www.kryfokamari.blogspot.com

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ας πάρουν πίσω την έδρα μου»


«Καταρχάς, έχει γίνει πολύ φασαρία για το τίποτα και δεν υπάρχει κανενός είδους σύγκρουση μεταξύ εμού και του ΛΑΟΣ. Δεν έχει να κάνει με το υπουργείο, απ’ το υπουργείο παραιτήθηκα, έφυγα σήμερα. Έχει να κάνει με το ν/σ που έφτιαξα ως υφυπουργός. Μπαίνει στην Επιτροπή, μάλλον αύριο, για να καταλάβετε γιατί μιλάμε και θέλω και έχω το δικαίωμα να είμαι μέσα στην Επιτροπή, ως Βουλευτής πια, γιατί δεν μπορώ να
είμαι με άλλον τρόπο, για να υπερασπιστώ το Νόμο μου.

Αυτό είναι όλο. Αλλά αν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα και το κάνετε τόσο μεγάλο θέμα, να το ξανασκεφτώ…. Εφόσον το κόμμα μου το θεωρεί τόσο σοβαρό να πάρει την έδρα μου πίσω, εγώ δεν θέλω να έχω πικρίες με κανέναν», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Marconi Radio 96,1 F.M. του Βόλου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: