www.kryfokamari.blogspot.com

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Καταγγελία για λίστα γάμου

Ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα σκεφτεί να πάρω δώρο γάμου πηγαίνοντας σε συγκεκριμένα καταστήματα που επιθυμούσαν τα ζευγάρια.

Ήθελα πάντα να το αγοράζω μόνη μου, γιατί θεωρούσα ότι έτσι το δώρο ήταν πιο προσωπικό, το πρόσφερα με αγάπη προς το ζευγάρι και δεν ήταν κάτι απρόσωπο.

Αυτή τη φορά όμως ξεχάστηκα και δεν είχα στη διάθεσή μου το χρόνο να ψάξω και να πάρω
αυτό που ήθελα.

 Έτσι λοιπόν αποφάσισα να ακολουθήσω την επιθυμία του ζευγαριού και να επισκεφτώ συγκεκριμένη αλυσίδα καταστήματος με ρούχα και εξοπλισμό σπιτιού στο οποίο είχαν κάνει λίστα γάμου.

Πήγα λοιπόν κατευθείαν στο ταμείο και έδωσα όλα τα απαραίτητα στοιχεία του ζευγαριού και το ποσό που ήθελα να δώσω.

Από κει και πέρα άρχισαν όλα τα περίεργα.

Η υπάλληλος που ήταν στο ταμείο δεν δέχτηκε να πάρει την πιστωτική μου κάρτα και ζήτησε τα χρήματα μετρητά, γιατί έτσι ήταν η πολιτική του καταστήματος. Γιατί;

Αν ψώνιζα εκτός λίστας γάμου, θα μπορούσα να πληρώσω με κάρτα και να έχω και 12 άτοκες δόσεις.

Το κατάπια και παρ' ότι ήταν τα μοναδικά χρήματα που είχα μαζί μου, τα έδωσα. Άλλωστε δεν είχα πλέον χρόνο για κάτι διαφορετικό.

Πήρε λοιπόν η υπάλληλος τα μετρητά και άρχισε να κόβει μια απόδειξη είσπραξης χειρόγραφη.

Την ρώτησα λοιπόν γιατί δεν κόβει κανονική απόδειξη από την ταμειακή μηχανή. Η απάντηση ήταν ότι σε λίστα γάμου μόνο τέτοια απόδειξη κόβουν.

Αμέσως λοιπόν μου γεννήθηκε η απορία αν η συσγκεκριμένη απόδειξη περνούσε στην εφορία. Δεν ήξερε να μου απαντήσει και προθυμοποιήθηκε να ρωτήσει το λογιστήριο τους.

Η απάντηση που μου έδωσε μετά από λίγο ήταν πως η συσγκεκριμένη απόδειξη δεν μπορεί να διακιολογηθεί στην εφορία και την κανονική απόδειξη(ταμειακή) θα την κόψουν στο ζευγάρι όταν θα πάρουν τα δώρα.

Απορία:
* Γιατί ενώ πληρώνω εγώ, την απόδειξη θα την πάρει το ζευγάρι;
* Πως θα τύχω εγώ της φορολογικής απαλλαγής που δικαιούμαι για αγορά καταναλωτικών αγαθών;
Είναι δίκαιο αυτό;
* Γιατί να μην πάρω εγώ την ταμειακή απόδειξη και το ζευγάρι ένα άλλο παραστατικό;

Όπως και να το δεις αυτός που αγοράζει το δώρο είναι χαμένος και το ζευγάρι είναι διπλά κερδισμένο (και δώρο και απόδειξη για φοροελάφρυνση χωρίς να έχει δώσει δεκάρα).

Συμπέρασμα: Ας με συγχωρήσουν όλα τα μελλοντικά ζευγάρια, αλλά δεν θα μπω ποτέ ξανά στη διαδικασία να αγοράσω με λίστα γάμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: