Στον κόσμο του Διαδικτύου στη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Πορτογαλία και τη Μ. Βρετανία, «εισβάλλει» από σήμερα, Πέμπτη, ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών ένδυσης στην Ευρώπη, Zara, σε ένα «στοίχημα» που αναμένεται να συναντήσει έντονο ανταγωνισμό από άλλες εταιρείες ένδυσης, ήδη καταξιωμένες στον κυβερνοχώρο.
Από το 2011, το on line κατάστημα Zara θα επεκταθεί στις ΗΠΑ, στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα.
Τα Zara ήδη διαθέτει τα προϊόντα της για το σπίτι στο διαδίκτυο, τώρα, ωστόσο, προχωρά στο επόμενο βήμα, που είναι η πώληση και των όλων των ειδών ένδυσης.
Οι πωλήσεις ειδών ένδυσης αντιστοιχούσαν πέρυσι μόλις στο 2,5% των οnline πωλήσεων στην Ισπανία, το 5,6% στη Γαλλία και το 8% στη Μ. Βρετανία, ωστόσο, η εταιρεία πιστεύει πως οι
πωλήσεις μέσω του διαδικτύου θα σημειώσουν σημαντική αύξηση.
Σύμφωνα, πάντως με έρευνες στις ΗΠΑ, όλο και περισσότερος κόσμος προτιμά να ψωνίζει από το διαδίκτυο, καθώς οι περισσότεροι πλέον σήμερα δεν έχουν τον χρόνο να πάνε μια βόλτα στα μαγαζιά.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας συμβούλων Forrester, οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν τα 74 εκατομμύρια ευρώ έως το 2014.
Τα βήματα του Zara, η οποία, σύμφωνα με ορισμένα δημοσιεύματα, επικρίθηκε για την "καθυστέρηση", θα ακολουθήσει και η εταιρεία H&M's, η οποία εγκαινιάζει στις 16 Σεπτεμβρίου το δικό της on line κατάστημα.
Οι εταιρείες Gap και Banana Republic έχουν ήδη το μερίδιο τους στο διαδίκτυο από τις 26 Αυγούστου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου