www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Η χώρα οδηγείται στην καταστροφή!

Ο Βγενόπουλος ξεκαθάρισε ότι δεν θα μπει στην πολιτική αλλά προειδοποίησε ότι αν δεν αλλάξει το επίπεδο στην Ελλάδα με αποφάσεις του πρωθυπουργού τότε η χώρα θα καταστραφεί.


"Είμαι εδώ για να βοηθήσω αλλά ΔΕΝ θα μπω στην πολιτική. Γιατί εγώ; Δεν θέλω να μπω στην πολιτική. Είμαι έτοιμος να συνδράμω με τις ιδέες μου και τις απόψεις μου αλλά όχι στην πολιτική. Σε 3-4 χρόνια θα βλέπουμε σε εξέλιξη την πτώση του βιοτικού επιπέδου της χώρας.

Τα δύσκολα χρόνια θα είναι αυτά που έρχονται. Αν δεν κάνει αλλαγή ο Παπανδρέου να υπάρξει ανασυγκρότηση τότε η Ελλάδα θα περάσει μεγάλη καταστροφή. Η χώρα μας είναι μια πλούσια χώρα μέχρι και πετρέλαιο έχει και μπορεί να συμφωνήσει ένα νέο μοντέλο με την κοινωνία. Λέει ο πρωθυπουργός ότι οι κόποι του λαού θα πιάσουν τόπο. Πως θα πιάσουν τόπο; Με αυτό το πρόγραμμα σταθερότητας;" είπε ο Βγενόπουλος.
troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: