www.kryfokamari.blogspot.com

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Ταμπελίτσες σε προϊόντα

Ταμπελίτσες σε προϊόντα:

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:

*"Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός".*

*(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...) *

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:

*"Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου". *

*(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)*



3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:

*"Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι".*

*(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποίησω για φρυγανιά...) *

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:

*"Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το".*

*(Πες το βρε άνθρωπέ μου και μου φαινόταν σκληρό!) *  Συνεχίζεται ------>

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:

*"Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι".*

*(Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία Yδρα) *

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):

*"Μην το αναποδογυρίζετε".*

*(Πολύ αργά...) *

7. Σε υπνωτικό χάπι:

*"Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία".*

*(Πλάκα μου κάνεις *

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:

*"Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις".*

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών:

*"Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς".*

10. Σε κουβέρτα:

*"Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες".*

11. Σε καθρέφτη:

*"Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου".

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:

*"Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο".*

*(Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...) *

13. Σ'ένα σπρέι για έντομα:

*"Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα".*

*(Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την παντόφλα...)*

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:

*"Ανοιξτε απ'την άλλη μεριά".*

*(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...) *

15. Σε ένα μπλέντερ:

*"Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση".*

*(Πονηροί...) *

16. Σε ένα κουτί φυστίκια:

*"Προσοχή. Περιέχει φυστίκια".*

*(Εγώ τσιγάρα ήθελα...) *

17. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:

*"Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε".*

*(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...) *

Δεν υπάρχουν σχόλια: