www.kryfokamari.blogspot.com

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Ταλαιπωρία από τις στάσεις εργασίας σε λεωφορεία, ΟΣΕ, Μετρό και προαστιακό

ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑ µαζικής µεταφοράς θα µείνει σήµερα από το µεσηµέρι και για τέσσερις ώρες το επιβατικό κοινό της Αττικής, λόγω της συµµετοχής των εργαζοµένων των αστικών συγκοινωνιών στις κινητοποιήσεις της ΓΣΕΕ και της Α∆Ε∆Υ.


Ωστόσο,τα προβλήµατα στις µετακινήσειςάρχισαννωρίςτο πρωί και αναµένεται να επαναληφθούν αργάτο βράδυ.Οι οδηγοί της ΕΘΕΛ µετάτη δίωρη ακινητοποίηση των οχηµάτων από τις 5 έως τις 7 τοπρωί θα επαναλάβουν τη στάση εργασίας από τις 10 το βράδυ µέχρι τη λήξη της βάρδιάς τους. Ακινητοποιηµένοι θα µείνουν από τις 12 το µεσηµέρι έως τις 3 το απόγευµα και οισυρµοί του προαστιακού σιδηροδρόµου και τουΟΣΕ, ενώ στο ίδιο διάστηµαδεν θα κινηθούν ούτε τα τρόλεϊ.

Επίσης, από τις 12 το µεσηµέρι έως τις 4 το απόγευµα δεν θα κινηθούν οι συρµοί του Μετρό, του ηλεκτρικού σιδηροδρόµου και του τραµ. Στο δίκτυο του τραµ τα οχήµατα θα αρχίσουν να αποσύρονται σταδιακά από τις 11.30 το πρωί, ενώ θα πραγµατοποιούν δροµολόγια µετά τις 4.30 το
απόγευµα.

Οι εργαζόµενοισεΜετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδροµο και τραµ προσανατολίζονται σε 24ωρη απεργία για την ερχόµενη Τετάρτη 1η ∆εκεµβρίου.

∆εµένα για τρίτη συνεχόµενη ηµέρα παραµένουντα πλοία των ακτοπλοϊκών εταιρειών σε όλα τα λιµάνια της χώρας, µε την Πανελλήνια Ναυτική Οµοσπονδία να διαµηνύει ότι αν δεν υπογραφούν ικανοποιητικές συλλογικές συµβάσεις εργασίας οι απεργιακές κινητοποιήσεις θα κλιµακωθούν.

Την ίδια στιγµή, στο µέτωπο των ακτοπλόων επισηµοποιήθηκε η διάσπαση που υπάρχειεδώ και καιρό, µε τηνAttica Group(BlueStar και Superfast Ferries), που αποτελεί θυγατρική εταιρεία του οµίλου της Marfin, να προχωρεί σε αυξήσεις 2% στους εργαζοµένους στα πλοία της Blue Star, επισηµαίνοντας παράλληλα την «κατηγορηµατική αντίθεσή της στο κλίµα εργασιακής έντασης που έχει δηµιουργηθεί».

Στελέχη, πάντως, της ακτοπλοϊκής αγοράς επισηµαίνουν ότι η ΠΝΟ δεν µπορεί να υπογράψει ξεχωριστή συµφωνία µε την Attica Group, καθώς θα λειτουργούσε κατά της κατάργησης των συλλογικών συµβάσεων εργασίας και υπέρ των επιχειρησιακών συµβάσεων. Παράλληλα παρατηρούν ότι οι ζηµιές που προκαλούνται στιςακτοπλοϊκές εταιρείες από τις πολυήµερες απεργίες είναι µεγαλύτερες από το κόστος που θα προέκυπτεαν δινόταν αύξηση της τάξεως του 2%.

ΤΑ ΠΛΟΙΑ
θα παραµείνουν δεµένα αν δεν υπογραφούν συµβάσεις, διαµηνύει η ΠΝΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: