www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Καταγγελία για μελάνια @work

Προβλήματα στους εκτυπωτές δημιουργούν τα μελάνια @work

Πριν από λίγες μέρες επισκέφθηκα την γνωστή αλυσίδα ΠΛΑΙΣΙΟ για να αγοράσω μελάνια για έναν εκτυπωτή CANON MP-800 που έχω.

Πάντα αγοράζω τα original μελάνια. Εκείνη την ημέρα η υπάλληλος του καταστήματος με έπεισε ότι τα μελάνια @work είναι ακριβώς τα ίδια με τα original σε όλα (ποιότητα εκτύπωσης, διάρκεια, χρώματα κλπ) και αγοράζοντας αυτά θα έχω κέρδος αφού τα μελάνια αυτά έχουν περίπου τη μισή τιμή από τα original.

Έτσι αποφάσισα να τα αγοράσω και να τα δοκιμάσω.

Μετά από μερικές μέρες τελείωσε στον εκτυπωτή μου το ροζ χρώμα και παρ' ότι είχα το original, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το @work και να εκτυπώσω.

Έδωσα την εντολή της εκτύπωσης για μια εργασία που είχε το παιδί μου για το σχολείο και η πρώτη
σελίδα που ήταν έγχρωμη, βγήκε όλη στις αποχρώσεις του πράσινου.

Έδωσα επανεκτύπωση και πάλι τα ίδια. Ότι ήταν έγχρωμο έβγαινε πράσινο.

Επειδή ψυλλιάστηκα ότι μπορεί να έφταιγε το μελάνι, το αντικατέστησα με ένα άλλο original που είχα.
Μάταια όμως γιατί το πρόβλημα εξακολουθούσε. Έτσι δεν μπόρεσα να βγάλω τις εκτυπώσεις που ήθελα.

Την άλλη μέρα το πρωί, πήρα τον εκτυπωτή και τον πήγα στο service της CANON. Τους εξήγησα τι είχε συμβεί και μου είπαν ότι το μελάνι @work μου χάλασε την κεφαλή του εκτυπωτή. Μάλιστα μου ανέφεραν ότι το τελευταίο διάστημα πολύς κόσμος είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τα συγκεκριμένα μελάνια και μου είπαν να μην τα ξαναχρησιμοποιήσω.

Τον άφησα για επισκευή, με ένα κόστος αρκετά ακριβό.

Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένη. Θεώρησα ότι θα γλύτωνα χρήματα αγοράζοντας φτηνότερο προϊόν και τελικά θα μου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι. Χώρια ότι δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου για αρκετές μέρες με αποτέλεσμα να πηγαίνω έξω σε καταστήματα και να πληρώνω για κάτι που έκανα πολύ πιο φτηνά στο σπίτι μου.

Και σας ερωτώ: Ποιός θα μου πληρώσει τη ζημιά του εκτυπωτή; Το κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ που εμπορεύεται, διαφημίζει και προωθεί το συγκεκριμένο προϊόν ή η εταιρεία που τα διαθέτει στα καταστήματα αυτά;

Γιατί πρέπει να περάσω όλη αυτή την ταλαιπωρία και τα έξοδα;

Κάποια στιγμή πρέπει να επέμβουν οι αρμόδιοι και να σταματήσουν όλους αυτούς που κοροϊδεύουν τον κόσμο και βγάζουν κέρδη εις βάρος τους.

Αναγνώστρια

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δε ζητάς να σου πληρώσει τη ζημιά το Πλαίσιο; Στο κουτί των @work γράφουν ότι δεσμεύονται μέχρι και με αντικατάσταση του inject σε περίπτωση που χαλάσει από τα μελάνια τους.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ούτε λεφτά για δικηγόρους έχω ούτε κανείς από την αντιπροσωπεία της CANON που είδαν το μηχάνημα και μου το είπαν ήταν πρόθυμος να έρθει μάρτυρας ή έστω να δώσει γραπτώς αυτά που μου είπαν προφορικά.
Όσο για το ΠΛΑΙΣΙΟ πρώτη φορά το άκουγε...
Κόρακος κοράκου μάτι δεν βγάζει...
και μεις τα ανεχόμαστε

Riccie Finestra είπε...

τα @work είναι ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ μελάνια, με πλείστες απάτες... έχουν ελάχιστο μελάνι μέσα, χαλάνε τους εκτυπωτές κλπ... αλλά αφού είναι του ΠΛΑΙΣΙΟΥ έπρεπε να το ψυλιαστούμε...
όσο για το αν αναγνωρίζουν κάτι???? ουδέποτε! ελληνική επιχείρηση είναι, μην τρελαθούμε κιόλας...
εγώ όσες φορές πήγα έκαναν ότι δεν ήξεραν τίποτα...

Ανώνυμος είπε...

Τα μελάνια έχουν ένα χρόνο εγγύηση..όχι μόνο για το μελάνι αλλά και για τον εκτυπωτή σου!Δεν χρειάζεσαι δικηγόρο για να αποδείξεις κάτι.Το πάς απλά στο Πλαίσιο και το τσεκάρουν οι ίδιοι.Τα μελάνια @work δεν είναι επαναγεμιζόμενα,είναι ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ.Σε κάθε κατάστημα υπάρχει έν αβίντεο το οποίο παίζει σε μία οθόνη ακριβώς δίπλα στα μελάνια.όλη μέρα!Άραγε έκατσε να το δεί ποτέ κανείς?Τα μελάνια λοιπόν αυτά όπως είπα είναι ανακατασκευασμένα και έχουν κεφαλές οι οποίες ναι!μπορεί να μη τις αναγνωρίσει ο εκτυπωτής,για αυτό και δίνουν εγγύηση!!Ποιός άλλος σου πουλάει μελάνι και σου δίνει εγγύηση?Ακόμα και οι ''επώνυμες'' εταιρίες δεν έχουν εγγύηση για τα μελάνια!Ψάξτε το να δείτε!!Και ποιός μίλησε για δικηγόρους..?Θα ήταν σωστό αφού το μελάνι όπως σου είπαν στην Canon φταίει να πάς και στο Πλαίσιο να στο τσεκάρουν.Είναι υποχρεωσή τους και δεν νομίζω ότι δεν θα το κάνουν!!!Αυτά!!Καλή συνέχεια!!Εγώ πάντως που τα παίρνω στον δικό μου τον Epson ,απλά δεν μου δείχνει πότε τελειώνει!

Ανώνυμος είπε...

ta work μελανια ειναι οτι πιο μουφα υπαρχει,προκαλουν προβλημα στους εκτυπωτες,εχουν δειγμα μελανιου μεσα μια και με εναν καθαρισμο κεφαλων τελειωνουν,και ειναι αλλη μια απο τις μυριες εξαπατησεις του plaisio μια και μπορω να σας απαριθμησω χιλιαδες σαν επαγγελματιας που εκανα το τραγικο λαθος να συνεργαστω μαζι τους....δυστηχως μας δουλευουν και το ανεχομαστε...εγω οχι βεβαια μια και εχω κανει καταγγελιες ηδη στις ενωσεις καταναλωτων για τα εν λογω καταστηματα..διεκδικηστε το δικιο σας.

Ανώνυμος είπε...

Μου χαλασαν τον εκτυπωτη εναν hp μου
ειπαν τα ιδια μου χαλασε στο μαυρο που ηταν @work αντε να βγαλης ακρη με το πλασιο.

Ανώνυμος είπε...

Ο φίλος που ισχυρίζεται ότι μπορούμε κάθε λίγο να πηγαίνουμε τον εκτυπωτή και τα μελανάκια στο πλαίσιο, για επισκευή ή αντικατάσταση, αντίστοιχα, έχει την εντύπωση ότι είμαστε αργόσχολοι και δεν έχουμε άλλη δουλειά; Έστω κι αν βρούμε το δίκιο μας, που αν έχει περάσει κάποιος χρόνος, αμφιβάλλω.

Δυο φορές πήρα συμβατά από το Πλαίσιο, κατόπιν επιμονής του υπαλλήλου, ενώ είχα ζητήσει γνήσια, δυο φορές σταμάτησε να εκτυπώνει το πολυμηχάνημα HP, παρά τα "κόλπα" που μου συνέστησαν να κάνω (να βγάζω το φις από τη πρίζα κ.λπ.). Ποιος θα με αποζημιώσει για την ψυχική οδύνη, όταν θέλησα να εκτυπώσω σημαντικά έγγραφα σε μέρα αργίας και τα συμβατά ή αναγομωμένα ή επανακατασκυασμένα, ό,τι είναι, μελανάκια με πρόδωσαν !!!

Πήρα πλέον την απόφαση "Γνήσια και πάλι γνήσια", η διαφορά τιμής είναι τόσο μικρή που δεν αξίζει να πάρεις συμβατά ή ανακατασκευασμένα ή αναγομωμένα ή ό,τι είναι αυτά που προωθούν, τέλος πάντων και βγάζουν προβλήματα.

Η καλύτερη λύση θα ήταν ένας εκτυπωτής με μελανάκια χωρίς τσιπάκια, που γεμίζουν με σύριγγα, ή που παίρνει συμβατά χωρίς προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

Τίποτα παιδιά μια από τα ίδια, κόντεψε να μου χαλάσει τη κεφαλή το μαυρο, πήγα και το αντικατέστησα την ίδια μέρα χάνοντας πολύ χρονο και πιστεύοντας πως έπαθε ο εκτυπωτής ζημιά, γιατί δεν εκτυπωνε καθόλου το μαυρο . Τα αλλά 3 μελανια ούτε 10 σελίδες δεν βγάλανε.
Ο εκτυπωτής μου είναι ένας hp deskjet 3525. Όταν πείρα τηλέφωνο στο @work μου είπε να καθαρίσω την κεφαλή με οινόπνευμα πράμα που μέσα στο manual λέει να μην καθαρίζετε με οινόπνευμα γιατί δεν ισχύει μετά η εγγύηση. Επίσης να ξέρετε οι ιδιοκτήτες hp ότι δεν ισχύει εγγύηση αν καταλάβουν ότι έχετε χρησιμοποιήσει αλλά μελανιά εκτός από τα δικά τους.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά αγοράσω προϊόν που φτιάχνει το πλαίσιο, και θα αντικαταστήσω τα εφεδρικά μελανια που πειρα με αυθεντικά της HP

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ Ν ΑΓΟΡΑΣΩ ΜΕΛΑΝΙΑ WORK ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΣΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ
ΥΠΑΛΗΛΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΨΕΥΔΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.
ΤΑ ΜΕΛΑΝΙΑ WORK ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ HP

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΨΕΥΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΦΕΛΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Ανώνυμος είπε...

και εγω τα ιδια χ;αλια εκτυπονη καμια 15αρια σελιδεσ και μετα τπτ . Την επαθα και με το χρωμα , εβγενε ολο πρασινο κ.τ.λ πλα πλα πλα με λιγα λογια το μαγαζι πρεπι να το κλισουν για παραπλιρωφοριση και επικινδινα παιχνιδια προν τον καταναλοτι.......οτι και να πουμε εινε λιγα.

Krokos είπε...

Ομοίως την έπαθα και, μάλιστα,... δύο φορές εμπιστευόμενος την διαφημίζουσα τα work υπάλληλο του ΠΛΑΙΣΙΟΥ. Τελικά, το κόστος είναι μεγαλύτερο. Επιλέξτε αυθεντικά.