www.kryfokamari.blogspot.com

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Γ. Βλάχος: Καλοδεχούμενο ενδεχόμενο κάλεσμα επιστροφής μου στη ΝΔ


Δεν αποκλείει το ενδεχόμενο επιστροφής του στη ΝΔ ο πρόσφατα διαγραφείς βουλευτής Γ. Βλάχος. «Με το κόμμα μου ούτε αντιδίκησα, ούτε είμαι σε πόλεμο, ούτε είμαι σε αντιπαράθεση. Ακούω και θα ακούσω τι θα πει, θα ακούσω τι θα προτείνει και θα πάρω και εγώ τις αποφάσεις μου. Εγώ δεν αποκλείω την επιστροφή μου στη Νέα Δημοκρατία», τόνισε σε συνέντευξή του στο ρ/σ Βήμα fm.

«Aν ο πρόεδρος κάνει κάποιας μορφής κάλεσμα, η πρόταση είναι καλοδεχούμενη. Από κει και πέρα τα πράγματα είναι πολύ απλά και δεν με ενδιαφέρει το πολιτικό μου μέλλον,
αλλά πώς θα σωθεί η χώρα», πρόσθεσε χωρίς να αποσαφηνίσει εάν θα ψηφίσει του εφαρμοστικούς νόμους.


Ερωτηθείς σχετικά με την προσχώρηση στη ΝΔ του Μάκη Βορίδη, ο οποίος εκλέγεται στην ίδια περιφέρεια, ανέφερε πως δεν τον ενοχλεί.

«Προσωπικά έχω καλή σχέση κι εν πάση περιπτώσει, εάν κάποιος αποδέχεται τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας και μπορεί να ενταχθεί σε αυτή, έστω και με καθυστέρηση, πάλι είναι καλοδεχούμενος. Τα κόμματα πρέπει να είναι ανοιχτά», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: