Τα Τείχη βρέθηκαν σε βάθος περίπου δύο μέτρων κάτω από τις γραμμές του τρένου και μήκους περίπου 40 μέτρων το καθένα. Το καλύτερα διατηρημένο κομμάτι είναι μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου - Καλλιθέας.
Οι εργασίες συντήρησης σταμάτησαν προσωρινά και η ΚΣτ' Εφορεία Αρχαιοτήτων πήρε τα ηνία και άρχισε τις ανασκαφές. Στο κομμάτι του Νέου Φαλήρου στη γέφυρα της ΙΟΝ φαίνεται να εποπτεύουν δύο άτομα ελληνικής καταγωγής και έξι αλλοδαποί εργάτες.
Τμήματα άλλωστε των τειχών έχουν βρεθεί σε πολλά σημεία στην ευρύτερη περιοχή, που είναι κοντά στην Πειραιώς, κατά τη διάρκεια κατασκευής δημοσίων και ιδιωτικών έργων με αποτέλεσμα να καθυστερούν για πολύ οι αποπερατώσεις τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου