www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

«Λίφτινγκ» στο MySpace

Το κάποτε κυρίαρχο κοινωνικό δίκτυο MySpace, που πλέον έχει μπει για τα καλά στη σκιά του μεγάλου του ανταγωνιστή Facebook, προχωρά σταδιακά σε ευρύτερο ανασχεδιασμό της πρώτης σελίδας και των υπηρεσιών του, ώστε να γίνει πιο απλό και πιο νεανικό.

Ωστόσο οι «κακές γλώσσες» λένε ότι, εξωτερικά τουλάχιστον, «καταφέρνει» να μοιάζει σιγά-σιγά πιο πολύ με το Facebook, παρόλο που ο στόχος –υποτίθεται ότι- είναι το ακριβώς αντίθετο: να διαφοροποιηθεί από αυτό.


Μεταξύ άλλων, το MySpace πλέον δίνει μεγαλύτερη έμφαση στη συνεχώς ανανεωνόμενη ροή των updates των χρηστών του και στο κοινής πρόσβασης περιεχόμενο.

Επίσης συγκεντρώνει τις συστάσεις, όπως για παιγνίδια, συμβάντα κλπ., σε μια ενιαία ενότητα αντί να
είναι διάσπαρτες στη σελίδα.

Ακόμα οι φωτογραφίες, τα βίντεο, η μουσική και τα συμβάντα θα συνδυάζονται σε μια ενιαία ενότητα στην πρώτη σελίδα του χρήστη.

Ο ανασχεδιασμός αυτός εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο αλλαγών με στόχο το MySpace να κρατήσει το ενδιαφέρον των χρηστών του και να προσελκύσει νέους (κυρίως στην ηλικία), καθώς και αυτούς που έχουν χρόνια να το επισκεφτούν. Οι έφηβοι και γενικά οι νεότεροι είχαν εξ αρχής υπάρξει το συγκριτικό πλεονέκτημα του MySpace, ενώ το Facebook έγινε πιο δημοφιλές στα άτομα άνω των 35 ετών.

Ο Μάικ Τζόουνς, πρόεδρος του MySpace, που ανήκει στη News Corp του Μέρντοχ, δήλωσε, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία, ότι οι τελευταίες αλλαγές είναι απλώς μια πρόγευση για την μεγάλη αναμόρφωση που θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο.

Οι αλλαγές γίνονται σταδιακά, όπως είπε, «για να μην προκληθεί σοκ στο σύστημα».

Ο τελικός στόχος είναι το κοινωνικό δίκτυο να αποκτήσει την κυριαρχία στο ηλικιακό κομμάτι των χρηστών 13 – 34 ετών, βοηθώντας τους να ανακαλύψουν νέους ανθρώπους και νέο περιεχόμενο, κυρίως μουσικό.

Το δίκτυο –όπως το MTV- θα δώσει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην μουσική, ώστε να παραμείνει το βασικό μέρος όπου πολλοί νέοι μουσικοί δείχνουν τη δουλειά τους και επικοινωνούν με το ακροατήριό τους.

Πλέον το MySpace θέλει να ξεκαθαρίσει το προφίλ του, αντίθετα με το πρόσφατο παρελθόν όταν προσπαθούσε να προσφέρει σε όλους λίγο από όλα, «θολώνοντας» έτσι την εικόνα του.

Το MySpace υπολογίζεται ότι έχει γύρω στους 120 εκατ. χρήστες παγκοσμίως έναντι 500 εκατ. του Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: