Σε κατάσταση αμόκ ήταν ο 18χρονος Πολωνός μαθητής, σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες, που επιτέθηκε το πρωί σε σχολείο στο Μαρούσι κραδαίνοντας ένα σπαθί «Νίντζα» και σκορπώντας τον τρόμο και τον πανικό σε μαθητές, καθηγητές αλλά και σε όποιον βρέθηκε στο δρόμο του.
Το χρονικό της επίθεσης του νεαρού έχει ως εξής: Πρώτος στο δρόμο του βρέθηκε ένας υπάλληλος καθαριότητας του δήμου Αμαρουσίου από τον οποίο ζήτησε να κατέβει από το όχημα καθαριότητας στο οποίο επέβαινε. Εκείνος αρνήθηκε και δέχτηκε την επίθεση του 18χρονου με το σπαθί -το οποίο είχε περασμένο στην πλάτη του μέσα από το μπουφάν του- ωστόσο, ευτυχώς, ο υπάλληλος γλίτωσε με ελαφρά τραύματα.
Στη συνέχεια ο μαθητής κατευθύνθηκε στο σχολείο, στο οποίο εισέβαλε προκαλώντας τον πανικό
στους μαθητές που είχαν γίνει μάρτυρες του περιστατικού με τον δημοτικό υπάλληλο.
Κατόπιν ο νεαρός ανέβηκε στο 2ο όροφο κατευθυνόμενος στο γραφείο του διευθυντή. Εκεί βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον υποδιευθυντή του σχολείου, ο οποίος προσπάθησε να τον εμποδίσει και δέχτηκε -και αυτός- την επίθεση με το σπαθί με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά.
Στη συνέχεια, οι παριστάμενοι κατάφεραν να απομονώσουν τον μαινόμενο μαθητή και να τον κλειδώσουν στο γραφείο του διευθυντή. Αυτός όμως κατάφερε να ξεφύγει καθώς πήδηξε από το παράθυρο, από ύψος σχεδόν 5 μέτρων!
Εν συνεχεία πήγε στο σημείο όπου βρισκόταν η ελληνική σημαία την οποία κατέβασε από τον ιστό. Η φύλακας του σχολείου, η οποία προσπάθησε να τον σταματήσει, υπήρξε το τρίτο θύμα του καθώς δέχτηκε χτύπημα με το σπαθί στην παλάμη.
Ακολούθως, ο 18χρονος κινήθηκε τρέχοντας στο απέναντι Γυμνάσιο, τραυματίζοντας ελαφρά με το σπαθί και μια καθαρίστρια του σχολείου που βρέθηκε στο διάβα του.
Ο 18χρονος ολοκλήρωσε το «έργο» του κατεβάζοντας την ελληνική σημαία από τον ιστό της τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο παρακείμενο δημοτικό όπου έφτασε ανενόχλητος. Τελικά, συνελήφθη από τους αστυνομικούς που είχαν φτάσει στο σημείο αφού είχαν ειδοποιηθεί από τους καθηγητές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί αντιμετώπιζε οικογενειακά προβλήματα, ωστόσο δεν είχε δώσει δικαιώματα, φαινόταν ένα ήσυχο και καλό παιδί το οποίο ήταν και στη χορωδία του σχολείου.
Ο διευθυντής έκρινε ανεξήγητη την πράξη του και, όπως τόνισε, το παιδί ήταν σε κατάσταση αμόκ και φαινόταν ότι δεν επικοινωνούσε με την πραγματικότητα.
Το χρονικό της επίθεσης του νεαρού έχει ως εξής: Πρώτος στο δρόμο του βρέθηκε ένας υπάλληλος καθαριότητας του δήμου Αμαρουσίου από τον οποίο ζήτησε να κατέβει από το όχημα καθαριότητας στο οποίο επέβαινε. Εκείνος αρνήθηκε και δέχτηκε την επίθεση του 18χρονου με το σπαθί -το οποίο είχε περασμένο στην πλάτη του μέσα από το μπουφάν του- ωστόσο, ευτυχώς, ο υπάλληλος γλίτωσε με ελαφρά τραύματα.
Στη συνέχεια ο μαθητής κατευθύνθηκε στο σχολείο, στο οποίο εισέβαλε προκαλώντας τον πανικό
στους μαθητές που είχαν γίνει μάρτυρες του περιστατικού με τον δημοτικό υπάλληλο.
Κατόπιν ο νεαρός ανέβηκε στο 2ο όροφο κατευθυνόμενος στο γραφείο του διευθυντή. Εκεί βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον υποδιευθυντή του σχολείου, ο οποίος προσπάθησε να τον εμποδίσει και δέχτηκε -και αυτός- την επίθεση με το σπαθί με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά.
Στη συνέχεια, οι παριστάμενοι κατάφεραν να απομονώσουν τον μαινόμενο μαθητή και να τον κλειδώσουν στο γραφείο του διευθυντή. Αυτός όμως κατάφερε να ξεφύγει καθώς πήδηξε από το παράθυρο, από ύψος σχεδόν 5 μέτρων!
Εν συνεχεία πήγε στο σημείο όπου βρισκόταν η ελληνική σημαία την οποία κατέβασε από τον ιστό. Η φύλακας του σχολείου, η οποία προσπάθησε να τον σταματήσει, υπήρξε το τρίτο θύμα του καθώς δέχτηκε χτύπημα με το σπαθί στην παλάμη.
Ακολούθως, ο 18χρονος κινήθηκε τρέχοντας στο απέναντι Γυμνάσιο, τραυματίζοντας ελαφρά με το σπαθί και μια καθαρίστρια του σχολείου που βρέθηκε στο διάβα του.
Ο 18χρονος ολοκλήρωσε το «έργο» του κατεβάζοντας την ελληνική σημαία από τον ιστό της τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο παρακείμενο δημοτικό όπου έφτασε ανενόχλητος. Τελικά, συνελήφθη από τους αστυνομικούς που είχαν φτάσει στο σημείο αφού είχαν ειδοποιηθεί από τους καθηγητές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιδί αντιμετώπιζε οικογενειακά προβλήματα, ωστόσο δεν είχε δώσει δικαιώματα, φαινόταν ένα ήσυχο και καλό παιδί το οποίο ήταν και στη χορωδία του σχολείου.
Ο διευθυντής έκρινε ανεξήγητη την πράξη του και, όπως τόνισε, το παιδί ήταν σε κατάσταση αμόκ και φαινόταν ότι δεν επικοινωνούσε με την πραγματικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου