www.kryfokamari.blogspot.com

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Π. Καμμένος: Ο αγώνας συνεχίζεται


«Την ώρα που η Ελλάδα δοκιμάζεται, θα παραμείνω συνεπής: με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τους πολίτες, με την καρδιά μου στις αρχές και αξίες που υπηρέτησα και θα υπηρετώ, με την ψυχή μου στην Πατρίδα μου την Ελλάδα» αναφέρει ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Πάνος Καμμένος, ο οποίος διεγράφη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, αφότου δεν παρέσχε ψήφο εμπιστοσύνης στη νέα κυβέρνηση υπό
τον κ. Λουκά Παπαδήμο.

Ο κ. Καμμένος προσθέτει:

«ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

-για την εμπιστοσύνη τους τούς χιλιάδες πολίτες που με στήριξαν, και που με τα μηνύματα τους συνεχίζουν να με στηρίζουν, να με ενθαρρύνουν και να μου δίνουν δύναμη και ισχύ

-τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους

-τους υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις τους, που με κάνουν ακόμα πιο αποφασισμένο.

Ο αγώνας συνεχίζεται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: