www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Μόνιμο υπουργό Παιδείας προτείνει ο Γ. Μπαμπινιώτης



Υπέρ της παρουσίας ενός μόνιμου υπουργού Παιδείας, που θα τυγχάνει της στήριξη των κυβερνώντων, ανεξαρτήτως κόμματος, τάχθηκε σε ραδιοφωνικές του δηλώσεις ο καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης.

 «Στο υπουργείο Παιδείας πρέπει να υπάρχει ένας άνθρωπος που να ξέρει τα θέματα, στηριζόμενος όμως από την όποια κυβέρνηση θα υπάρχει», δήλωσε στο Real FM ο υπουργός Παιδείας, ενώ σε ερώτηση για την υπουργοποίησή του, χαρακτήρισε τον εαυτό του «στρατευμένο» στα θέματα που έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση. «Βρέθηκα γι αυτό το διάστημα σε αυτήν τη θέση, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω σε πολλά συγκεκριμένα θέματα, να ξεπεράσουμε αντιθέσεις, να υπάρξει
ηρεμία και να προχωρήσουμε ... Δεν χρειάζεται να μάθω πράγματα, γιατί μπαίνοντας στο υπουργείο ξέρω τί σημαίνει εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες της, δηλαδή έχω γνώση των θεμάτων στην ουσία τους», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Στις προτεραιότητες του υπουργού Παιδείας, είναι η νέα μορφή που θα πρέπει να έχει το Λύκειο, η αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια, η ομαλή διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων.

 «Δεν θα ήθελα να μιλήσω τόσο για αλλαγή, όσο για εισαγωγή και προώθηση ενός μεγάλου θέματος», διευκρίνισε, «εάν έχω τον χρόνο να το περάσω και αναφέρομαι στο νέο Λύκειο, σε μια άλλη μορφή Λυκείου, που θα αποκαταστήσει το μορφωτικό του ρόλο και θα το αποσπάσει από τον φροντιστηριακό και απαξιωμένο χαρακτήρα του ώστε να γυρίσουν οι μαθητές στο σχολείο και να ανέβει ο δάσκαλος». «Αυτό είναι όραμα», συμπλήρωσε. «Το έχω δουλέψει στον εθνικό διάλογο για την Παιδεία. Δουλεύτηκε και εδώ, επί υπουργίας της κ. Διαμαντοπούλου, και βεβαίως μια αλλαγή στο σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια για ένα πιο δίκαιο και ανθρώπινο σύστημα».

Όσον αφορά τέλος το θέμα των σχολικών βιβλίων, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι στις 4 Μαΐου ξεκινά η εκτύπωσή τους, ώστε τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να βρίσκονται στα σχολεία για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αντίστοιχα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: