www.kryfokamari.blogspot.com

Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Υπογράφουμε για την άρση της βουλευτικής ασυλίας

Ο Έλληνας φορολογούμενος πολίτης έχει αγανακτήσει με τα νέα φοροεισπρακτικά μέτρα και προσπαθεί με διάφορους τρόπους να περάσει το μήνυμα στους κυβερνώντες.

Έτσι λοιπόν κάποιοι δημιούργησαν ένα group στο οποίο υπογράφουν όσοι θέλουν την άρση της βουλευτικής ασυλίας.

Η έγγραφη διαμαρτυρία αναφέρει:

Εγώ, ως Ελληνας πολίτης, γνωρίζοντας πως το πολίτευμα της χώρας μου είναι η Δημοκρατία και άρα είναι όλοι ίσοι απέναντι
στους νόμους και στο σύνταγμα, απαιτώ να αρθεί η βουλευτική ασυλία για να σταματήσει κάποτε η ατιμωρησία των βουλευτών και ο παράνομος πλουτισμός τους.


Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω κανέναν, απλώς επιθυμώ να προστατεύσω τη χώρα απο μελλοντικές παράνομες διαδικασίες που μόνο στόχο έχουν τον πλουτισμό των ολίγων με αποτέλεσμα τη σταδιακή πτώχευση του Ελληνικού Κράτους. Όποιος - ακόμα και βουλευτής - έχει πάρει έστω κι ένα ευρώ από τα ταμεία του κράτους, πρέπει να κατηγορείται ά μ ε σ α για εσχάτη προδοσία εναντίον του ελληνικού κράτους.

Επιθυμώ αυτοί που ψηφίζω να είναι ίσοι απέναντί μου και να μη μπαίνουν στο απυρόβλητο αμέσως μετά την είσοδό τους στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Ψηφίζω υπέρ της κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των βουλευτών,τη δημοπράτησή των, προς εξώφληση του χρέους που δημιούργησαν οι ίδιοι, εφευρίσκοντες... τη βουλευτική ασυλία την οποία ουδέποτε εγώ προσωπικά υποστήριξα.

Να δικαστούν όλοι απαξάπαντες οι διατελέσαντες βουλευτές για ολα τα ποινικά και αστικά κατά των λαϊκών συμφερόντων αδικήματα.

Παρακαλώ δεχθείτε την αίτησή μου, ως ισότιμος πολίτης αυτής της ελεύθερης δημοκρατικής χώρας, για την άμεση άρση της βουλευτικής ασυλίας.

Για όσους θέλουν να υπογράψουν http://www.gopetition.com/online/36021.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: