Το Facebook ανακοίνωσε την απλοποίηση των ρυθμίσεων προσωπικών δεδομένων, απαντώντας με αυτό τον τρόπο στις αντιδράσεις των χρηστών για την ασφάλεια και τη χρήση των προσωπικών τους δεδομένων.
Ο ιδρυτής του Facebook, Μάρκ Ζούκερμπεργκ, παραδέχτηκε ότι οι ρυθμίσεις της υπηρεσίας είναι γίνει περίπλοκες για τους χρήστες. «Έπρεπε να τις απλοποιήσουμε», δήλωσε στη σχετική συνέντευξη τύπου. «Θέλουμε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται την πληροφορία με τον τρόπο που εκείνοι θέλουν», σχολίασε στο BBC.
Το νέο σύστημα θα παρέχει στους χρήστες μία σελίδα στην οποία θα εμφανίζει η λίστα όλων των εφαρμογών που έχουν επιλέξει και μια επιλογή τριών επιπέδων για κάθε μία. Η νέα σελίδα επιτρέπει
στους χρήστες να δουν όλη την πληροφορία που έχουν δημοσιεύσει και να επιλέξουν επίπεδο ασφαλείας και προβολής για κάθε μέρος της. Το Facebook θα προτείνει μάλιστα κάποιο επίπεδο, που ο χρήστης θα προσαρμόζει αντίστοιχα.
Όπως και με τις αλλαγές που έγιναν τον Δεκέμβριο, οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται τις εφαρμογές με φίλους, φίλους ή φίλων, ή όλους. «Επικεντρωθήκαμε σε τρία πράγματα: Την ύπαρξη ενός κέντρου ελέγχου του περιεχομένου, πιο ισχυρούς ελέγχους για τις βασικές πληροφορίες και εύκολο τρόπο απενεργοποίησης όλων των εφαρμογών», εξήγησε ο Ζουκερμπέργκ, μιλώντας από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Καλιφόρνια.
Το Facebook έχει μειώσει επίσης το ποσό της πληροφορίας που είναι ορατό σε όλους. Οι χρήστες θα μπορούν πλέον να ελέγχουν το ποιος βλέπει τις σελίδες ενδιαφερόντων τους και τις λίστες των φίλων τους.
Αναλυτές πάντως διερωτώνται τον τρόπο που οι αλλαγές αυτές θα επηρεάσουν το επιχειρηματικό μοντέλο της υπηρεσίας. «Κάποιες ερωτήσεις που δεν απαντήθηκαν ήταν τα θέματα σχετικά με την παροχή των προσωπικών δεδομένων σε διαφημιστικές εταιρείες για την εμφάνιση στοχευμένων διαφημίσεων με βάση τα στοιχεία του προφίλ των χρηστών. Είναι ένα δύσκολο θέμα: Πώς βγάζεις λεφτά αν δεν μπορείς να πουλήσεις στοχευμένες διαφημίσεις; Πώς θα ανταγωνιστείς τη Google;» αναρωτιέται ο Άντριου Γουόλς, αναλυτής της Gartner.
Ο Ζούκερμπεργκ πάντως διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν πουλάει πληροφορίες σε διαφημιστικές εταιρείας και ότι το επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook δεν επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις που θα επιλέξουν οι χρήστες.
kathimerini
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου