Τις επόμενες εβδομάδες το υπουργείο Περιβάλλοντος αναμένεται να καταθέσει το σχέδιο νόμου για την άρση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το σχέδιο θα προβλέπει αυστηρούς ελέγχους στην ποιότητα του ντίζελ κίνησης ώστε να μην υπάρχουν αυξημένη ρύπανση του περιβάλλοντος αλλά και κίνητρα για απόσυρση.
Τις κυβερνητικές προτάσεις για την πετρελαιοκίνηση στα ΙΧ και τα ελαφρά φορτηγά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα παρουσιάσει την Πέμπτη στη Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση εξετάζει μαζί με την άρση της πετρελαιοκίνησης να δώσει κίνητρα αποσύρσεις στα επαγγελματικά ντιζελοκίνητα οχήματα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το
πετρέλαιο.
Η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με ντίζελ στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%.
Κυβερνητικά στελέχη και επαγγελματίες τονίζουν ότι πλέον τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν χαμηλές εκπομπές αερίων κάτι που όμως δεν συμφωνούν μέλη των περιβαλλοντικών οργανώσεων. Περιβαλλοντικές οργανώσεις όπως η Greenpeace αλλά και αρκετοί επιστήμονες θεωρούν ότι εάν αυξηθεί η κυκλοφορία των οχημάτων ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πολλαπλασιαστούν οι συγκεντρώσεις οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων στην ατμόσφαιρα.
Τις κυβερνητικές προτάσεις για την πετρελαιοκίνηση στα ΙΧ και τα ελαφρά φορτηγά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα παρουσιάσει την Πέμπτη στη Μόνιμη Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση εξετάζει μαζί με την άρση της πετρελαιοκίνησης να δώσει κίνητρα αποσύρσεις στα επαγγελματικά ντιζελοκίνητα οχήματα που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το
πετρέλαιο.
Η συνολική κυκλοφορία των επιβατικών οχημάτων με ντίζελ στην Ελλάδα είναι περίπου 4%, όταν στην Ευρώπη κυκλοφορούν ευρέως με μέσο όρο 51%.
Κυβερνητικά στελέχη και επαγγελματίες τονίζουν ότι πλέον τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν χαμηλές εκπομπές αερίων κάτι που όμως δεν συμφωνούν μέλη των περιβαλλοντικών οργανώσεων. Περιβαλλοντικές οργανώσεις όπως η Greenpeace αλλά και αρκετοί επιστήμονες θεωρούν ότι εάν αυξηθεί η κυκλοφορία των οχημάτων ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα πολλαπλασιαστούν οι συγκεντρώσεις οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων στην ατμόσφαιρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου