www.kryfokamari.blogspot.com

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Ενορχηστρωμένη επίθεση κατασυκοφάντησης καταγγέλλει ο Π. Ψωμιάδης


Για «πρωτοφανή ενορχηστρωμένη επίθεση κατασυκοφάντησης από σκοτεινά πολιτικο-δημοσιογραφικά κέντρα» κάνει λόγο ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, μετά την άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος, σε βάρος του ιδίου και του αδερφού του Διονύση για την υπόθεση με τα λεγόμενα «45άρια» έργα.

Ο κ. Ψωμιάδης υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για τα έργα αυτά. «Τόσο ο Διονύσης Ψωμιάδης και τα μέλη της αρμόδιας νομαρχιακής επιτροπής όσο και οι εργαζόμενοι έκαναν το καθήκον τους στο ακέραιο, με μοναδικό κριτήριο το συμφέρον της κοινωνίας. Και είμαστε μαζί τους.

Πεντακόσια μικρά έργα τα οποία δεν εκτέλεσαν ‘’ημέτεροι’’ αλλά 110 διαφορετικοί εργολάβοι,
ελέγχθηκαν δε από Ελεγκτικό Συνέδριο», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τονίζει ακόμη ότι δεν είναι δυνατόν να ασκούνται διώξεις με βάση ένα πόρισμα της Οικονομικής Επιθεώρησης το οποίο εκδόθηκε χωρίς να έχουν ακουστεί οι απόψεις τους, χωρίς να έχει εξεταστεί το αποδεικτικό υλικό.

«Γιατί επιλεκτικά στο στόχαστρο ο Ψωμιάδης; Δεν πρέπει να υπάρξει το τεκμήριο της αθωότητας; Είναι τυχαίο ότι οι διώξεις εναντίον μου γίνονται πρωτοσέλιδο, ενώ οι απαλλακτικές αποφάσεις αποσιωπούνται; Γιατί, λοιπόν, τόση εμμονή με τον Ψωμιάδη;», διερωτάται.

Όπως υποστηρίζει κάποιοι προσπαθούν να τον φιμώσουν, ακόμη και μέσα από το δικό του ιδεολογικό χώρο.

«Ενοχλούνται γιατί συνεχίζω να μιλάω για την Πατρίδα, για την Ελλάδα, για τη Μακεδονία, για την Ορθοδοξία, για το λαό. Όμως, ήμουν, είμαι και θα είμαι σταθερά κατά της μνημονιακής πολιτικής, χωρίς κωλοτούμπες, γιατί δεν μπορώ να δεχθώ ότι η εξαθλίωση του λαού μας είναι μονόδρομος.

Γνωρίζω από πού κατευθύνονται και τι οδηγίες παίρνουν. Γνωρίζω τη στιχομυθία σε συγκεκριμένο χώρο, όπου οι πληροφορίες μου λένε ότι ειπώθηκε στεγνά ''πρέπει να τον πεθάνουμε''», υπογραμμίζει.
«Θα σταθώ όρθιος. Δεν πρόκειται να λυγίσω. Ας μη με προκαλούν, γιατί κάποιοι από αυτούς θα χάσουν τον ύπνο τους. Ο κόσμος της Θεσσαλονίκης, ο κόσμος της Μακεδονίας τους έδωσε την απάντηση και το 2002, και το 2006, και το 2010 με ποσοστά πάνω από 50%! Είμαι βέβαιος ότι και πάλι θα δικαιωθώ. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: