www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Αλλαγή σελίδας στον Ολυμπιακό

Ιστορική μέρα για τον Ολυμπιακό ήταν η Τρίτη 6 Ιουλίου, καθώς με κοινή συνέντευξη Τύπου οι κ.κ. Σωκράτης Κόκκαλης και Βαγγέλης Μαρινάκης επισημοποίησαν την μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του συλλόγου από τον πρώτο στον δεύτερο.


Η αλλαγή σκυτάλης στα διοικητικά της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ είναι ή πρώτη μετά από 17 χρόνια συνεχούς παρουσίας του Σωκράτη Κόκκαλη, επί των ημερών του οποίου ο Ολυμπιακός έφτασε στην κατάκτηση 12 πρωταθλημάτων και πέντε κυπέλλων Ελλάδας.

«Ότι έκανα και ότι κάνω σήμερα γίνεται με μοναδικό κριτήριο το καλό του Ολυμπιακού. Χρειάζονται νέες δυνάμεις, με πάθος. Δεν τον δίνω τυχαία τον Ολυμπιακό στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Είμαι βέβαιος ότι θα δώσει τα πάντα για να παραμείνει πρωταγωνιστής μόνιμος σε αυτή τη χώρα. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τους προπονητές, τους αθλητές και όλους τους φιλάθλους παρόλο που κάποιες φορές εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους. Αλλά αυτά συμβαίνουν στο
ποδόσφαιρο.

Θυμάμαι τον εαυτό μου να πηγαίνω στις προπονήσεις του μπάσκετ αλλά να μην καταλαβαίνω τα τεκταινόμενα του αθλήματος. Εμένα μου αρέσει να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο και με τον Ολυμπιακό. Θα είμαι δίπλα στον Ολυμπιακό και τον Βαγγέλη Μαρινάκη γιατί γι' αυτόν είναι ένα πρωτόγνωρο πράγμα η ενασχόληση του με τον Ολυμπιακό. Πιστεύω ότι θα τον οδηγήσει σε κούπες, σε πρωταθλήματα, σε διακρίσεις», σημείωσε ο απερχόμενος πρόεδρος του Ολυμπιακού.

Στη συνέχεια το λόγο ο Βαγγέλης Μαρινάκης , ο οποίος δήλωσε συγκινημένος.

«Είμαι συγκινημένος σήμερα διότι είναι μια μεγάλη μέρα που δεν μπορώ να την χαρακτηρίσω. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο του Ολυμπιακού και στον Σωκράτη Κόκκαλη για όσα έχει προσφέρει μέχρι τώρα. Θέλουμε να οδηγήσουμε τον Ολυμπιακό σε ένα δρόμο επιτυχιών,. Όλοι οι Ολυμπιακοί να είστε σίγουροι για το αύριο και να είστε σίγουροι για το μέλλον του Ολυμπιακού. Θέλω οι παλαίμαχοι του Ολυμπιακού να μεταφέρετε το μήνυμα αισιοδοξίας, Ο Ολυμπιακός είναι ένα. Είμαστε όλοι ενωμένοι.

Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος γιατί μου έρχονται όλες οι στιγμές που έζησα όλα αυτά τα χρόνια στον Πειραιά. Θέλω να υποσχεθώ ότι θα ζήσουν και τα νέα παιδιά τις επιτυχίες που ζήσαμε και εμείς στα παιδικά μας χρόνια. Παίρνω το ρίσκο να προσφέρω χρήματα σε μια δύσκολη περίοδο. Θέλω το γήπεδο να είναι γεμάτο κάθε Κυριακή και να υπάρχει στο σπίτι κάθε Ολυμπιακού μια φανέλα ενός αγαπημένου παίκτη. Θέλω ο σύλλογος να είναι αυτόνομος. Ο Ολυμπιακός πρέπει να στηριχθεί στη μεγάλη του δύναμη στον κόσμο του. Όμως να ξέρετε ότι δεν υπάρχουν λεφτά για πέταμα. Έτσι και αλλιώς τα χρήματα δεν κάνουν από μόνα τους μια ομάδα».

Νωρίτερα το πρωί της Τρίτης, οι Κόκκαλης-Μαρινάκης είχαν βρεθεί στα γραφεία της ΠΑΕ προκειμένου να μπουν οι υπογραφές στο τελικό σύμφωνο μεταβίβασης.
naftemporiki

Δεν υπάρχουν σχόλια: