Ιδιαιτέρως δύσκολα χαρακτηρίζονται τα θέματα των μαθηματικών που επέλεξε η εξεταστική επιτροπή για τους υποψήφιους γενικής παιδείας των πανελλαδικών εξετάσεων.
Οι υποψήφιοι διαμαρτύρονται επειδή δεν υπήρχε διαβαθμισμένη δυσκολία, αλλά λένε ότι όλα εξ αρχής τα ζητήματα περιείχαν δύσκολες ερωτήσεις, και απαιτήσεις πάνω από τις δυνατότητες των μαθητών. Την ίδια άποψη έχουν και πολλοί μαθηματικοί. Το κλίμα επέτεινε και ένα τυπογραφικό λάθος που ανάγκασε την εξεταστική επιτροπή να στείλει διευκρινίσεις.
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Μαθηματικής Εταιρείας Γ. Τυρλή, ένα 17χρονο παιδί δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει ικανοποιητικά στα μαθηματικά λόγω της μεγάλης δυσκολίας τους, αντίθετα η ανυπαρξία κλιμάκωσης απαιτήσεων των θεμάτων, καταστρέφει την αυτοπεποίθηση του παιδιού.
Ο καθηγητής Φυσικής Γ. Χατζητέγας όμως υποστηρίζει ότι η δυσκολία που μπορεί να έχουν τα θέματα των εξετάσεων, ενδεχομένως θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό των βάσεων που τα τελευταία χρόνια είχαν ανέβει αρκετά.
Πηγές από την εξεταστική επιτροπή κάνουν λόγο για τυπογραφικό λάθος που διορθώθηκε άμεσα. Οι
υποψήφιοι όμως διαπίστωσαν και ασάφειες στη διατύπωση .
Αντίθετα στην Ιστορία και την Φυσική, τα θέματα ήταν κατανοητά και διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου