www.kryfokamari.blogspot.com

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Βλαστός: «Θα προσπαθήσω ξανά να αποδράσω»


Δεν το βάζει κάτω ο βαρυποινίτης, Παναγιώτης Βλαστός, ο οποίος επιμένει ότι… θα ξανακάνει απόπειρα να αποδράσει αν δεν του πουν πόσα χρόνια θα μείνει ακόμα στην φυλακή. Όσο για το όπλο «πετάχτηκε από τα κάγκελα»!!!

«Έχω πληρώσει για ό,τι έχω κάνει. Να πληρώσω και άλλο και λίγο παραπάνω, δεν λέω. Αλλά όχι να πληρώνω όλη τη ζωή μου. Θέλω να μου πει κάποιος εισαγγελέας πόσα χρόνια φυλακής έχω να βγάλω. Να έχω μια ελπίδα ότι θα εκτίσω την ποινή που αναλογεί στις πράξεις μου και θα βγω κάποια στιγμή.

Αλλιώς θα κοιτάξω να αποδράσω πάλι. Με σπρώχνουν να αποδράσω», λέει στο Έθνος και προσθέτει:

«Αλλά ποτέ δεν θα πειράξω αθώους ανθρώπους, όπως τώρα που δεν πείραξα κανέναν. Γιατί δεν θέλω να γίνω κακοποιός, όπως με παρουσιάζουν. Δεν είμαι κακοποιός, επειδή είμαι παράνομος…».

Στην συνέχεια εξηγεί ότι θα μπορούσε να είχε κάνει κακό κατά την προχθεσινή απόπειρα, αφού «τίποτα δεν θα άλλαζε για μένα. Τα ίδια χρόνια πάλι θα έμενα στην φυλακή», όμως δεν το έκανε.

Ο 41χρονος επιμένει ότι τον κατηγορούν για πράξεις που δεν έχει κάνει. «Δεν είμαι αρχηγός του συνδικάτου, όπως με κατηγορούν. Εμπλέκομαι στην απαγωγή Παναγόπουλου μόνο για το ξέπλυμα
των λύτρων. Μια εξυπηρέτηση πήγα να κάνω…».

«Οι πολιτικοί γιατί δεν φυλακίζονται;»

Επιπλέον, διαμαρτύρεται που δεν τον αφήνουν να κάνει μια εγχείρηση που πρέπει, καθώς αντιμετωπίζει πρόβλημα στην μύτη, ενώ εκνευρίζεται και με την ασυλία των πολιτικών.

«Τους ζητάω να με πάνε να χειρουργηθώ και να πληρώσω από την τσέπη μου, αφού δεν έχει το κράτος, αλλά όλο μου λένε «θα σε πάμε» και δεν με πηγαίνουν».

«Είμαι τόσα χρόνια μέσα στην φυλακή και δεν έχω δει ούτε έναν πολιτικό να φυλακίζεται, παρά το ότι ευθύνονται για το ότι φτάσανε εδώ την χώρα. Εγώ κλέβω και πληρώνω. Αυτοί κλέβουν και πληρώνονται», λέει.

Το όπλο μου το πέταξαν, όπως και τα ναρκωτικά.

Όσον αφορά το όπλο, το οποίο χρησιμοποίησε κατά την προχθεσινή απόπειρα απόδρασης υποστηρίζει ότι «πετάχτηκε, όπως πετάνε τα ναρκωτικά. Πέρασε μια μηχανή και το πέταξε μέσα στην αυλή σε πακέτο, όπως τα ναρκωτικά»!

Τέλος, διαμαρτύρεται που δεν μπορεί να βλέπει την γυναίκα του. Εξηγεί ότι η έλλειψη σεξουαλικών σχέσεων είναι ένα ακόμα βαρύ φορτίο για τους έγκλειστους, που σύμφωνα με το νόμο, έχουν το δικαίωμα να βρίσκονται σε ιδιαίτερο χώρο με το έτερον ήμισυ, τουλάχιστον οι παντρεμένοι.

Παρόλο που υπάρχουν χώροι για αυτό δεν εφαρμόζεται, καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια: