www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Π. Φασούλας: Στηρίζει Δημαρά με αιχμές κατά Μίχα

Ο δήμαρχος Πειραιά μετά το «κόψιμό» του από το ψηφοδέλτιο του Γιάννη Σγουρού δήλωσε ότι δεν θα στηρίξει τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ, αλλά τον Γιάννη Δημαρά, αν και διευκρίνισε ότι δεν θα είναι υποψήφιος με το συνδυασμό του τελευταίου.


Μιλώντας στο ΒΗΜΑ 99,5 ο κ. Φασούλας αιτιολόγησε την απόφασή του να στηρίξει τον ανεξάρτητο υποψήφιο υπενθυμίζοντας ότι την εποµένη της ανακοίνωσης των υποψήφιων περιφερειαρχών, ο κ. Σγουρός τού ζήτησε να είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης στον Πειραιά, πρόταση που ο ίδιος δέχτηκε δηµοσίως.

«Από τη στιγµή που ο Γιάννης Σγουρός δεν µπόρεσε να επιβάλει την άποψή του, τότε εγώ δεν µπορώ να ενισχύσω την υποψηφιότητά του» ανέφερε, εκφράζοντας την άποψη ότι οι λόγοι για τους οποίους
«κόπηκε» είναι πολιτικοί: «Κάποιοι θέλουν να µε εξωθήσουν εκτός ΠΑΣΟΚ» υποστήριξε.

Σε άλλη συνέντευξή του, στο ραδιόφωνο ΑΝΤ1 τόνισε: «Είναι φανερό ότι δεν μπορώ να στηρίξω επιλογές που ουσιαστικά με έθιξαν και ως άτομο και ως πολιτικό, και ως αξιοπρέπεια. Θα κάνω συνέντευξη τύπου και θα ανακοινώσω τι θα κάνω. Το να σε χαστουκίζουν και να στρέφεις το άλλο μάγουλο σε ένα ιδεατό κόσμο ίσως να ήταν και ωραίο, στον πραγματικό κόσμο που ζούμε μπορεί και να είναι ύποπτο. Έχω πει ότι δεν θα μπω στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη του Δημαρά ούτε ως υποψήφιος ούτε ως ανεξάρτητος. Και ο Γιάννης Σγουρός και ο Γιάννης Δημαράς τυχαίνει να είναι πάρα πολύ φίλοι μου».

Ο απερχόμενος δήμαρχος Πειραιά είπε ακόμη μεταξύ άλλων: «Εγώ εδώ θα είμαι, δεν θα με διώξει, δεν θα με εξοστρακίσει κανείς, θα ξαναϋπάρξουν ευκαιρίες, θα ξαναϋπάρξουν εκλογικές διαδικασίες, όπου εκεί θα ξαναδιεκδικήσω την ψήφο του λαού».

Στράφηκε εναντίον του υποψηφίου δημάρχου Πειραιά με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μίχα - αν και ο ίδιος έχει διαψεύσει ότι ενεπλάκη στις σχετικές διαδικασίες - σημειώνοντας: «Έχει βάλει βέτο για μένα ο κ. Μίχας. Έχει πει σε τρεις κομματικές οργανώσεις παρουσία δεκάδων πολιτικών στελεχών και παρουσία των δύο βουλευτών του Πειραιά του κ. Καρύδη και του κ. Μπεντενιώτη, ότι δεν θα είμαι εγώ υποψήφιος περιφερειάρχης στον Πειραιά. Εγώ δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι αυτός ο αποκλεισμός θα ήταν αποδεκτός από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: