www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Επί τόπου έρευνα στις τράπεζες που δεν συνεργάζονται για τη ρύθμιση χρεών

Στις διευθύνσεις Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή των νομαρχιών θα μπορούν να στρέφονται όσοι πολίτες συναντούν εμπόδια στην προσπάθειά τους να προμηθευθούν από τις τράπεζες βεβαίωση οφειλών, προκειμένου να ενταχθούν στη ρύθμιση για τα υπερχρεωμένα νοικοκυρία.


Κατά τη διάρκεια συνάντησής του με εκπροσώπους των τραπεζών, ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή ανέφερε ότι οι υπάλληλοι έχουν εντολή να πηγαίνουν μαζί με τον καταγγέλοντα πολίτη στο υποκατάστημα της τράπεζας και να συντάσσουν επί τόπου σχετική έκθεση για το περιστατικό.

Οι τράπεζες υποστήριξαν ότι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν δεν οφείλονταν σε κακοπιστία εκ μέρους τους, αλλά σε ελλιπή ενημέρωση των υποκαταστημάτων για τις υποχρεώσεις τους και
προσέφεραν διαβεβαιώσεις ότι αυτά βρίσκονται στο παρελθόν.

Η Γ.Γ. Καταναλωτή υπενθυμίζει στους πολίτες ότι ότι λειτουργεί η ειδική τηλεφωνική γραμμή 801 - 1197367 για την παροχή πληροφοριών για όλα τα ζητήματα εφαρμογής του νόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: