www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010

Συμβαίνουν και θαύματα.. ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ο κ. Φασούλας στο Δημοτικό Συμβούλιο! Γιατί όμως;


Όχι μόνο εμφανίστηκε, αλλά μίλησε και για τον Καλλικράτη ο Δήμαρχος Πειραιά Παναγιώτης Φασούλας, κατά τη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής. Άραγε τι οδήγησε τον ''Ψηλό'' σε μια ''δυναμική'' επανεμφάνιση;.. Ιδού η αλήθεια και η στρατηγική του επιτελείου του!

Ο κύριος Φασούλας, από την αρχή της θητείας του κιόλας, απαξίωσε τις Συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, αφού φρόντισε να λάμψει δια της Απουσίας του.. ακόμη και σε κρίσιμες συνεδριάσεις, όπως για παράδειγμα τη συζήτηση για τον Προϋπολογισμό..

Επιλεκτικές και ολιγόλεπτες παρουσίες στο Δ.Σ. (όπως και στην πόλη γενικότερα) διαμόρφωσαν το προφίλ ενός απρόσιτου Δημάρχου.

Και αυτό μέχρι χθες..

Ποιος ήταν ο λόγος που οδήγησε τον Παναγιώτη Φασούλα να παραστεί στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ. και μάλιστα να κάνει εκτενή εισήγηση με θέμα τη διοικητική μεταρρύθμιση που προωθεί το ΠΑΣΟΚ;

Η απάντηση είναι πολύ απλή!

Ο κύριος Φασούλας νιώθει πλέον απομονωμένος και αποκομμένος από τον κομματικό ιστό του ΠΑΣΟΚ. Πλήθος σκανδάλων, η δυσαρέσκεια των Πειραιωτών, αλλά και η αναποτελεσματικότητα σε κρίσιμους τομείς (π.χ. καθαριότητα) που χαρακτήρισε τη Δημοτική του Αρχή, σε συνδιασμό με την έντονη φημολογία περί υποψηφιότητας Μίχα για το Δήμο Πειραιά τον ανάγκασαν να βγει και πάλι στο προσκήνιο.

Σε θέση άμυνας λοιπόν ο κ. Φασούλας, αφού νιώθει απειλητικά δίπλα του την ανάσα του Νομάρχη Γιάννη Μίχα στην κούρσα για τη διεκδίκηση του Δήμου Πειραιά. Κάτι που πιθανώς θα σημαίνει το πολιτικό τέλος του Παναγιώτη Φασούλα. Αυτό έχουν αντιληφθεί τόσο ο ίδιος όσο και οι στενοί του Συνεργάτες και έχουν επιδωθεί σε έναν αγώνα δρόμου, όπου όλα θα κριθούν στην τελική ευθεία... που όμως πλησιάζει επικίνδυνα!

Για πολλούς, η αντίστροφη μέτρηση για το κεφάλαιο Φασούλα (τουλάχιστον σε ότι αφορά τον Πειραιά) έχει ήδη ξεκινήσει...

Άξια σχολιασμού είναι και η αποχώρηση της Μείζονος Μειοψηφίας την ώρα που ο Δήμαρχος ανέβηκε στο βήμα...

Σε τηλεφωνική μας επικοινωνία με το Συντονιστή της παράταξης ''ΩΡΑ ΠΕΙΡΑΙΑ'' κ. Τάσο Κάρλε και στην ερώτησή μας σε τι αποσκοπούσε η συγκεκριμένη κίνηση, μας απάντησε λακωνικά και ελαφρώς ειρωνικά... ''Κανένας φούρνος θα γκρεμίστηκε στον Πειραιά' '.








Ε. ΕΥΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ
http://piraeuspress.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=5274:2010-02-13-02-09-06&catid=107:2009-03-04-21-45-32&Itemid=136

 

Ετήσιος δημευτικός ΦΜΑΠ στα ξενοίκιαστα & απρόσοδα ακίνητα των ... "μεγαλοϊδιοκτητών" από τα 400.000 ΕΥΡΩ!!!

Ετήσιο φόρο στην ακίνητη περιουσία, που θα εφαρμοστεί χωρίς υποβολή δηλώσεων, με αυτόματη εκτίμηση αξιών και βεβαίωση φόρου, ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Το αφορολόγητο καθορίστηκε μόλις στις 400 χιλ. ευρώ, με αποτέλεσμα ο φόρος αυτός να μην αφορά μόνον την πραγματικά μεγάλη (άνω του 1.000.000 ευρώ) περιουσία, αλλά όλη τη μεσαία (500.000 ευρώ και άνω) και την ίδια τη μικρότερη ακίνητη ιδιοκτησία. Ενώ στη νέα φορολογική κλίμακα εισοδήματος τα κλιμάκια είναι μικρά ενώ ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής (40%) εφαρμόζεται από το πενταπλάσιο του τυπικού αφορολόγητου ορίου (60.000 ευρώ), στον ετήσιο φόρο ακινήτων ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής 1% θα εφαρμόζεται από μόλις το διπλάσιο του αφορολόγητου (800.000 ευρώ). Αυτό δεν λέγεται προοδευτικότητα αλλά αρπακτικότητα του νέου φόρου! Το μείζον κοινωνικό πρόβλημα που θα προκύψει από την εφαρμογή του είναι ότι οι εκατοντάδες χιλιάδες φορολογούμενοι με τα ξενοίκιαστα ακίνητα, τα ημιτελή, τα εγκαταλελειμμένα, τα άχτιστα, τα διατηρητέα, τα δεσμευμένα και λοιπά απρόσοδα ακίνητα, ή, απλά τα ακίνητα με ψιλή και μόνον κυριότητα, δεν θα είναι σε θέση να πληρώσουν το ετήσιο αυτό "χαράτσι" το οποία θα αυξάνεται γεωμετρικά σε κάθε επόμενη αύξηση αντικειμενικών αξιών. Συνεπώς ο χαρακτηρισμός του ως δήθεν φόρου επί της «μεγάλης» ακίνητης περιουσίας δεν είναι παρά πρόσχημα για την εξοντωτική φορολόγηση της μεσαίας και της μικρής, με στόχο τα έσοδα, πάση θυσία!

Με τα μέτρα που ανακοινώθηκαν, και θα διογκωθούν από οποιαδήποτε επόμενη αύξηση των "αντικειμενικών αξιών" των ακινήτων, η κατοχή ακίνητης περιουσίας στην ουσία «ποινικοποιείται», το ακίνητο «καταρρέει» ως αποταμιευτικό αγαθό και μετατάσσεται στην κατηγορία των «ανεπιθύμητων». Αυτό σημαίνει ότι η οικονομία μας χάνει την μοναδική προοπτική που είχε να ανακάμψει στο ορατό μέλλον...

http://www.pomida.gr/

Τουρκική πρόκληση στο Πεδίο βολής Άνδρου

Επανάληψη παλαιότερου σκηνικού είχαμε σήμερα στο Πεδίο Βολής Άνδρου, κατά την διάρκεια ασκήσεως με πραγματικά πυρά του Πολεμικού Ναυτικού. Πιο συγκεκριμένα στις 11:09, 2 ζεύγη τουρκικών F-16 εισήλθαν στην δεσμευμένη και ενεργοποιημένη περιοχή του πεδίου βολής παρά το γεγονός ότι εκείνη την ώρα σκάφη του ΠΝ ,μεταξύ των οποίων η φρεγάτα Αιγαίο, εκτελούσαν πυρά κατά ανεμουρίου. Τα δύο ζεύγη εισήλθαν στο πεδίο βολής πετώντας σε ύψος 10.000 και 2.300 ποδών αντίστοιχα.

Ένα εκ των μαχητικών παρά τον κίνδυνο πρόκλησης σοβαρού ατυχήματος πέταξε σε χαμηλό ύψος πάνω από την φρεγάτα η οποία -δυστυχώς..- διέκοψε τις βολές για λόγους ασφαλείας. Παράλληλα ενεργοποιήθηκε και η λεγόμενη γραμμή άμεσης επικοινωνίας Λάρισας- Δορυλαίου (Εσκί Σεχίρ), με τα γνωστά μηδενικά αποτελέσματα αφού προφανώς ο μόνος λόγος ύπαρξής της είναι η παροχή άλλοθι στις προκλήσεις των γειτόνων.

Δεν είναι η πρώτη φορά που λαμβάνει χώρα παρόμοιο περιστατικό στο πεδίο βολής Άνδρου : Στις 14 Δεκεμβρίου 2009 οκτώ τουρκικά μαχητικά (τέσσερα F-16 και τέσσερα F-4E) εισέβαλαν σε δεσμευμένη περιοχή στο πεδίο βολής την ώρα που ασκούντο σκάφη του ΠΝ. Το ίδιο σκηνικό είχαμε και σε παλαιότερη πρόκληση τον Δεκέμβρη του 2008 όταν σημειώθηκε διπλή διέλευση 2 τουρκικών F-16 μέσα και στα όρια του πεδίου βολής την ώρα που εκτελούσαν ασκήσεις πυρών 16 ελληνικά πολεμικά πλοία

Είναι γνωστή η πρεμούρα της Άγκυρας να ακυρώσει τα μόνιμα πεδία βολής στο Αιγαίο, πρεμούρα που χρονολογείται -επισήμως- από το 2000 όταν η τουρκική πλευρά έθεσε αίτημα κατάργησης τους με το αιτιολογικό ότι τα πεδία βολής είναι "παράνομα", σύμφωνα με τις διατάξεις του Διεθνούς Οργανισμού Αεροναυτιλίας ICAO που καθορίζει ότι χρειάζεται περιοχική συμφωνία για πεδία βολής πάνω από την ανοιχτή θάλασσα. Η τότε Ελληνική κυβέρνηση είχε αντιτείνει ότι θα πρέπει να υπάρξει αμοιβαία κατάργηση τέτοιων πεδίων βολής στο Αιγαίο και συγκεκριμένα του τουρκικού πεδίου βολής στην έξοδο των Στενών των Δαρδανελλίων, προκαλώντας την υπαναχώρηση των Τούρκων.

Στις 4.12.2008 για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο τα υπουργεία Εξωτερικών και Αμύνης (Μπακογιάννη/Μειμαράκης) συναποφάσισαν να επιτρέψουν στην Τουρκία να διενεργήσει αεροναυτική άσκηση χωρίς πυρά σε 6 συνολικά περιοχές στο Αιγαίο, μια εκ των όποιων περιελάμβανε και μέρος του ΠΒ Άνδρου (LDG-68) . Με τις συχνές παράνομες τουρκικές ανακοινώσεις για ασκήσεις με πραγματικά πυρά η Άγκυρα προσπαθεί να δεσμεύσει τα μόνιμα πεδία βολής των Ελληνικών ΕΔ στο Αιγαίο,ουσιαστικά ακυρώνοντας τα , και να νομιμοποιήσει παράνομα τουρκικά πεδία βολής, μέσα στο FIR Αθηνών, που πολλές φορές επικαλύπτουν και εθνικό εναέριο χώρο.

http://www.enkripto.com/2010/02/blog-post_18.html

Με τι προσόντα θα κάνουμε πάταξη της φοροδιαφυγής;


Ο κ. Παπακωνσταντίνου λέει ότι θέλει να πατάξει την φοροδιαφυγή.

Πως όμως θα το κάνει αυτό, όταν αφήνει ανεξέλεγκτους όλους τους μικροπωλητές που έχουν εξαπλωθεί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, και που οι περισσότεροι απ' αυτούς είναι παράνομα στη χώρα μας;

Γιατί δεν τους μαζεύει η Αστυνομία και παίζουν κρυφτούλι μαζί τους; Τι συμφέρον έχουμε απ' όλους αυτούς όταν κανείς τους δεν κόβει απόδειξη και κάνουν παράνομο εμπόριο ακόμα και σε ώρες που τα καταστήματα είναι ανοικτά;




Τι εικόνα δίνουμε προς τα έξω σαν κράτος, όταν χιλιάδες τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας βλέπουν αυτό το χάλι, ακόμα και έξω από την Ακρόπολη;

Τα Μακρά Τείχη του Πειραιά κάτω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ

Τα Μακρά Τείχη του Πειραιά που άρχισαν να χτίζονται, σύμφωνα με το Θουκυδίδη, το 457 π.Χ. με σκοπό να εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη επικοινωνία της Αθήνας με το λιμάνι του Πειραιά, ήρθαν στο φως πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης των γραμμών του ΗΣΑΠ, μεταξύ των σταθμών του Φαλήρου και της Καλλιθέας.

Τα Τείχη βρέθηκαν σε βάθος περίπου δύο μέτρων κάτω από τις γραμμές του τρένου και μήκους περίπου 40 μέτρων το καθένα. Το καλύτερα διατηρημένο κομμάτι είναι μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου - Καλλιθέας.

Οι εργασίες συντήρησης σταμάτησαν προσωρινά και η ΚΣτ' Εφορεία Αρχαιοτήτων πήρε τα ηνία και άρχισε τις ανασκαφές. Στο κομμάτι του Νέου Φαλήρου στη γέφυρα της ΙΟΝ φαίνεται να εποπτεύουν δύο άτομα ελληνικής καταγωγής και έξι αλλοδαποί εργάτες.

Τμήματα άλλωστε των τειχών έχουν βρεθεί σε πολλά σημεία στην ευρύτερη περιοχή, που είναι κοντά στην Πειραιώς,  κατά τη διάρκεια κατασκευής δημοσίων και ιδιωτικών έργων με αποτέλεσμα να καθυστερούν για πολύ οι αποπερατώσεις τους.








Τα αναψυκτικά οδηγούν στον καρκίνο στο πάγκρεας

Όσοι καταναλώνουν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη, σε εβδομαδιαία βάση, έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο στο πάγκρεας, ένα σπάνιο αλλά θανατηφόρο τύπο καρκίνου, ανακοίνωσαν ερευνητές.

Όσοι, αντίθετα, πίνουν χυμό πορτοκάλι αντί για αναψυκτικό, δεν διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο, προκύπτει από μελέτη σε δείγμα 60.000 εθελοντών, η οποία διεξήχθη στη Σιγκαπούρη.

Η ζάχαρη μπορεί να ευθύνεται για την εμφάνιση αυτού του τύπου καρκίνου, αλλά όσοι πίνουν αναψυκτικά με ζάχαρη συχνά έχουν και άλλες ανθυγιεινές συνήθειες, είπε ο Μαρκ Περέϊρα του πανεπιστημίου της Μινεσότα, ο οποίος ήταν επικεφαλής της μελέτης.

"Τα υψηλά επίπεδα ζάχαρης στα αναψυκτικά μπορεί να αυξάνουν τα επίπεδα της ινσουλίνης στον οργανισμό, γεγονός που πιστεύουμε ότι συμβάλλει στην ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων στο πάγκρεας", αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Περέϊρα.

Η ινσουλίνη, η οποία βοηθάει τον οργανισμό να μεταβολίζει τη ζάχαρη, παράγεται στο πάγκρεας.

Σε άρθρο του στην επιθεώρηση Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, ο Περέϊρα και οι συνεργάτες του αναφέρουν ότι πραγματοποίησαν την έρευνά τους σε δείγμα 60.524 ανδρών και γυναικών σε διάστημα 14 ετών.

Σε αυτό το διάστημα, 140 από τους εθελοντές εμφάνισαν καρκίνο στο πάγκρεας.

Εκείνοι που έπιναν δύο ή περισσότερα αναψυκτικά την εβδομάδα διέτρεχαν κατά 87% περισσότερες πιθανότητες να συγκαταλέγονται σε αυτούς που εμφάνισαν καρκίνο στο πάγκρεας.

Ο Περέϊρα είπε ότι θεωρεί πώς τα ευρήματα αυτά θα αφορούν και άλλες χώρες.

"Η Σιγκαπούρη είναι μία πλούσια χώρα με εξαιρετικό σύστημα υγείας. Οι αγαπημένες συνήθειες των κατοίκων της είναι το φαγητό και τα ψώνια, άρα τα ευρήματά μας θα πρέπει να αφορούν και άλλες δυτικές χώρες", λέει ο ίδιος.

Ωστόσο η Σούζαν Μέιν του Κέντρου για τον Καρκίνο Yale, στο πανεπιστήμιο Yale, στο Κονέκτικατ, είναι επιφυλακτική.

"Παρότι στη μελέτη εντοπίστηκε ένας παράγοντας κινδύνου, τα ευρήματά της βασίστηκαν σε ένα σχετικώς μικρό αριθμό περιπτώσεων και παραμένει ασαφές το αν πρόκειται για σύμπτωση ή όχι", εξηγεί η Μέιν.

"Η κατανάλωση αναψυκτικών στη Σιγκαπούρη συνδέεται με πολλές άλλες βλαβερές συνήθειες, όπως το κάπνισμα και η κατανάλωση κόκκινου κρέατος, τις οποίες δεν μπορούμε με ακρίβεια να ελέγξουμε". Άλλες μελέτες έχουν συνδέσει τον καρκίνο στο πάγκρεας με την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, ειδικά αν είναι στα κάρβουνα ή πολύ ψημένο.

Ο καρκίνος στο πάγκρεας είναι ένας από τους πιο φονικούς καρκίνους με 230.000 κρούσματα παγκοσμίως. Στις ΗΠΑ, 37.680 άνθρωποι διαγιγνώσκονται με καρκίνο στο πάγκρεας κάθε χρόνο και 34.290 από αυτούς πεθαίνουν.

Η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρία αναφέρει ότι το ποσοστό επιβίωσης για τους πάσχοντες από καρκίνο στο πάγκρεας μέσα σε μια πενταετία είναι περίπου 5%.

Ορισμένοι ερευνητές θεωρούν ότι η υψηλή πρόσληψη ζάχαρης μπορεί να πυροδοτήσει ορισμένες μορφές καρκίνου, παρότι οι ενδείξεις είναι αντιφατικές. Τα καρκινικά κύτταρα χρησιμοποιούν περισσότερη γλυκόζη από άλλου τύπου κύτταρα.
Μία συσκευασία 355 ml αναψυκτικού με ζάχαρη περιέχει περίπου 130 θερμίδες.

Πηγή:Α.Π.Ε. Δημιουργία:8/2/2010 12:53 μμ Τελευταία ενημέρωση:11/2/2010 11:50 πμ



Λιβύη: «Στοπ» στην έκδοση αδειών εισόδου σε πολίτες της ΕΕ

Η Λιβύη αποφάσισε να σταματήσει την έκδοση αδειών εισόδου στη χώρα πολιτών από τα 25 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης της ζώνης Σένγκεν.

Η απόφαση της λιβυκής κυβέρνησης να σταματήσει την χορήγηση αδειών εισόδου σε πολίτες χωρών της ζώνης Σένγκεν εντάσσεται στο πλαίσιο μιας κλιμάκωσης της διένεξης μεταξύ Λιβύης και Ελβετίας.

Η διαμάχη αυτή σχετίζεται με την απόφαση της Ελβετίας να συμπεριλάβει στη «μαύρη λίστα» 188 Λίβυους υπηκόους, συμπεριλαμβανομένου του γιού του Λίβυου ηγέτη Μουάμαρ Καντάφι και της οικογένειάς του, που ουσιαστικά τους εμποδίζει να επισκέπτονται οποιαδήποτε από τις 25 ευρωπαϊκές χώρες που καλύπτονται από την συνθήκη Σένγκεν.

Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Ένωση σε ανακοίνωσή της εκφράζει την λύπη της για αυτήν την απόφαση της Λιβύης. «Εκφράζουμε τη λύπη μας για το μέτρο αυτό... επειδή είναι μονομερές και δυσανάλογο», δήλωσε εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά την διάρκεια της τακτικής ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

«Λυπούμεθα πραγματικά που απαγορεύθηκε η είσοδος στη Λιβύη ακόμη και σε πολίτες από χώρες μέλη της ζώνης Σενγκεν που είχαν στη κατοχή τους έγκυρη βίζα», είπε ο εκπρόσωπος.

Στο Παρίσι, σε ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται ότι η κυβέρνηση συμβουλεύει τους γάλλους πολίτες να μην μεταβαίνουν στη Λιβύη, ύστερα από την απόφαση της βορειοαφρικανικής χώρας να σταματήσει την έκδοση αδειών εισόδου προς τους πολίτες χωρών της ζώνης Σένγκεν.

«Συμβουλεύουμε προς το παρόν τους Γάλλους να μην μεταβαίνουν στη Λιβύη όσο βρίσκονται σε εφαρμογή τα μέτρα αυτά»,ανέφερε η αναπληρωτής εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Κριστίν Φαζ σε συνάντηση που είχε με τους δημοσιογράφους.

Η Ιταλία αποφάσισε ήδη τη Δευτέρα να συμβουλεύσει τους υπηκόους της να αποφεύγουν τα ταξίδια στη Λιβύη ύστερα από την αιφνιδιαστική απόφαση της κυβέρνησης της Τρίπολης να σταματήσει την έκδοση αδειών εισόδου προς τους υπηκόους της ζώνης Σένγκεν.

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa σε ανακοίνωση της στην Φρανκφούρτη αναφέρει πάντως ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η Λιβύη απαγορεύει την είσοδο στην επικράτειά της σε περισσότερους ταξιδιώτες από την Ευρώπη απ' ότι συνήθως.

Η Lufthansa, στην οποία ανήκει η αεροπορική εταιρεία Swiss, στην ανακοίνωσή της προσθέτει ότι συνεχίζει τη συνήθη εξυπηρέτηση επιβατών με πτήσεις της προς την Τρίπολη της Λιβύης.


Πηγή:Α.Π.Ε. Δημιουργία:16/2/2010 7:27 μμ Τελευταία ενημέρωση:16/2/2010 9:37 μμ