www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

"Επέκταση απο 6 σε 12 ναυτικά μίλια;"

"Εχω βασιμες πληροφοριες οτι στο υπουργειο εξωτερικων συζητανε γα την επεκταση απο 6 σε 12 ναυτικα μιλια. Ξέρω οτι ειναι πολυ σοβαρη είδηση και δεν θα την βγαλετε...απλα εγω εχω αρχιζει ηδη να πινω και να το γιορταζω.Φυσικα και ο Παπανδρεου δεν το κανει για την Ελλαδα αλλα γιατι ετσι του σφυριξανε οι Αμερικάνοι , και αυτο γιατι βλεπουνε οτι η τουρκια με την Ρωσία τα εχουνε κανει πλακακια και τους εχει ενοχλήσει πολυ αυτο στην επεκτατικη τους πολιτικη."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------

"Εμενα ρε παιδια ολο αυτο μου φαινεται πολυ παραξενο.Θα μου φαινοταν λογικοτερο το αντιθετο,δλδ η Τουρκια να κανει την επεκταση.Ετσι οπως ειναι τα πραγματα τωρα δεν στεκει.Η αεροπορια μεχρι
τον 25ο μεσημβρηνο αναχαιτιζει και απο οσο ξερω τραβαν μεγαλο ζορι που τους εχουν περιορισει και οι Τουρκοι αλωνιζουν.Οι Τουρκοι κανουν παρτυ στο Αιγαιο πλεον και εχουν δεσει τα χερια των ιπταμενων.Ολοι περιμενουν τον Ερντογαν για να ανακοινωθει αυτο που ακουγεται σε πηαγαδακια μεσα στις Μοιρες.Τα πετρελαια του Αιγαιου στους Τουρκους με την διανομη 40% σε μας,40% Τουρκοι,20% Αμερικανοι.Μακαρι και ευχομαι να επεκταθουν τα χωρικα υδατα,κατι που μας επιτρεπει το Διεθνες Δικαιο και να μην χασουμε τα κυριαρχικα μας δικαιωματα.Αλλα με τον βλακα πρωθυπουργο κατι τετοιο δυσκολο."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Αναγνώστες troktiko.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια: