www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Αντιεξουσιαστές γρονθοκόπησαν και λήστεψαν τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Σπύρο Κουβέλη. Τι λέει ο ίδιος...

Mε κείμενο που αναρτήθηκε στο athens.indymedia και συνοδευόταν από φωτογραφίες προσωπικών αντικειμένων του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Σπύρου Κουβέλη ως αποδεικτικό της πράξης τους, ομάδα αναρχικών ανέλαβε την ευθύνη για επίθεση και ληστεία σε βάρος του βουλευτή.

Οι «Άγνωστοι αναρχικοί», όπως υπογράφουν το κείμενο τους, καταγράφουν «αγωνιστικά» το χρονικό της επίθεσης μπαίνοντας και σε λεπτομέρειες περί προφυλακτικών που θυμίζουν παρακμιακό τηλεοπτικό κουτσομπολιό.

Η ανακοίνωση της επίθεσης:

«Το βράδυ της 23ης Νοεμβρίου εντοπίσαμε τον βουλευτή του Μπατσόκ Σ. Κουβέλη να μπαίνει σε ένα υπερπολυτελές Lexus, πιθανόν το αυτοκίνητο του. Χωρίς δεύτερη σκέψη αποφασίσαμε να του
επιτεθούμε.

Τον γροθοκοπήσαμε και τον ληστέψαμε, όπως άλλωστε γινεται και και από την μεριά των πολιτικών.
Στην τσάντα που του κατασχέσαμε υπήρχαν : ένα laptop, έγγραφα του Μπατσόκ, πανάκριβα στυλό, πιστωτικές με υπόλοιπο 90.000 ευρώ (!!!) και η βουλευτική του ταυτότητα.

Επίσης εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός οτι η τσάντα ήταν γεμάτη προφυλακτικά, τι μπορεί να τα χρειαζόταν ο σκατόγερος;;;
 
Η πράξη αυτή ήταν μια αντίδραση στην καθημερινή βία που δεχόμαστε.

Λευτεριά στους συντρόφους μας.

Αγωνιστικούς χαιρετισμούς στα φυλακισμένα μέλη της Σ.Π.Φ.

Βία στη βία της εξουσίας.

Άγνωστοι αναρχικοί».

Σπύρος Κουβέλης: «Με λήστεψαν, δεν με γρονθοκόπησαν»


Για το περιστατικό με τους αναρχικούς μίλησε αποκλειστικά στο apospasma ο Σπύρος Κουβέλης, μετά την δημοσιοποίηση πως τον γρονθοκόπησαν και τον έκλεψαν, όπως αναφέρθηκε στη γνωστή ιστοσελίδα Indymedia.

Όπως είπε «ήταν κλοπή, την οποία έχω ήδη αναφέρει και μάλιστα εδώ και δύο εβδομάδες περίπου είμαι σε διαδικασία για να βγάλω νέα έγγραφα. Αυτά που γράφτηκαν για εμένα είναι ψέματα. Ναι, ήταν κλοπή, τίποτε άλλο. Μάλιστα, το περιστατικό έγινε εν’ αγνοία μου, καθώς την στιγμή που έκλεψαν τα έγραφα από το αυτοκίνητό μου, ήμουν σε εστιατόριο και έτρωγα. Στη συνέχεια μου αφηγήθηκε ο οδηγός μου τι ακριβώς συνέβη. Αυτή είναι η αλήθεια».

Να σημειωθεί πως στην ανακοίνωση που παραθέτουν κάποιοι με την επωνυμία «Άγνωστοι Αναρχικοί», έλεγαν πως επιτέθηκαν στον βουλευτή τη στιγμή που έμπαινε στο αυτοκίνητο του και αφού τον γρονθοκόπησαν, του πήραν το φορητό του υπολογιστή, έγγραφα του ΠΑΣΟΚ, προσωπικά του αντικείμενα, πιστωτικές κάρτες και τη βουλευτική του ταυτότητα. Μάλιστα, παρουσίασαν φωτογραφίες στο indymedia.


Δεν υπάρχουν σχόλια: