www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Προς άχρηστους Ελληναράδες


Me lene Taki kai ergazome stin Aleksandroupoli ws Mixanikos.

Re ilithioi palio karagiozides..axristoi Ellinares Dimosio ypaliliskoi...pou tin exete dei kai oi ''rigmenoi'' tis ypothesis.Giati den lete sto kosmo re karagiozides oti to kanate gia na volepsete ton kolo sas kai mono?

Giati den louzeste me tin alitheia ligaki, kai na peite ston kosmo : ''Ne re.O babas mou, h mama mou exoun meson gia na me xwsoun kai na me sproksoun, giafto ksekinisa na diavazw kai na dwsw ASEP.Giati fovame na vgw stin agora ergasias, h akoma kai an vgika, eine stivos kai den adexw.Eime volepsakias,adiaforo gia tin xwra, as exoun 35.000.000 parapano ypaloilous, egw tha bw gia na pernw ton misthako mou kai st'arxidia mou ola''.

Alla etsi einai, opianou malaka tou karfothei kati safti tin xwra paei kai kleinei spitia,dromous,aerodromia,limania...toso malakes eimaste..pou periorizoume tin eleftheria tou pappou,tis giagias,tou foukara pou trexei apo to vrady ews to prwi stin viopali, epeidi esas sas riksane...ma toso zwa kai anideoi...

Giati den lete re malakistiria episis sto kosmo, oti ews otou arxisete na doulevete, oooooolo afto to diastima, apo tin imera tou diorismou sas, tha to plirwthite efapax????????????e??????????Anergo me ton
mistho efapax prwti fora symvenei!!!giati re lamogia tou kerata den to lete afto sto kosmo pou pinaei kai trexei???to pezete kai adikimenoi!!!Min sas xalasei to prestiz tou ''anergou'' h gia na min sas paroun me ta touvla????

Afta ta muala kouvalan oi neoi, ta idia pou kouvalouse o arxi-komato-glyftis o pateras sas kai i mana sas.I eleftheria thelei areti kai tolmi.Ade twra, trexate na glypsete kana kwlo politikou me olo sas to soi mazi bas kai parete kai afksisoula, kana epidomataki kamia metathesoula dipla apo to spitaki sas..

Ama eixate arxidia kai kserate oti aksizete tha vgenate eksw stin agora opws kanei olos o kosmos kai tha doulevate.Me ta prosoda pas brosta.Oxi me to glypsimo kai ta gamimena ta kommata.

Axristoi Ellinares.


Δεν υπάρχουν σχόλια: