www.kryfokamari.blogspot.com

Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Ρεβυθοκεφτέδες

1/2 κιλό ρεβύθια
4 κρεμμύδια
1 κ.σ λάδι
αλάτι - πιπέρι                                                         
άνηθος - δυόσμος - μαντζουράνα
2 σκελίδες σκόρδο
1 κιλό πατάτες βραστές

Μουσκεύουμε τα ρεβύθια από την προηγούμενη και τα αλέθουμε στην μηχανή με τα κρεμμύδια και τις πατάτες βρασμένες και τα μυρωδικά.

Τα πλάθουμε και τα τηγανίζουμε σε καυτό λάδι.

Τουρκική κορβέτα πάλι στο Σούνιο! - "Επίδειξη σημαίας" και όχι αβλαβής διέλευση


(Ανανέωση 16:14) Νότια της Σκύρου στα διεθνή χωρικά ύδατα κινείται πλέον η τουρκική κορβέτα, παρακολουθούμενη από σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού. Είχε προηγηθεί πέρασμά της από το στενό του Καφηρέα μετά από πορεία στα δυτικά παράλια της Αττικής. (Ανανέωση 13:40) Από τον δίαυλο Σουνίου-Κέας, εντός των ελληνικών χωρικών περνάει αυτή την στιγμή η τουρκική κορβέτα σε μία κλασική επιχείρηση προβολής ισχύος ή "επίδειξη σημαίας", όπως λέγεται στη ναυτική ορολογία.

Είναι η πέμπτη φορά από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα που γίνεται αυτή η κίνηση από σκάφη του τουρκικού στόλου. Είναι η δεύτερη φορά που το συγκεκριμένο σκάφος στην πορεία του που ξεκίνησε χθες το απόγευμα, περνάει μέσα από τα ελληνικά χωρικά ύδατα. Η πρώτη ήταν χθες το απόγευμα μεταξύ Τύλου-Σύμης. Το τουρκικό σκάφος παρακολουθείται στενά από την πυραυλάκατο Ρ67 ΡΟΥΣΣΕΝ.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Τουρκική κορβέτα βρίσκεται αυτή την στιγμή στο δυτικό Αιγαίο, για την ακρίβεια δυτικά της Σερίφου, με βόρεια πορεία! Εκτιμάται ότι η κατεύθυνσή της είναι ο δίαυλος Σουνίου-Κέας και η ανατολική Αττική. Πρόκειται για την TCG Bozcaada (F-500), πρώην Commandant de Pimodan, κλάσης D'Estienne d'Orves A69, δηλαδή είναι μία από τις έξι μεταχειρισμένες κορβέτες που παρέλαβε από την Γαλλία το τουρκικό Ναυτικό. Δείχνει να ακολουθεί την πορεία της φρεγάτας η F490 Gaziantep (πρώην USS Clifton Sprague) που πριν δύο εβδομάδες είχε φτάσει μέχρι το Σούνιο

Η κορβέτα παρακολουθείται από την ΤΠΚ Ρ67 «ΡΟΥΣΣΕΝ αυτή την στιγμή. Αρχικά παρακολουθείτο από την κανονιοφόρο ΤΟΛΜΗ (εντάχθηκε στον Στόλο στις 6 Μαρτίου 1990. Παραχωρήθηκε από τις ΗΠΑ στο πλαίσιο στρατιωτικής βοήθειας. Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία USA – Peterson Builders Co, Sturgeon Bay, Wisc’. Ιδίας κλάσης πλοίο η ΟΡΜΗ) από χθες το απόγευμα. Η παρακολούθηση ξεκίνησε βορειοανατολικά της Ρόδου στις 15:30. Αυτή την φορά η παρακολούθηση δεν είναι «διακριτική»...

Πρόκειται για κλασική πρόκληση, αφού το σκάφος συμμετείχε σε διεθνή επιχείρηση (UNFIL) στην Α.Μεσόγειο και κατευθυνόταν προς τον ναύσταθμο της Σμύρνης, όπου είναι η βάση των σκαφών της κλάσης. Μπήκε στον ναύσταθμο του Aksaz και βγαίνοντας, αντί να κατευθυνθεί βόρεια κατευθύνθηκε δυτικά σε ελληνικά νερά.

Το θέμα είναι κατά πόσον ισχύει πλέον ο κανόνας της "αβλαβούς διέλευσης": Είναι δυνατόν να δεχόμαστε αβλαβή διέλευση όταν έχουμε πορεία από το Αksaz προς την Σμύρνη (δηλαδή δύο κόλπους βορειότερα) και να χαράζει πορεία μέσω Σερίφου και απ'ότι φαίνεται μέσω Σουνίου, Τζιάς, Κερατέας κλπ; Το θέμα είναι καθαρά πολιτικό...

Πρόκειται για αδελφό σκάφος της TCG Bodrum (F-501) που τον Αύγουστο είχε αφήσει ενθύμιο το θόλο του σόναρ στην βυθό έξω από το Καστελλόριζο.

Eίναι οπλισμένη με τέσσερα βλήματα επιφανείας-επιφανείας MM40 Exoset. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Στα χέρια της Δικαιοσύνης το βιβλίο επισκεπτών της Siemens

Στην κατάσχεση του βιβλίου επισκεπτών των κεντρικών γραφείων της Siemens προχώρησαν οι Εφέτες Ανακριτές της υπόθεσης. Στο βιβλίο υπάρχουν καταγραφές εισερχομένων και εξερχομένων προσώπων από το 1997 έως σήμερα.

Παράλληλα, οι Εφέτες ζήτησαν να τους διαβιβασθούν όλες οι συμβάσεις της εταιρίας σε ό,τι αφορά το σκέλος της υπόθεσης, που σχετίζεται με το σύστημα ασφαλείας C4I , έργο στο οποίο η Siemens ήταν υπεργολάβος της εταιρίας SAIC.

Ένα μεγάλο μέρος της δικογραφίας -περίπου 50.000 σελίδες- έχει διαβιβαστεί από τους δύο Εφέτες στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.

Το υπόλοιπο μέρος -άλλες 70.000 σελίδες- αναμένεται να αποσταλεί το επόμενο διάστημα και αφού προηγηθεί έγκριση του Υπουργείου Δικαιοσύνης, που έχει ορίσει πλαφόν στη χρήση χαρτιού, στο πλαίσιο των οικονομικών περικοπών.

Πληροφορίες: tovima.gr

Πώς θα επιδοτηθείτε... κατ΄ οίκον!


Από τον Μάιο οι Ελληνες που διαθέτουν παλαιά σπίτια τριακονταετίας θα μπορούν να τα αλλάξουν ριζικά με νέα κουφώματα, διπλά τζάμια, μονωτικές βαφές και νέους καυστήρες, χωρίς να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ. Αυτό διότι έρχεται με νομοσχέδιο τον Απρίλιο η πολυθρύλητη ενεργειακή θωράκιση των κτιρίων, δηλαδή το πρόγραμμα «εξοικονόμηση κατ΄ οίκον» που είχε εξαγγελθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση αλλά δεν υλοποιηθεί. Περιλαμβάνει επιδότηση ως 50% για «πράσινες» επισκευές σε περίπου 30.000 παλαιά κτίρια που αντιστοιχούν σε περίπου 100.000 νοικοκυριά και σχεδόν 400.000 άτομα. Για να ενταχθεί στο πρόγραμμα ένα κτίριο, είτε μονοκατοικία είτε πολυκατοικία, και να επιδοτηθεί, πρέπει να έχει οικοδομική άδεια που να έχει εκδοθεί πριν από τον Ιούλιο του 1979 (οπότε άλλαξε ο οικοδομικός κανονισμός, άρα το σπίτι αυτό είναι ιδιαίτερα ενεργειοβόρο, αφού δεν διαθέτει σύγχρονες προδιαγραφές). Επίσης να ανήκει σε ιδιοκτήτες χαμηλού εισοδήματος, δηλαδή να μην έχουν την αντικειμενική δυνατότητα να πληρώσουν οι ίδιοι τις επισκευές και τις μετασκευές που χρειάζονται, οπότε θα επιδοτηθούν από το κράτος. Με άλλες ρυθμίσεις όμως και με νόμο που ήδη προωθείται, ακόμη και όσοι διαθέτουν εισοδήματα και δεν εμπίπτουν στο πρόγραμμα μπορούν μέσω της χρηματοδότησης από τρίτους (ΧΑΚ) να κάνουν τις ίδιες εργασίες, επίσης χωρίς να πληρώσουν.
Ποιες εργασίες επιδοτούνται

Oι υποχρεωτικές εργασίες για ένταξη στο πρόγραμμα είναι η θερμομόνωση στην ταράτσα του σπιτιού, η αντικατάσταση τζαμιών με διπλά θερμομονωτικά και κουφωμάτων με σύγχρονα θερμομονωτικά και ηχομονωτικά, καθώς και η βαφή με «ψυχρά» (μονωτικά) χρώματα των επιφανειών. Επίσης υποχρεωτική είναι και η αντικατάσταση του παλαιού καυστήρα με νέο υψηλής απόδοσης ή με σύστημα φυσικού αερίου ή με φωτοβολταϊκό. Προαιρετικές είναι οι επεμβάσεις στο κέλυφος του κτιρίου και η εγκατάσταση ηλιακού θερμοσίφωνα. Το ύψος της επιδότησης για μονοκατοικίες όσον αφορά επεμβάσεις που δεν περιλαμβάνουν επισκευές στον εσωτερικό σκελετό (θερμομόνωση κελύφους) είναι 30%, αν όμως γίνει θερμομόνωση κελύφους η επιδότηση είναι 40%.

Για πολυκατοικίες και για επεμβάσεις χωρίς παρέμβαση στο κέλυφος η επιδότηση είναι 35% και για επεμβάσεις πάνω στο κέλυφος 50%. Στις πρώτες επεμβάσεις με τη μικρότερη επιδότηση απαιτείται μόνο έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας, ενώ για τις θερμομονώσεις όπου απαιτείται η χρήση σκαλωσιάς θα πρέπει να υπάρχει άδεια από την πολεοδομία για λόγους ασφαλείας. Ακριβώς επειδή η διαδικασία είναι πιο δύσκολη για τις επεμβάσεις στο κέλυφος, η επιδότηση (άρα και το κίνητρο) είναι μεγαλύτερο. Επίσης το ακίνητο θα πρέπει να έχει κύρια χρήση κατοικίας. Από τη δράση δεν εξαιρούνται τα εξοχικά, εφόσον ωστόσο αποτελούν κύρια κατοικία.

Πόσο κοστίζουν οι εργασίες

Για τις εργασίες υπολογίζεται ότι για την αντικατάσταση ενός καυστήρα και λέβητα πετρελαίου με έναν σύγχρονο χρειάζονται από 2.000 ευρώ ως 4.000 ευρώ, ανάλογα με την ποιότητα και το μέγεθος, ενώ για τους κατοίκους μιας πολυκατοικίας που θα προτιμήσει να συνδεθεί με το δίκτυο φυσικού αερίου η αρχική εξοικονόμηση φτάνει τα 750 ευρώ, όσα είναι δηλαδή κατά μέσον όρο τα τέλη σύνδεσης μιας πολυκατοικίας 8-12 διαμερισμάτων. Η εγκατάσταση ενός οικιακού φωτοβολταϊκού πάνελ ενός κιλοβάτ κοστίζει 4.500-6.500 ευρώ, ανάλογα με την ποιότητα και το μέγεθος, ενός η εγκατάσταση ενός ηλιακού θερμοσίφωνα κοστίζει περί τα 1.000 ευρώ για δυναμικότητα 150 λίτρων.

Η θερμομόνωση στην ταράτσα του σπιτιού με τα λεγόμενα «ψυχρά» υλικά κοστίζει 40-70 ευρώ το τετραγωνικό, ανάλογα με την ποιοτική επιλογή των ιδιοκτητών, τα διπλά τζάμια τιμολογούνται πλέον γύρω στα 100 ευρώ το τετραγωνικό, τα μονωτικά κουφώματα μαζί με την εγκατάσταση 200-250 ευρώ το τετραγωνικό και η στεγανοποίηση των ανοιγμάτων στα παράθυρα 15-30 ευρώ το τετραγωνικό.

Επίσης όλες οι εργασίες εσωτερικών μονώσεων κοστίζουν 20-30 ευρώ το τετραγωνικό και οι βαφές με τα λεγόμενα «ανακλαστικά υλικά», που απωθούν τη θερμότητα το καλοκαίρι και την απορροφούν τον χειμώνα, κοστίζουν επίσης 20-30 ευρώ το τετραγωνικό.

Το ανώτατο κόστος των συνολικών μετασκευών δεν μπορεί να υπερβεί τις 120.000 ευρώ, ενώ υπάρχει κατάλογος με το κοστολόγιο των εργασιών αλλά και των υλικών που απαιτούνται για κάθε εργασία. Μόνο με βάση αυτό το κοστολόγιο θα μπορούν να υποβληθούν προτάσεις επιλέξιμες για ένταξη στο πρόγραμμα. Για ένα μικρό διαμέρισμα, υπολογίζεται ότι το μέσο κόστος συνολικών μετασκευών ανέρχεται σε 15.000 ευρώ. Τα ποσοστά της επιδότησης θα κυμαίνονται ανάλογα με τον αριθμό των ιδιοκτησιών κατοικιών του κάθε κτιρίου (βάσει δηλαδή του αριθμού παροχών του ηλεκτρικού ρεύματος), με το αν πρόκειται για πολυκατοικία ή μονοκατοικία, καθώς επίσης με το αν ο ενδιαφερόμενος επιδοτηθεί για μία από τις εργασίες ή για όλες μαζί. Οσο πιο πλήρης είναι η παρέμβαση που γίνεται τόσο πιο μεγάλο θα είναι και το τελικό ποσοστό επιδότησης. Πάντως, αν κανείς θέλει να μονώσει το κέλυφος του κτιρίου, αλλά έχει πρόσφατα αλλάξει κουφώματα, μονώσει την ταράτσα ή αντικαταστήσει καυστήρα, δεν μπορεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα, μπορεί όμως να αποταθεί στη χρηματοδότηση από τρίτους.

Ποιους αφορούν τα προγράμματα

Με βάση τις εκτιμήσεις, από το πρόγραμμα θα ωφεληθούν περισσότερα από 100.000 νοικοκυριά που αντιστοιχούν σε 400.000 πολίτες, ενώ αναμένεται να επισκευαστούν περίπου 30.000 κτίρια. Από τις συνολικές παρεμβάσεις, η εξοικονόμηση ενέργειας θα είναι 50%70%, ανάλογα με το «πακέτο» επεμβάσεων που θα επιλεγεί.

Η δημόσια δαπάνη του προγράμματος, που αποτέλεσε και το αντικείμενο αντιπαράθεσης της σημερινής με την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι γύρω στα 200 εκατ. ευρώ, τα οποία με τη σειρά τους... εξοικονομήθηκαν από άλλα προγράμματα που είναι ενταγμένα στις κοινοτικές επιδοτήσεις και δεν προχωρούν, ή θα ωριμάσουν αργότερα και δεν μπορούν να «κρατούν» ανενεργά κοινοτικά κονδύλια. Τα μισά από αυτά θα δοθούν απευθείας στα νοικοκυριά με οικονομικό κριτήριο (επιδότηση φτωχών νοικοκυριών) και τα υπόλοιπα ως επιδότηση επιτοκίου περίπου πέντε μονάδες.

Πηγή tovima.gr

Καταγγελία για την παράνομη απόδοση ιθαγένειας

Στο ευρωκοινοβούλιο ήδη έχει γίνει καταγγελία και εκδικάζεται η υπόθεση για την παράνομη απόδοση ''ιθαγένειας'' στους λαθρομετανάστες, για κατάχρηση κοινοτικού χρήματος όπως και την μη τήρηση κοινοτικού δικαίου.

Για περισσότερα, αλλά και για προσκόμιση συμπληρωματικών στοιχείων μπορούμε να απευθυνθούμε στον: Tasos Goulis στο φαξ 003222846844 και στον MR. JOAO REGALO CORREA στο ίδιο φαξ, για την υπόθεση 0121-10 του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου.

Επίσης, ταχυδρομικώς: ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ

ΑΡ.ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ 102034ΑΡ,

ΠΡΩΤ,0121-10

και μηνύματα επίσης, δεκτά και επισυναπτόμενα βίντεο ή links απο Youtube κ.α. στο: AGOULIS@EUROPEAN-CENTER.EU

Ο πρόεδρος του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου Jerzy Buzek

(http://www.facebook.com/JerzyBuzek?ref=nf)

είναι ''έξαλλος'' που η Ελλάδα, μέσω της κυβερνήσεως, ΔΕΝ ενημέρωσε καν για αυτό το νομοσχέδιο που παραβιάζει ρητώς τη συνθήκη της Ε.Ε. με το να δίνει αφειδώς την ιθαγένεια και χωρίς τις ''επιφυλάξεις'' που αναφέρει η συνθήκη της Λισαβόνας.

Επίσης, αναφέρουν πως οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα είναι άνω των 3.000.000 και ουσιαστικά δίνουμε ''διαβατήριο'' για την Ευρώπη στον κάθε εισβολέα χωρίς την ΕΓΚΡΙΣΗ της Ε.Ε. και θα έχουμε ''περιπέτειες''...

Jerzy Buzek

http://www.facebook.com/JerzyBuzek?ref=nf

Tasos Goulis (Council of the European Union) http://www.facebook.com/?ref=home#!/ECYSE?ref=ts

http://ecyse.forumotion.com/

Δημήτρης Ε.
http://www.greekalert.com/2010/03/blog-post_4746.html

20% έκπτωση στα καταστήματα για ανέργους και πολύτεκνους

Σε κοινή συνέντευξη τύπου που έδωσαν με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του καταναλωτή, ο υπουργός Εργασίας κ. Ανδρέας Λοβέρδος με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος, ανακοίνωσαν ότι θα έχουν 20% έκπτωση στα καταστήματα οι άνεργοι και οι πολύτεκνοι, επιδεικνύοντας την κάρτα ανεργίας και πολυτέκνων αντίστοιχα.

Θα αναρτηθούν σχετικά διαφημιστικά πόστερς στα καταστήματα όπως ανέφερε ο κ. Β.Κορκίδης πρόεδρος της ΕΣΕΕ ενώ ο υπουργός είπε ότι το θετικό στοιχείο του προγράμματος είναι η ευελιξία του και ο ταχύτατος χρόνος εφαρμογής του.

Στο πρόγραμμα αυτό δεν συμμετέχουν τα super market και τα δημόσια και ιδιωτικά μέσα συγκοινωνιών.

Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Απαράδεκτη η κατάληψη του ΟΑΕΔ Αλίμου από τη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ

Απαράδεκτη η κατάληψη των κεντρικών γραφείων του ΟΑΕΔ στον Άλιμο σήμερα το πρωί από τους εργαζομένους στη ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ.

Διαμαρτύρονται για τη μείωση μισθών και συντάξεων καθώς και για το πάγωμα προσλήψεων 2000 εργαζομένων στη ΔΕΗ, που βρίσκονταν στο τελικό στάδιο υλοποίησης, υποστηρίζοντας ότι το κόστος μισθοδοσίας τους είναι μικρότερο από τη δαπάνη για υπερωρίες που καταβάλλει η ΔΕΗ.

Καταγγέλουν επίσης τη μείωση κατά 10% της κρατικής επιχορήγησης προς το ασφαλιστικό ταμείο της ΔΕΗ, την οποία η ΓΕΝΟΠ χαρακτηρίζει παράνομη.

Έχουν όμως σκεφτεί οι κύριοι αυτοί ότι στον ΟΑΕΔ πληρώνονται κάθε μέρα χιλιάδες άνεργοι, που περιμένουν πως και πως να πάρουν 400 ή 500 ευρώ περίπου για να περάσουν το μήνα τους;

Θα ήθελαν να είναι στη θέση τους; Μήπως το κράτος πρέπει τελικά να το σκεφτεί καλύτερα και να αρχίσει από σήμερα τις περικοπές στο δημόσιο τομέα; Έτσι για να δουν μερικοί καλοβολεμένοι, τι εστί να είσαι άνεργος σήμερα, για σχεδόν ένα χρόνο και μάλιστα με πτυχία, μεταπτυχιακά αλλά και με οικογένεια.

Ντροπή σας κύριοι!

Οι βλάχοι

Δυο βλάχοι, ο Μήτσους και ο Κήτσους, ένα απογευματάκι καθότανε σε μια όμορφη τοποθεσία του ορεινού χωριού τους και καμάρωναν τη θέα.


Σε λίγο περνάει από κει ένας τουρίστας.

Τους πλησιάζει...

- Ντου γιου σπικ ιγκλις; τους λέει

Οι βλάχοι κοιτάζονται, σηκώνουν τους ώμους και του λένε:

- Τς!

- Σπρεχεν ντοιτς;

Κοιτάζονται πάλι με απορία..

- Τς!

- Παρλε βου φρανσε;

- Τς!

- Παρλαρε ιταλιανο;

- Τς!

- Παρλα εσπανιολ;

- Τς!

Ο τουρίστας απογοητευμένος φεύγει...

Λέει ο Μήτσους:

- Ρε συ Κήτσου μπας και πρεπ να μάθουμ καμιά ξεν γλώσσα ;

- Τι να την κανς την ξεν γλώσσα, ρε Μήτσου;

- Εμ πως ρε Κήτσουμ, αν ξερς μια ξεν γλώσσα μπορείς να συνεννοηθείς.

- Μπα; Γιατί αυτουνος που ήξερε πέντε μπόρεσε να συνεννοηθεί ;

Hoverwing. Το απόλυτο μέσο για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες

Tαξίδια σε χαμηλό ύψος με ταχύτητα μεγαλύτερη των 200 χιλιομέτρων την ώρα υπόσχεται το νέο μέσο που ίσως και να εμφανιστεί στις ελληνικές θάλασσες το 2011


Πειραιάς - Kρήτη σε μιάμιση ώρα!

H επανάσταση στις θαλάσσιες συγκοινωνίες λέγεται Ηoverwing.

Σε 1 ώρα και 36 λεπτά από τον Πειραιά στο Ηράκλειο; Και όμως! Τόσο θα διαρκούν στα τέλη του 2011 τα ταξίδια προς την Κρήτη με τα ιπτάμενα πλοία! Οι επιβάτες των σκαφών αυτών θα ταξιδεύουν με ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων την ώρα, «πετώντας» σε ύψος έως και 12 μέτρα πάνω από το κύμα!

Την επανάσταση στις θαλάσσιες μεταφορές, αλλά και τις αερομεταφορές προς τα ελληνικά νησιά, φιλοδοξούν να κάνουν.... Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της μίσθωσης τουριστικών σκαφών, οι οποίοι σχεδιάζουν να φέρουν στη χώρα μας τα πρώτα... ιπτάμενα πλοία!


Πρόκειται για τα υπερσύγχρονης τεχνολογίας σκάφη, που είναι παγκοσμίως γνωστά ως «WIG», τα   οποία προσφέρουν θαλάσσιες μεταφορές με την ποιότητα των αεροπορικών μεταφορών! Τα πλοία αυτά μοιάζουν μεν με αεροπλάνα, αλλά η λειτουργία τους βασίζεται στο διεθνώς αποκαλούμενο «φαινόμενο επίδρασης επιφάνειας» (wing in ground effect - WIG). Τρία από τα σκάφη αυτά, με την ονομασία «Hoverwing 80», θα ναυπηγηθούν στη Γερμανία και μέσα στα ερχόμενα χρόνια αναμένεται να ανεβάσουν στα ύψη το θερμόμετρο του ανταγωνισμού στις ελληνικές θάλασσες.

Φθηνό εισιτήριο. Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των σκαφών αυτών, που θα μεταφέρουν 80 επιβάτες το καθένα, περιλαμβάνονται η ταχύτητα, η άνεση, η ασφάλεια και η τήρηση με ακρίβεια λεπτού των χρόνων άφιξης και αναχώρησης. Όλα αυτά θα προσφέρονται στην τιμή του εισιτηρίου ενός πλοίου!

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας Flightboat Hellas (είναι αντιπρόσωπος των σκαφών αυτών στην Ελλάδα) κ. Παναγιώτη Ζάγκλη, τα πρώτα τρία σκάφη θα ναυπηγηθούν στο Αμβούργο από την εταιρεία Hoverwing GmbH. «Καταφέραμε να επιτύχουμε τη χρηματοδότηση των πρώτων τριών σκαφών Hoverwing 80 από γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία. Στη συνέχεια τα σκάφη θα ναυλωθούν σε ελληνική εταιρεία με επικεφαλής τον κ. Γκιόλμαν». Τα σκάφη Hoverwing 80 θα έχουν γερμανική σημαία και πληρώματα, ενώ το πρώτο αναμένεται στην Ελλάδα ίσως στο τέλος του 2011.

Στην Ελλάδα, την τεχνική υποστήριξη των σκαφών Hoverwing έχει αναλάβει η εταιρεία JOIN Ltd (με έδρα την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα), ενώ συζητείται το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και δεύτερη γραμμή παραγωγής Hoverwing από την ίδια τη JOIN Ltd στη χώρα μας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά. Μπορεί η εμφάνιση και το σχήμα ενός Hoverwing να «μπερδεύουν» τον επιβάτη, όμως το σκάφος ανήκει στην κατηγορία των πλοίων και δεν πρόκειται για αεροπλάνο ή υδροπλάνο. ’λλωστε, από το 2002, τα σκάφη «φαινομένου επίδρασης επιφάνειας» ταξινομήθηκαν ως πλοία από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας (ΙΜΟ) και τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO).

Κατασκευάζονται με ειδικές προδιαγραφές ασφαλείας, ώστε να αναπτύσσουν πολύ μεγάλες ταχύτητες (έως 112 Κόμβους ή 207 χλμ. / ώρα), η ακτίνα δράσης τους φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, ενώ δεν επηρεάζονται καθόλου από τον κυματισμό.

http://news24gr.blogspot.com/2010/03/hoverwing.html

Ισχυρός κυκλώνας πλήττει τα νησιά Φίτζι

Ισχυρός κυκλώνας έπληξε σήμερα τα νησιά Φίτζι, καταστρέφοντας πολλά σπίτια, καλλιέργειες και αναγκάζοντας τους κατοίκους τους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να τρέξουν στα καταφύγια.

Ο κυκλώνας Τόμας, κατηγορίας 4 και με ανέμους έντασης 170 χλμ/ώρα, αναμένεται να αυξηθεί στα 205 χλμ/ώρα τις επόμενες 12 - 24 ώρες.

Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν αναφορές για θύματα.

Ξενάγηση στο Παρίσι μέσω μιας φωτογραφίας

Για τους λάτρεις του Παρισιού και όχι μόνο, ξενάγηση στο Παρίσι μέσω μιας πανοραμικής φωτογραφίας μεγέθους 26 Gigapixels.

 Στην ίδια φωτογραφία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για μνημεία, κλπ.


Παγκόσμια ημέρα καταναλωτή με αύξηση του ΦΠΑ

Την Δευτέρα 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, συνεργεία από μέλη - εθελοντές της ΕΚΠΟΙΖΩ θα διανείμουν ενημερωτικό υλικό στους καταναλωτές, σχετικά με την υπερχρέωση των καταναλωτών.

Τα συνεργεία θα βρίσκονται στην πλατεία Συντάγματος και στην πλατεία Κοραή τις ώρες 10:00 μέχρι τις 15:00.

Όποιος από τα μέλη διατίθεται να βοηθήσει, ας επικοινωνήσει με τα γραφεία μας στο τηλέφωνο 210 3304444

Ιστορία

Η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή καθιερώθηκε το 1983 με απόφαση του ΟΗΕ, σε ανάμνηση μιας ομιλίας του αμερικανού προέδρου Τζον Κέννεντυ, που έθεσε τις βάσεις του καταναλωτικού κινήματος.


Στις 15 Μαρτίου του 1962 ο Τζον Κέννεντυ, σε μία μνημειώδη ομιλία του στο Κογκρέσο, σκιαγράφησε τα τέσσερα βασικά καταναλωτικά δικαιώματα: Ικανοποίηση των βασικών αναγκών, ασφάλεια, πληροφόρηση και επιλογή.

Είπε, μεταξύ άλλων: « Καταναλωτές είμαστε όλοι! Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οικονομική μονάδα, η οποία επηρεάζει, αλλά και επηρεάζεται σχεδόν από κάθε δημόσια ή ιδιωτική οικονομική απόφαση. Ο καταναλωτής είναι η μόνη σημαίνουσα οικονομική μονάδα, η οποία δεν είναι αποτελεσματικά οργανωμένη και της οποίας οι απόψεις δεν ακούγονται.»

Διατροφικό σκάνδαλο με λιαστές ντομάτες

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές στη χώρα μας, για ένα νέο διατροφικό σκάνδαλο. Τις τελευταίες 15 ημέρες οι υπηρεσίες του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, του ΕΦΕΤ και του υπουργείου Υγείας βρίσκονται σε πλήρη κινητοποίηση, μετά τις συνεχείς ειδοποιήσεις που λαμβάνουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση για επιδημία ηπατίτιδας Α σε ανθρώπους.


Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχει εμφανιστεί επιδημία και οφείλεται σε αποξηραμένη ντομάτα, γνωστή με την ονομασία λιαστή, που εισήχθη κατά τόνους τους τελευταίους μήνες από την Τουρκία.

Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προχώρησε σε κατάσχεση ποσοτήτων που βρίσκονταν σε σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις και δείγματα εστάλησαν στην ιατρική σχολή της Πάτρας, τα οποία όμως μέχρι στιγμής είναι αρνητικά.

Έχουν ήδη ζητηθεί στοιχεία από τα νοσοκομεία όλης της χώρας εάν έχει παρατηρηθεί έξαρση συμπτωμάτων ηπατίτιδας Α, ενώ πρόσφατα συνεδρίασε εκτάκτως και το κέντρο ελέγχου λοιμώξεων.

Οι λιαστές ντομάτες προέλευσης Τουρκίας, διανεμήθηκαν από τον Οκτώβριο έως το τέλος Ιανουαρίου από την εταιρεία με την ονομασία "Αλώνια".

Στη Γαλλία έχουν προσβληθεί 55 άτομα και νοσηλεύθηκαν 27. Η ηπατίτιδα Α είναι μία ιογενής ασθένεια και εκτιμάται ότι μεταφέρθηκε μέσω των διακινητών της ντομάτας. Μπορεί να προκαλέσει πυρετό, γαστρεντερίτιδα και ίκτερο στους ηλικιωμένους, καθώς και βλάβες στο συκώτι.

Για προληπτικούς λόγους, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στη χώρα μας δέσμευσε φορτία με ποσότητες λιαστής ντομάτας και από κάθε εισαγωγή λαμβάνεται δείγμα. Το 98% των εισαγωγών μας σε λιαστή ντομάτα, γίνεται από την Τουρκία.

megatv

Σεισμός 6 ρίχτερ στον Ινδικό ωκεανό

Σεισμός 6 βαθμών Ρίχτερ χτύπησε πριν λίγη ώρα στο Νοτιο Ινδικό Ωκεανό. Προς το παρόν πάντως δε φαίνεται να υπάρχει ανησυχία για τσουνάμι.

troktiko.blogspot.com