www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Τον Ευ. Βενιζέλο στηρίζει ο Π. Μπεγλίτης


Την παραίτησή του από τη θέση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ο Πάνος Μπεγλίτης, εκφράζοντας παράλληλα τη στήριξή του στον Ευάγγελο Βενιζέλο για την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ.

«Ως προς τη θεσμική μου ιδιότητα έχω ζητήσει ήδη από τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να αποδεσμευτώ από τις θεσμικές μου ευθύνες γιατί θεωρώ ότι σε αυτή τη συγκυρία και ενόψει εσωκομματικών διαδικασιών, δεν θα ήταν πολιτικά και προσωπικά ηθικό για μένα να παίζω ένα ρόλο επιτήδειου ουδέτερου. Κατά συνέπεια έχω ζητήσει να αποδεσμευτώ, έτσι ώστε να συμμετάσχω σε αυτή την εσωκομματική διαδικασία εκφράζοντας την άποψή μου με βάση την προσωπική και πολιτική αντίληψη που έχω για τις
υποψηφιότητες», ανέφερε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο ραδιοσταθμό Real.

Ερωτηθείς ποιον θα στηρίξει για την εκλογή νέου προέδρου στο ΠΑΣΟΚ, απάντησε ότι έχει επιλέξει με βάση τη δική του αντίληψη των αναγκών της παράταξης τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, ο οποίος όπως είπε, είναι η μοναδική επιλογή, μολονότι εκτιμά ιδιαιτέρως τον Χρ. Παπουτσή.

Κατηγόρησε παράλληλα τους συναδέλφους του που καταθέτουν ιδεολογικές πλατφόρμες, οι οποίοι, όπως είπε, επιχειρούν να διαπραγματευθούν την προσωπική τους κομματική επιβίωση. «Οι περισσότερες από αυτές τις προτάσεις», εκτίμησε, «κινούνται μεταξύ ενδιαφέροντος και αφόρητων κοινοτοπιών» και υποστήριξε ότι «το ΠΑΣΟΚ θα έχει τύχει εάν πει την αλήθεια και αν πάει στις εκλογές με ενότητα και πρόγραμμα με βάση τις ανάγκες της χώρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: