Την αντίθεσή του στην κατάργηση ορισμένων σιδηροδρομικών γραμμών στην Ελλάδα, εκφράζει με επιστολή του προς την Κομισιόν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Στην επιστολή γίνεται μάλιστα λόγος και για επιστροφή χρηματοδοτήσεων για επενδύσεις σ’ αυτές τις γραμμές, σε περίπτωση που η ελληνική κυβέρνηση επιμείνει στην απόφασή της.
Στην επιστολή του, την οποία αποκάλυψε ο ευρωβουλευτής Νίκος Χουντής, ο πρόεδρος της Επιτροπής αναφέρει οτι η κατάργηση των υπηρεσιών γι αυτές και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στην Ελλάδα δεν συνάδει με τους περιβαλλοντικούς στόχους της ΕΕ, κυρίως όσον αφορά τη μείωση διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2020 και καθιστά το στόχο για μείωση τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα πιο δύσκολο.
"Συμφωνεί η Επιτροπή ότι η κατάργηση αυτών των σιδηροδρομικών γραμμών δεν είναι συμβατή με τους περιβαλλοντικούς στόχους και τη μείωση των τροχαίων στην ΕΕ;" ρωτά τον Επίτροπο
Περιφερειακής Πολιτικής και τους συν-αποδέκτες της επιστολής, Επίτροπο Μεταφορών κ. Κάλας και τον Επίτροπο Οικονομικών Υποθέσεων κ. Όλι Ρεν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και προσθέτει: "Η Επιτροπή, ως θεματοφύλακας των χρηματοδοτήσεων, το θεωρεί σωστό να χρησιμοποιούνται τα Διαρθρωτικά Ταμεία της ΕΕ για επενδύσεις σ’ αυτές τις γραμμές και μετά να διακόπτει τη λειτουργία τους;".
Και η επιστολή καταλήγει: "Αναφορικά με τις διατάξεις του άρθρου 57 του Κανονισμού 1083/2006 για το ΕΤΠΑ, το ΕΚΤ και το Ταμείο Συνοχής, οι οποίες προβλέπουν την ανάκτηση των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων σε περίπτωση παράβασης των όρων που τις διέπουν, προτίθεται η Επιτροπή να υπενθυμίσει στις ελληνικές αρχές τις διατάξεις αυτού του Κανονισμού κατά τις προσεχείς συζητήσεις;".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου