Μεταξύ άλλων προβλέπεται η κατάργηση και η συγχώνευση γραμμών που εκτελούν παρόμοια διαδρομή ή παρουσιάζουν μικρή επιβατική κίνηση.
Πιο αναλυτικά, όπως ανακοινώθηκε, στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των αστικών
καταργούνται οι εξής γραμμές:
συγκοινωνιών για την αντιμετώπιση των αναγκών μετακίνησης στην Αθήνα,
• 103 «Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 108 «Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 111 «Άγιος Δημήτριος - Ακαδημία»
Ταυτόχρονα, ενισχύονται οι παράλληλες γραμμές:
• 141 «Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη»
• 109 «Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου»
• 112 «Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη»
Παράλληλα, συγχωνεύονται οι γραμμές που έχουν παρόμοια διαδρομή και καταργούνται συγκεκριμένες γραμμές με πολύ μικρή επιβατική κίνηση. Συγχωνεύεται έτσι η γραμμή 746 «Άνω Λιόσια - ΟΔΔΥ» (η οποία καταργείται) με τη γραμμή 711 «Αχαρναί - Ζωφριά», ενώ καταργούνται, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης οι γραμμές:
• 400 «Αξιοθέατα Αθήνας»
• Χ92 «Κηφισιά - Αεροδρόμιο»
• 245 «Πολυτεχνείο - Ν. Κόσμος»
• 525 «Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά»
• 340 «Γλυφάδα - Παλλήνη»
Καταργείται επίσης το τμήμα της γραμμής Α7 «Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία», από τον Πλάτανο στην Κηφισιά έως τη Ν. Ερυθραία, δεδομένου ότι το τμήμα αυτό καλύπτεται από πληθώρα άλλων λεωφορειακών γραμμών.
Από την εφαρμογή των παραπάνω ρυθμίσεων, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 14 Ιουνίου, πλην εκείνων που αφορούν στις γραμμές 746, 711, 525, Α7 (θα ισχύσουν από τις 30 Ιουνίου), τελικά εξοικονομούνται 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί της ΕΘΕΛ οι οποίοι θα καλύψουν ανάγκες σε συγκοινωνιακούς άξονες με υψηλή ζήτηση.
Σύμφωνα με το υπουργείο, σε δεύτερο στάδιο και μέχρι το τέλος του 2010 θα εφαρμοστούν νέες ρυθμίσεις που εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσουν 25 λεωφορεία και 75 οδηγούς της ΕΘΕΛ, ενώ ανάλογες επεμβάσεις προγραμματίζονται για το 2011 σε συνδυασμό με τους νέους σταθμούς του μετρό.
Για ανάγκη εξορθολογισμού των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας έκανε λόγο με αφορμή τις τροποποιήσεις ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Ν. Σηφουνάκης, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας αντιμετωπίζεται πλέον όχι τμηματικά και αποσπασματικά αλλά συνολικά σαν ένα συντονισμένο σύστημα, όπου οι λεωφορειακές γραμμές λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς του και την εξοικονόμηση πόρων, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία».
naftemporiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου