίο και έχω σώσει και είναι σε δικιά του σελίδα και από συνέντευξη που του έχει δώσει, γιατί δεν κάνετε ένα έλεγχο πριν σβήσετε το σχόλιο. Απ ότι βλέπω δεν είναι το μόνο που έχει σβηστεί, όταν καταχώρησα το δικό μου είχε αναρτημένα 29 σχόλια και τώρα βλέπω 26. ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

kryfokamari.blogspot.com είπε...

Απάντηση στο : η δημοσίευση του σχολίου έγινε την παραπάνω ημερομηνία και σήμερα δεν υπάρχει αναρτημένο, ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;

Δεν έχει σβηστεί κανένα απολύτως σχόλιο. Ακόμη και το δικό σας φαίνεται δύο φορές.
Αφήστε λοιπόν τα υπονοούμενα κατά μέρος.
Εντάξει αγαπητέ φίλε/φίλη???

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν παιδιά, επειδή είμαστε αρκετοί καλό είναι να οργανωθούμε λίγο, που σημαίνει:

Α. Δείτε τα συμβόλαιά σας και αναρτήστε στη σελίδα αυτή πλήρη στοιχεία της εταιρείας (επωνυμία, διεύθυνση κτλ) – ιδίως αυτοί που έχουν συμβόλαιο από Σύνταγμα. Είμαι δικηγόρος, μπορώ να σας βοηθήσω (φυσικά με 1-2 συμβουλές δωρεάν μέσω του site) αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΑΣ.

Β. Έχετε υπόψη σας κάποιο άλλο καλό κέντρο αποτρίχωσης στο κέντρο της Αθήνας;

Γ. Εγώ μίλαγα τις τελευταίες ημέρες με μια κυρία που ονομαζόταν Ζησιμοπούλου (δε ξέρω εάν ήταν αληθινό). Μου άφησε μάλιστα και ένα κινητό και καλά ότι μέσω αυτού θα τη βρίσκω. Ξέρετε ονοματεπώνυμα υπεύθυνων του κέντρου στη Γλυφάδα?

Δ. Προσωπικά, δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι καθώς πέραν την ευθύνης της εταιρείας υπάρχει και προσωπική ευθύνη αυτών με τους οποίους μίλαγα για ΑΠΑΤΗ. Το σημείο αυτό είναι ένα μήνυμα προς την κα Ζησιμοπούλου, που με εισαγγελική παραγγελία θα βρω τα στοιχεία της (πίσω από το τηλέφωνο).

Ευχαριστούμε πολύ το blog για τη φιλοξενία.

S.

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα σας,

Το όνομα της Ζησιμοπούλου είναι αληθινό όπως και αυτή που δεν την χαρακτηρίζω κυρία.

Ήμασταν χρόνια πελάτες και εγώ και η μητέρα μου και δε μας είπαν τίποτα το καλοκαίρι ότι είχαν σκοπό να κλείσουν.
Παίρνω τηλέφωνα στο 210 9680555 αλλά είναι σαν να έχουν κάνει εκτροπή σε κινητό και δεν απαντάει κανείς.

Μήπως έχετε κάποιο άλλο τηλέφωνο;

Ανώνυμος είπε...

kalispera sas
ekleisa paketo stis 3/2/11 me to parartima suntagmatos pou ennoeite exei meinei stin mesi.
mporw na sa dwsw stoixeia tou sumvolaiou opws zitaei o dikigoros sto pio panw sxolio wste na exete kapoia dedomena
1)ONOMA EΤΑΙΡΙΑΣ
LASERLINE CLINICS ROY BENVENISTI
ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
2)ΕΔΡΑ
ΑΘΗΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΘΩΝΟΣ 4
3)Α.Φ.Μ. 998109456 ΔΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Η υπεύθυνη που το έκλεισα τότε ονομαζόταν Πάτση Ελένη
ελπίζω να βοηθάνε λιγο οι πληροφορίες

neli είπε...

Μπορει καποιοσ ανθρωπος να μας πει τι κινησεισ πρεπει να κανουμε?εγω εστειλα στο συνηγορο του πολιτη με τα παραστατικα και τα στοιχεια επισης Roy Benvenisti κλπ.Τι πρεπει να γινει απο εδω και στο εξης συλλογικα?

Fotini είπε...

geia sas!!!
Egw twra pira xampari me to ginete me ta ''Laser Line Clinics'' edw kai 4 meres tous psaxno stin glifda... eno xtipage kanonika simera pou vgazi mnm opws pernis se kin...oti einai apenrgopoihmeno...pira til sintagma-kali8ea-peiraia to idio simbeni k ekei...Kai telika pira til sto katastima tis Xalkidas.. mou eipan pws to mono pou 3eroun einai oti exoun klisi ta parapono katastimata...kai oti einai auti einai Franchise kai dn gnorizoun kati allo! apo oti eida einai kairo olo auto pou simbeni... apla egw twra to eida gt i8ela na kliso randeou...to proto mou paketo pou eixa pari ekei itan guro sta 2.800... kai to 2o pou pira 1.800 k distixos to 2o dn prolaba na to teleiwsw!!!.. k ayto pou exw na pw einai pws einai ZWA ekei mesa...gt h kuria KATERINA ZISIMOPOULOU me zaliseeeee prin 2 mines na paro k ena neo paketoo eixe prosfora pali kala pou dn to pira.....gt dn mou periseuan opws palia!!!! epidi vlepw pws exete kairo na grapsete.... yparxei kati neotero stin upo8esi ???? kai mono mou tous 8umame olous ekei mesa apo ths 3an8ies stis eisodo.....tin Zisimopoulou... k alli mia 3an8ia...giatrooo... na pane sto dialo!!!!!!!!!! i8elan na mou pilisoun k olas..... eno eklinan!

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ αν γίνει κάποια κίνηση αγωγής κατά του laser line clinics. Μου χρωστούν μία συνεδρία και μία συμπληρωματική από το σύνολο των πέντε που προπλήρωσα.Ξεκίνησα από Σύνταγμα κατέληξα Πειραιά και μίλησα κι εγώ με την πολύ παραπλανητική κυρία Ζησιμοπούλου στην Γλυφάδα η οποία με διαβεβαίωνε να μην ανησυχώ και ότι θα βρεθεί τρόπος να γίνουν οι συνεδρίες. Είμαι εξοργισμενη μου χρωστουν το 1/5 των χρημάτων, περί τα 400 ευρώ. Ας οργανωθούμε.
Φωτεινή

Ανώνυμος είπε...

exw idi milisei me dikigoro pou einai dikos mou anthrwpos.
moou eipe oti den exei simasia an xrwstane akoma mia h parapanw sunedries alla oti ousiastika diekdikeis to sunoliko poso efoson oi paroxes gia tis opoies exeis sumvolaio den oloklirwthikan ek merous tis etairias
i dikigoros sumvouleuei organwmeni kinisi
tha mporousame gia arxi na tis dwsoume ta sumvolaia, apodeikseis,parastatika h oti allo gia na exei mia idea k na vgalei akri me ton sunigoro tou katanalwti.
apo oso katalava einai 6-7 atoma sto blog pou ontws to ennooun...swsta?
kwnstantina

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ πήγα στο κατάστημα της Γλυφαδας και είδα ότι έχει κλείσει και έχει ανοίξει στη θέση του άλλο με το όνομα Αναγέννησις με ιδρυτή τον Ζ. Μπουκουβάλα. Τα laserline εξαφανισμένα! Κι εγω μαζί σας. Όλα αυτά είναι πολύ ύποπτα και φαίνεται καλά οργανωμένο το σχέδιο για να φάνε τα λεφτά. Άσε που το παραμύθι της πτώχευσης είναι απλώς ένα παραμύθι για να ξεφύγουν από τις υποχρεώσεις τους και να τα αρπάξουν χοντρά. Αν είναι δυνατόν να πτωχεύσουν εταιρείες τέτοιου είδους με τέτοιες εξωφρενικές χρεώσεις!

Ανώνυμος είπε...

κ εμενα μου χρωστανε πολλες συνεδριες.. θελω κ εγω να συμμετασχω κατα των laserline.. εχω αποδειξεις, συμβολαια κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους. Ονομάζομαι Αναστασία και δυστυχώς βρίσκομαι κι εγώ στην ίδια θέση, να μην έχω ολοκληρώσει τη θεραπεία μου και να μου οφείλουν πολλά χρήματα. Προτείνω να ξεκινήσουμε ένβα δίκτυο επικοινωνίας ώστε να προχωρήσουμε σε ομαδική αγωγή. Αυτό είναι το e-mail μου: hamogelo@msn.com Ας ενεργοποιηθούμε!

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα να αναφέρω ότι έχω συμβόλαιο με το κατάστημα του Συντάγματος. Οπότε όσοι ανήκετε εκεί, επικοινωνήστε για να δούμε τι θα κάνουμε... Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Για να είμαστε δίκαιοι όμως: οι υπάλληλοι με τους οποίους επικοινωνούσαμε, στην γραμματεία , ρεσεψιόν κλπ δεν είχαν ιδέα ότι η εταιρία επρόκειτο να κλείσει και απλώς έκαναν την δουλεία τους, μετέφεραν στους πελάτες ό,τι τούς έλεγε η εργοδοσία. Και έμειναν και απλήρωτοι. Η κυρία Ζησιμοπούλου, που ενημέρωνε επωνύμως από την γραμματεία, δεν φταίει και ούτε ήταν μέρος κάποιας κομπίνας. Μια απλή υπάλληλος γραμματείας. Ας μην καταφερόμαστε εναντίον τους. Έχασαν και αυτοί τα δεδουλευμένα και έπαιξαν και τον ρόλο του κυματοθραύστη του μένους εμών των πελατών για εβδομάδες. Ας μην είμαστε άδικοι με τους εργαζόμενους που πέρασαν τεράστιο στρες ενημερώνοντας μας πριν απολυθούν μέσα σ' ένα κλίμα αβεβαιότητας και ασάφειας.
Φ. Τ.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά σε όλους.

Είμαι ο δικηγόρος που έχω αναρτήσει σχόλιο κατά το παρελθόν αναφορικά με την κα Ζησιμοπούλου. Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση στο να επανέλθω στο θέμα αλλά λόγω δουλειάς δεν ήταν εφικτό κάτι τέτοιο.

Σας ενημερώνω λοιπόν για τα εξής:

1. Ακριβώς την επόμενη ημέρα από την ανάρτηση του σχολίου μου, με το εξής περιεχόμενο:

«Λοιπόν παιδιά, επειδή είμαστε αρκετοί καλό είναι να οργανωθούμε λίγο, που σημαίνει:

Α. Δείτε τα συμβόλαιά σας και αναρτήστε στη σελίδα αυτή πλήρη στοιχεία της εταιρείας (επωνυμία, διεύθυνση κτλ) – ιδίως αυτοί που έχουν συμβόλαιο από Σύνταγμα. Είμαι δικηγόρος, μπορώ να σας βοηθήσω (φυσικά με 1-2 συμβουλές δωρεάν μέσω του site) αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΑΣ.

Β. Έχετε υπόψη σας κάποιο άλλο καλό κέντρο αποτρίχωσης στο κέντρο της Αθήνας;

Γ. Εγώ μίλαγα τις τελευταίες ημέρες με μια κυρία που ονομαζόταν Ζησιμοπούλου (δε ξέρω εάν ήταν αληθινό). Μου άφησε μάλιστα και ένα κινητό και καλά ότι μέσω αυτού θα τη βρίσκω. Ξέρετε ονοματεπώνυμα υπεύθυνων του κέντρου στη Γλυφάδα?

Δ. Προσωπικά, δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι καθώς πέραν την ευθύνης της εταιρείας υπάρχει και προσωπική ευθύνη αυτών με τους οποίους μίλαγα για ΑΠΑΤΗ. Το σημείο αυτό είναι ένα μήνυμα προς την κα Ζησιμοπούλου, που με εισαγγελική παραγγελία θα βρω τα στοιχεία της (πίσω από το τηλέφωνο).

Ευχαριστούμε πολύ το blog για τη φιλοξενία.

S.»,

με κάλεσε η κα Ζησιμοπούλου! Άρχισε να μου εξηγεί ότι και η ίδια δεν ήξερε, ότι ήταν θύμα απάτης των ιδιοκτητών κτλ.

Δεν θα αναλύσω το τί ακριβώς μου είπε καθώς, όπως της εξήγησα και στο τηλέφωνο, το να μου λέει κατά το παρελθόν (σε ηχογραφημένη συνομιλία) “τώρα πάω στις νέες εγκαταστάσεις στην Πλατεία Εσπερίδων κοντά” κτλ και μετά να μου υποστηρίζει ότι έφταιγαν οι κακοί εργοδότες είναι ΑΠΑΤΗ που είναι πράξη ποινικά κολάσιμη. Σε κάθε περίπτωση αυτό αφορά δική μου υπόθεση, αν και απ’ ότι βλέπω δεν είμαι το μοναδικό θύμα εξαπάτησης. Σημειώνω ότι δεν γνωρίζω καν ακόμη εάν είναι αληθινό το όνομα που μου έχει η ίδια δηλώσει αλλά προτίθεμαι τις προσεχείς ημέρες να κινηθώ δια της νομίμου οδού, ώστε να βρω τα αληθή πλήρη στοιχεία της.

Σημειώνω ότι έχω ήδη στείλει πριν τις γιορτές στο κινητό της κυρίας αυτής μήνυμα με την οποία την ενημερώνω ότι εάν ΑΜΕΣΑ δεν μου επιστραφούν τα χρήματα για τις συνεδρίες που δεν έγιναν ή δε μου μεταφέρει τις συνεδρίες σε άλλο ινστιτούτο θα προσφύγω στη δικαιοσύνη τόσο κατά των ιδιοκτητών του Laserline τόσο και κατά της ίδιας.

Επειδή από το προηγούμενο τηλεφώνημά της αλλά και από το ακριβώς ανωτέρω μήνυμα (προφανώς της ιδίας) αντιλαμβάνομαι οτι διαβάζει το site τακτικά, αν θέλει ας με καλέσει για το ανωτέρω ζήτημα, καθώς το κινητό της είναι κλειστό. Δεν προτίθεμαι σε καμία περίπτωση να δεχθώ να με εμπαίζει η υποτιθέμενη κα Ζησιμοπούλου ή οποιοσδήποτε άλλος βρίσκεται πίσω από την απάτη των Laseline Γλυφάδας.

Υπενθυμίζω στους φίλους στο site ότι είμαι ανοιχτός στο να απαντήσω χωρίς καμία χρέωση σε τυχόν ερωτήσεις τους αλλά σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνω το δικαστικό χειρισμό της υπόθεσής τους.

Ευχαριστώ και πάλι το site για τη φιλοξενία.

S

Ανώνυμος είπε...

Και γω τα ίδια παιδιά ...τι κάνουμε τώρα;;; Ο ρόλος του quick spa πρέπει οποσδηποτε να διερευνηθεί!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

τέλεια...το ότι είμαστε πάρα πολλοί είναι γενονός, είμαι και εγώ παθούσα από τα laserline πειραιά, όταν μίλησα με τη γλυφάδα μου είπαν ότι θα μπορούσα να με εξυπηρετήσουν και εκείνοι αλλά δεν είχαν ραντεβού και μου είπαν να επικοινωνήσω την επόμενη εβδομάδα, το οποίο και έκανα αλλά δεν είχαν πάλι ραντεβού...μέχρι που έκλεισαν και αυτοί.
ψέματα, ψέματα και πάλι ψέματα. Το ερώτημά μου είναι τι μπορούμε να κάνουμε, και αν κάνουμε κάτι ομαδικό θα βγάλουμε κάτι ή άδικος κόπος. Μαρία

kryfokamari.blogspot.com είπε...

Καλησπέρα σε όλους και Καλή Χρονιά!

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τα υβριστικά σχόλια θα σβήνονται.

Αναφέρομαι στο παρακάτω σχόλιο της αγαπητής Γιώτας

παιδια μια απο τα ιδια και εγω!μου χρωστανε και εμενα συνεδριες θα τους ..............οτι κινηση γινει ειμαι μεσα.πρεπει καταρχην να γινει μια συναντηση πιστευω στον συνηγορο του καταναλωτη να παμε ολοι μαζι ή να τα πουμε απο κοντα και να στειλουμε καποιους εκπροσωπους να δουμε τι θα γινει παιδια πρεπει να γινει κατι να οργανωθουμε.περιμενω απαντησεις απο αυτους που θελουν να ενεργεισουν και να παρουν τα λεφτα τους πισω να να βρουνε καποια λυση.Επισημενω ξανα οτι πρεπει να συναντηθουμε ολοι μαζι να δουμε τι θα γινει.Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

παιδια μια απο τα ιδια και εγω!μου χρωστανε και εμενα συνεδριες .οτι κινηση γινει ειμαι μεσα.πρεπει καταρχην να γινει μια συναντηση πιστευω στον συνηγορο του καταναλωτη να παμε ολοι μαζι ή να τα πουμε απο κοντα και να στειλουμε καποιους εκπροσωπους να δουμε τι θα γινει παιδια πρεπει να γινει κατι να οργανωθουμε.περιμενω απαντησεις απο αυτους που θελουν να ενεργεισουν και να παρουν τα λεφτα τους πισω να να βρουνε καποια λυση.Επισημενω ξανα οτι πρεπει να συναντηθουμε ολοι μαζι να δουμε τι θα γινει.Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

H ksaderfi mou einai dikigoros, mporei na to analavei
as psaksei o kathenas gia ola ta aparaitita xartia k as ksekinisoume loipon
to e-mai mou einai
nina29679@yahoo.gr
opoio endiaferete as epikoinwnisei
kwnstantina

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας κορίτσια,εγώ είχα αφήσει υπόλοιπο συνεδριών στα laserline στο αιγαλεω.Οταν εκλεισαν μιλησα με αλλα καταστηματα και ειπαν οτι δεν αναλαμβανουν υποχερωσεις αλλων υποκαταστηματων.Ειπαν οτι θα δουν το θεμε μου και οτι θα με παρουν τηλεφωνο.Φυσικα και δεν πηραν...Εάν γινει κάποια οργανωμενη κινηση ασ ανκοινωθει εδω για να συμετασχει όποια από εμας το επιθυμει!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδία μια ερώτηση τελικά τα λευτά μας θα τα πάρουμε πίσω η όχι;

Carrot είπε...

A! πολύ ωραία... και εγώ τους καλώ τρεις μέρες τώρα για να κλείσω ραντεβού.... Θα μιλήσω με τη δικηγόρο μου και θα σας ενημερώσω για τυχόν ενέργειες που θα μου προτείνει να κάνουμε...
.

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να συμμετέχω και εγώ σε οποιαδήποτε επίσημη (ομαδική και μη) έναρξη νομικής κίνησης εναντίον της εταιρίας μιας και είμαι παθών και εγώ από το υποκατάστημα της Γλυφάδας και θέλω να κινηθώ νομικά.
Έχω όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις αποδείξεις σχετικά.
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο panoskontos@yahhoo.co.uk

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας
εχουμε ηδη συγκεντρωθει 6 ατομα και τα χαρτια εχουν περασει στα χερια δικηγορου για να τα μελετησει και να δει αν μας παιρνει να κανουμε καποια οργανωμενη κινηση.
το e-mail μου nina29679@yahoo.gr
οποιος επιθυμει να κινηθει νομικα.
Kωνσταντινα

Ανώνυμος είπε...

γεια σας!
το δικο μου προβλημα ειναι καπως διαφορετικο απ το δικο σας, αλλα αυτο ηταν το μονο το σχετικο μπλοκ που αισθανομαι οτι μπορει να με βοηθησει..
λοιπον, ειμαι 19 χρονων και πριν 3 μηνες αποφασισα να κανω αποτριχωση στα laser line.. υπηρχε τοτε καποια υποτιθεμενη προσφορα, οποτε κανονισαμε να κανω ενα πακετο που με συνεφερε αρκετα.. το συζηταω με τους γονεις μου και την επομενη κιολας μερα φτιαχνουμε το συμβολαιο, απο τους ορους του οποιου, το μονο ουσιωδες ηταν οτι σε περιπτωση ακυρωσης υποχρεουσαι να πληρωσεις 180 ευρω.. την επομενη μερα, κι ενω δεν ειχαν περασει καν 24 ωρες, επικοινωνει η μαμα μου με καποιον δερματολογο, ο οποιος την πειθει οτι η εταιρια δεν ειναι εμπιστη, οτι δεν θα μου κανουν laser, αλλα φωτολυση και οτι δεν θα εχω αποτελεσμα.. οποτε, μιλαω με την υπευθυνη του laser line και της ζηταω αν γινεται να αφησει το συμβολαιο μου για λιγες μερες ανοιχτο, αφου μεσολαβουσε σαββατοκυριακο, με την προυποθεση να το ξανασυζητησω με τους γονεις μου και το δερματολογο και να τους δωσω μια οριστικη απαντηση μεσα στην επομενη βδομαδα.. αυτη, ενω με ρωτησε το λογο που αλλαξα γνωμη (εννοειται πως σκαρφιστηκα κατι αλλο να πω), μου ειπε πως, οπως εγραφε και στο συμβολαιο, θα επρεπε να πληρωσω 180 ευρω, γιατι ειχε στειλει τα χαρτια, παρολο που εγω δεν ειχα αρχισει καν τις συνεδριες.. περιτο να πω, οτι μου ζητησαν για προκαταβολη 1 ευρω, λες και αυτο θα με κρατουσε! τελος παντων, εφυγα απο κει, με επαιρναν κατα καιρους τηλεφωνα κ δεν το σηκωνα και μου εστειλαν 2 φορες μηνυμα οτι θα επικοινωνησει μαζι μου ο δικηγορος τους κι οτι η υποθεση θα παει στα δικαστηρια.. εγω ρωτησα 2 δικηγορους και μου ειπαν πως θελουν να τους παω ενα αντιγραφο του συμβολαιου, κατι που εγω δεν εχω, εφοσον δεν μου το εδωσαν ποτε, κι ετσι θα πρεπει να παω και να τους ζητησω ενα αντιγραφο.. κατα τη γνωμη μου αυτο ειναι ηλιθιο, διοτι τα μηνυματα αυτα, γαι μενα, ειναι απλα εκφοβιστικα και αν παω εκει θα ειναι σα να βαζω μονη μου το κεφαλι μου στη θηλια.. μου ειπαν πως αυτη τη στιγμη δεν μπορουν να μου κανουν κατι, καθως δεν εχω κατι στο ονομα μου, αλλα μπορει να μου δημιουργησουν προβλημα οταν καποια στιγμη στο μελλον αποκτησω.. δεν εχουν στοιχεια μου, περα απ το ονοματεπωνυμο μου και τον αριθμο μου..
εχετε ακουσει εσεις κατι παρομοιο;
μπορει να με συμβουλεψει καποιος στο πως να το χειριστω;
θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν καποιος απο σας απαντησει συντομα, γιατι η κατασταση αυτη με εχει αγχωσει αρκετα..
ευχαριστω εκ των προταιρων :)

Ανώνυμος είπε...

σχετικα με ενα προηγουμενο σχολιο που ανεφερε καποιος οτι δεχθηκε τηλεφωνημα και πηγε στα NEOTIS θελω να πω πως πηγα και γω!μακρια από το NEOTIS η πιο χαλια εφαρμογη lazer, η πιο αντιεπαγελματικη συμπεριφορά απο το προσωπικο και πανάκριβα επισης

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, απ'όσο γνωρίζω τα περισσότερο κέντρα οδεύουν στο να κλεισουν οριστικά. Πάντως το κέντρο της Laiser lines clinics στη χαλκίδα συνεχίζει ακάθεστα να λειτουργεί χωρις κανένα απολύτως πρόβλημα! Πολύ φιλικό περιβάλλον, με σύγχρονα μηχανήματα και με τιμές που ανταποκρίνονται στην σημερινη εποχή! Προσωπικά δηλώνω πλήρως ικανοποιημένη απο τα αποτελέσματα! Υπάρχει και νέα ανανεομένη ιστοσελίδα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.Εάν έχουν ξεκινήσει κάποιοι από εσάς ομαδική νομική διαδικασία εναντίον της εταιρείας,δημοσιεύστε παρακαλώ κάποια στοιχεία επικοινωνίας διότι θέλω να συμμετάσχω κι εγώ.Ευχαριστώ.

Unknown είπε...

Καλημερα παιδια ! Θα ηθελα μια επιγον διευκρινιση σας παρακαλω! εχω κανει προσφατα συμβολαιο σε lacerline της πατρας συγκεκριμενα και δε θελω να τ ξεκινησω ,μπορουν να το πανε δικαστικος ;

Unknown είπε...

έχετε κάποιο νέο? κάποιο αποτέλεσμα? πείτε μας βρε παιδιά...

Ανώνυμος είπε...

http://tzermias.gr/contact/

"Χαροκαμενοι" αυτης της ενοτητας, για ριξτε μια ματια στο site αυτου... του "κυριου" !!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,
Είμαι δικηγόρος και πρόσφατα ανέλαβα μία υπόθεση μίας φίλης μου που έπαθε ζημιά (κάψιμο από λέιζερ) από τα lazerlines το 2010. Αρχικά την υπόθεση είχε άλλος συνάδελφος, ο οποίος μας τα λέει κάπως μπερδεμένα. Γνωρίζετε κάποιον χειριστή του μηχανήματος στα lazerlines του Συντάγματος με το όνομα Ιωάννης Δούζης? Ξέρετε αν δούλευε κάποιος με αυτό το όνομα εκεί? Είχε παραπεμφθεί κι αυτή από το Χολαργό στο Σύνταγμα. Ή έχετε τα στοιχεία κάποιου υπεύθυνου από το Κέντρο του Συντάγματος?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Unknown είπε...

Σιγά με τα laser clinics!
Λες και δεν υπάρχουν δερματολόγοι. Σε ένα website μπαίνεςι και έχει 10 δερματολόγους γλυφάδα. Είναι και πιο εξειδικευμένοι...και γιατροί, όχι νοσοκόμες!

Unknown είπε...

Πάντως τώρα έχει τα is clinics

Unknown είπε...

Iq