Ανένδοτος εμφανίστηκε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος του Συνδικάτου Χερσαίων Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος, ο οποίος τόνισε πως «η κυβέρνηση δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα».
«Η ευθύνη δεν μας βαραίνει, η κυβέρνηση μας οδήγησε στην απεργία πηγαίνοντας εν κρυπτώ το νομοσχεδιο στη βουλή και τώρα δείχνει την αδιαλλαξία της για ακόμη μία φορα», είπε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Τζωρτάτος εξήγησε ότι το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε λύση της απεργίας προτού ξεκινήσει ο διάλογος, κάτι το οποίο δεν έγινε δεκτό από τους απεργούς.
«Οι συνάδελφοι είναι στο δρόμο και αγωνίζονται, έπρεπε το υπουργείο να μας δώσει αυτά που αξίζουν
σε αυτούς τους αγωνιστές», πρόσθεσε.
Την ίδια στιγμή το «όπλο» της πολιτικής επιστράτευσης αναμένεται να προτάξει η κυβέρνηση, μετά και από τη σημερινή αδιαλλαξία των απεργών.
«Υπήρξε αδιέξοδο που εκτιμώ ότι πρέπει τώρα να αποτιμηθεί και στη βάση αυτή να δούμε τη δυνατότητα να ξανασυνεχιστεί ο διάλογος, όχι όμως κάτω από το κράτος της παράλυσης της ελληνικής κοινωνίας», τόνισε μετά τη συνάντηση ο κ. Τσιόκας.
«Η κυβέρνηση θα λάβει υπόψη τις θέσεις όλων των παραγωγιγκών δυνάμεων και θα πάρει τις αποφάσεις της», πρόσθεσε σχετικά με το ενδεχόμενο επιστράτευσης, καταλήγοντας: «Δεν θα επιτρέψουμε να παραλύσει η χώρα».
Πάντως, ο εκπρόσωπός ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ χαρακτήρισε μία τέτοια ενδεχόμενη κίνηση ακραία λύση και λάθος, διαμηνύοντας για ακόμα μία φορά πως η απεργία συνεχίζεται.
Εν τω μεταξύ, το 80% ξεπερνά πλέον το ποσοστό των πρατηρίων, που έχουν μείνει χωρίς βενζίνη στη Μακεδονία και τη Θράκη, εξαιτίας της απεργίας διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.
Oι απεργοί επιτρέπουν από το πρωί τον ανεφοδιασμό -από τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης- δύο οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, από κάθε εταιρεία υγρών καυσίμων.
Πρατήρια τα οποία διαθέτουν ακόμη βενζίνη σύμφωνα με αναγνώστες
DRACOIL στη Ν. Ιωνία Θεσσαλονίκης (διέθετε βενζίνη στις 13:04)
REVOIL στο Γυψοχώρι Γιαννιτσών (διέθετε βενζίνη στις 13:30)
AVIN στη Λ. Λαυρίου 11 στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής (διέθετε βενζίνη στις 13:37)
ΕΤΕΚΑ στη λεωφόρο ΝΑΤΟ στον Ασπρόπυργο (το τελευταίο πριν την είσοδο στην Αττική οδό) (διέθετε βενίζνη στις 13:45)
ΕΚΟ Λεωφόρος Ποσειδώνος πριν από τη Γλυφάδα στο ρεύμα προς Γλυφάδα (διέθετε βενζίνη στις 14:10)
«Ουρά» στα παρακάτω πρατήρια:
Aegean - Λεωφόρος Κ. Καραμανλή (κατεύθυνση προς Γλυφάδα), στα Πηγαδάκια Βούλας πριν τη διασταύρωση με Βάρης-Κορωπίου.
Aegean - Λεωφόρος Ποσειδώνος 27 (προς Πειραιά, πριν τη διασταύρωση με Αμφιθέας)
Aegean - Βασιλ. Παύλου, Καστέλλα Πειραιάς
Τα γερμανικά ΜΜΕ για την απεργία
Η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ και βυτιοφόρων σχολιάζεται στα γερμανικά ΜΜΕ, με το περιοδικό Focus να κάνει λόγο για «χαριστική βολή στον ήδη λαβωμένο ελληνικό τουρισμό».
«Εξαιτίας της απεργίας, η βενζίνη τελειώνει στα πρατήρια. Η κατάσταση είναι άσχημη και για τους τουρίστες καθώς πολλοί, κυρίως στη βόρεια Ελλάδα, έχουν ξεμείνει με τα τροχόσπιτά τους», συμπληρώνεται στην ιστοσελίδα του περιοδικού.
«Απεργία των οδηγών φορτηγών και βυτιοφόρων έχει οδηγήσει σε χαοτικές καταστάσεις στα πρατήρια καυσίμων της Ελλάδας. Οι απεργίες γίνονται την εβδομάδα που οι περισσότεροι Έλληνες φεύγουν για διακοπές», γράφει το FAZ.NET.
«Συνολικά 30.000 οδηγοί και ιδιοκτήτες βυτιοφόρων βενζίνης απεργούν στην Ελλάδα κατά της εφαρμογής του κανονισμού της ΕΕ για την κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων. Μια άδεια κοστίζει ανάλογα με τα κυβικά του βυτιοφόρου από 100.000 μέχρι και 300.000 ευρώ. Οι άδειες είναι εδώ και περίπου 40 χρόνια «κλειστές». Γιʼ αυτό ανεβαίνουν συνεχώς οι τιμές τους», αναφέρει η Süddeutsche.de.
newsit
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου