προφανές ότι το μερίδιό της με βάση τον όγκο είναι μεγαλύτερο.
Χθες ο κ. De Lavarene περιέγραψε με συγκεκριμένα στοιχεία το ζοφερό κλίμα στην ελληνική αγορά όχι μόνο για το 2010, αλλά και για το 2011, όπου η κατανάλωση μειώνεται και τούτο γίνεται ακόμη πιο εμφανές στην αγορά της γιαούρτης, η οποία έχει μειωθεί κατά 3%, στην οποία όμως υπάρχουν σημαντικές κατηγορίες όπου η πτώση της κατανάλωσης κινείται με διψήφια ποσοστά. Μεταξύ αυτών, το παραδοσιακό μειώθηκε κατά 11,1%, το επιδόρπιο με φρούτα και δημητριακά μειώθηκε κατά 25,1%, το αγελάδος κατά 7,6%, ενώ το στραγγιστό αυξήθηκε κατά 1,9%. Σε αυτό το πλαίσιο ο γάλλος μάνατζερ περιέγραψε τη στρατηγική της εταιρείας, η οποία συνοψίζεται σε δύο άξονες: πρώτον, εισαγωγή και διακίνηση στην ελληνική αγορά νέων προϊόντων και, δεύτερον, συνεχείς προσφορές προς τον καταναλωτή. Μάλιστα σχετικά με τις προσφορές είπε ότι, αν συνυπολογιστούν στη διαμόρφωση της τιμής, τότε ο μέσος όρος των προϊόντων της Danone κοστίζει 90 λεπτά το κιλό, ενώ ο μέσος όρος της αγοράς ανέρχεται σε 1 ευρώ το κιλό.
Κατά τη διάρκεια του 2009 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 28,8 εκατ. ευρώ έναντι 25,6 εκατ. ευρώ το 2008, σημειώνοντας αύξηση κατά 13%, ενώ οι ζημιές των 450.000 ευρώ το 2008 «διαμορφώθηκαν» πέρυσι σε κέρδη ύψους 1,6 εκατ. ευρώ. Αναφερόμενος στο 2010 ο κ. De Lavarene είπε ότι το πρώτο τρίμηνο ήταν δύσκολο, αλλά ο Απρίλιος και ο Μάιος κινήθηκαν ανοδικά και αισιοδοξεί ότι εφέτος το μερίδιο της εταιρείας θα ανέλθει σε 10,5%.
tovima
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου