www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Μαζί με την Ντόρα

Οι ανεξάρτητοι βουλευτές Χρ. Μαρκογιαννάκης και Κ. Κιλτίδης και ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κρήτης Δ. Γιαννουλάκης, που πήρε τη δεύτερη θέση (αφήνοντας στην τρίτη τον υποψήφιο της Ν.Δ. Ι. Πλακιωτάκη) θα είναι μεταξύ των ιδρυτικών μελών του κόμματος της Ντόρας Μπακογιάννη, το οποίο θα αναγγείλει στις 21 Νοεμβρίου στο Μπάντμιντον.


Δεν θα προσχωρήσει ο βουλευτής Θ. Γιαννόπουλος, ο οποίος διέψευσε τα σχετικά σενάρια.

«Στις προθέσεις μου είναι στις 21 του μηνός να είμαι εκεί και να υπογράψω», δήλωσε ο βουλευτής Χανίων Χ. Μαρκογιαννάκης (στο «Alter»). Για το νέο κόμμα είπε ότι «τοποθετείται στον ευρύτατο χώρο της κεντροδεξιάς, χωρίς να είναι περιορισμένο στα στενά όρια που επιχειρεί να περιορίσει τη νέα Ν.Δ. ο κ. Σαμαράς». «Εγώ ανήκω στη Ν.Δ., είναι το κόμμα με το οποίο έχω εκλεγεί. Μου κάνει
εντύπωση πώς από συμφραζόμενα άλλων δημιουργείται μια τέτοια είδηση προς τα έξω», ξεκαθάρισε ο Θ. Γιαννόπουλος (στον ΑΝΤ1 97,2).

«Παρών» δήλωσε ο Κ. Κιλτίδης. «Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, με όσους αγώνες και όποια πολιτική παιδεία μού χάρισε ο Θεός, για την πατρίδα, σ' αυτήν την προσπάθεια που, ήδη, έχει ανακοινωθεί από την κ. Μπακογιάννη», τόνισε.

«Φυσικά και θα είμαι ιδρυτικό μέλος», είπε στην «Ε» ο Δ. Γιαννουλάκης. Σχετικές πληροφορίες, που δεν διαψεύστηκαν, υπάρχουν για τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο και τον πρώην βουλευτή Κορίνθου του ΠΑΣΟΚ Θ. Κοτσώνη.



Δεν υπάρχουν σχόλια: