Τέλος με νομοσχέδιο σκούπα βάζει η κυβέρνηση σε όλα τα κλειστά επαγγέλματα ως το τέλος του χρόνου. Με τον τρόπο αυτό η χώρα θα ανταποκριθεί στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στην τρόικα.
Δικηγόροι, μηχανικοί, συμβολαιογράφοι, φαρμακοποιοί και ορκωτοί λογιστές παίρνουν σειρά, μετά τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, στο άνοιγμα του επαγγέλματος τους που θα γίνει με νομοσχέδιο “σκούπα” μέχρι το τέλος του χρόνου.
“Τα κλειστά επαγγέλματα θα ανοίξουν για να πέσουν οι τιμές” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Η υπουργός Οικονομίας Λούκα Κατσέλη είχε πει ότι ενημέρωση την τρόικα για τις προθέσεις τις κυβέρνησης να ρυθμίσει συνολικά, με ενιαίο νομοσχέδιο για όλα τα επαγγέλματα και όχι για το καθένα χωριστά.
Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων αποτελεί δέσμευση έναντι της τρόικας που περιλαμβάνεται στο μνημόνιο.
Αν και σύμφωνα με το μνημόνιο, η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να προτείνει τη σχετική νομοθεσία μέχρι το τέλος του χρόνου και να ψηφιστεί μέχρι τον Ιούνιο του 2011, φαίνεται πως
αποφάσισε να επισπεύσει το χρονοδιάγραμμα αυτό, ώστε να ολοκληρωθεί και να ψηφιστεί μέχρι το τέλος του 2010!
Ποιοι είναι όμως οι περιορισμοί που αίρονται:
Φαρμακοποιοί: Οι περιορισμοί που αφορούν τον αριθμό των φαρμακείων και τα ελάχιστα περιθώρια κέρδους
Αρχιτέκτονες και Μηχανικοί: Η ελάχιστη αμοιβή
Συμβολαιογράφοι: Η ελάχιστη αμοιβή, ο περιορισμός του αριθμούς τους και οι γεωγραφικοί περιορισμοί σχετικά με την περιοχή δράσης τους, καθώς και η ουσιαστική απαγόρευση διαφήμισης
Δικηγόροι: Οι περιττοί περιορισμοί για ελάχιστη αμοιβή, η ουσιαστική απαγόρευση διαφήμισης και οι γεωγραφικοί περιορισμοί σχετικά με το πού μπορούν να δρουν στην Ελλάδα
Ορκωτοί Λογιστές: Η ελάχιστη αμοιβή
Εκτιμάται ότι εντός του Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η διαδικασία κατάρτισης του νομοσχεδίου για να είναι έτοιμο μέχρι τον Δεκέμβριο.
'Ερχεται η σειρά και των ταξί
Σε ό,τι αφορά τα ταξί θα προωθηθεί ο εκσυγχρονισμός του κανονισμού που διέπει τη λειτουργία τους και θα δημιουργηθεί ένα σύγχρονο πλαίσιο που θα παρέχει τη δυνατότητα για την ίδρυση εταιρειών. Στα ταξί δεν εξετάζεται προς το παρόν η απελευθέρωση του αριθμού των αδειών, καθώς ήδη κυκλοφορούν στην Αθήνα περισσότερα ταξί σε σχέση με το μέγεθος και τις ανάγκες της πόλης.
newsit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου