Περικοπές που σύμφωνα με τη διοίκηση του οργανισμού θα αποφέρουν εξοικονόμηση 32 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε ο ΟΤΕ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 4% του κόστους εργασίας στον οργανισμό, το οποίο στο σύνολό του κατά το 2010 ανήλθε σύμφωνα και με τον ίδιο τον ΟΤΕ στα 766 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, το κόστος εργασίας ανέρχεται σήμερα στο 46% του συνολικού κόστους λειτουργίας και "είναι εξαιρετικά υψηλό" σε σύγκριση με τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της Ευρώπης αλλά και τους ανταγωνιστές του οργανισμού στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα από την 1η Μαϊου:
* Θεσπίζεται ενιαίο ωράριο εργασίας στον ΟΤΕ με 40 ώρες εβδομαδιαίας απασχόλησης.
* Μειώνονται κατά 15% τα έξοδα κίνησης για τους προϊσταμένους.
* Περιορίζεται η υπερωριακή απασχόληση "στο ελάχιστο δυνατό" με την καθιέρωση κυλιόμενης
βάρδιας σε τομείς όπως τα καταστήματα και τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.
* Για την απασχόληση κατά τις Κυριακές θα χορηγείται προσαύξηση 75% και μία ημέρα ρεπό για 8ωρη εργασία, αντί της προσαύξησης 175% για 5ωρη εργασία που εφαρμόζεται σήμερα.
* Καταργούνται τα λεωφορεία που μεταφέρουν προσωπικό προς το μέγαρο του ΟΤΕ στη Λεωφ. Κηφισίας, ενώ η διοίκηση δηλώνει πως θα αναπροσαρμόσει αντιστοίχως τα οδοιπορικά. Τα μόνα λεωφορεία που θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν είναι εκείνα που μεταφέρουν προσωπικό από και προς τις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ στην Πάρνηθα, καθώς και εκείνα που πραγματοποιούν το δρομολόγιο από το μέγαρο του ΟΤΕ στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Νερατζιώτισσα.
* Καταργούνται το επίδομα οδήγησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, του εφάπαξ επιδόματος που καταβάλεται κάθε έτος για την είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων και του επιδόματος ισολογισμού.
Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, το κόστος εργασίας ανέρχεται σήμερα στο 46% του συνολικού κόστους λειτουργίας και "είναι εξαιρετικά υψηλό" σε σύγκριση με τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της Ευρώπης αλλά και τους ανταγωνιστές του οργανισμού στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα από την 1η Μαϊου:
* Θεσπίζεται ενιαίο ωράριο εργασίας στον ΟΤΕ με 40 ώρες εβδομαδιαίας απασχόλησης.
* Μειώνονται κατά 15% τα έξοδα κίνησης για τους προϊσταμένους.
* Περιορίζεται η υπερωριακή απασχόληση "στο ελάχιστο δυνατό" με την καθιέρωση κυλιόμενης
βάρδιας σε τομείς όπως τα καταστήματα και τα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.
* Για την απασχόληση κατά τις Κυριακές θα χορηγείται προσαύξηση 75% και μία ημέρα ρεπό για 8ωρη εργασία, αντί της προσαύξησης 175% για 5ωρη εργασία που εφαρμόζεται σήμερα.
* Καταργούνται τα λεωφορεία που μεταφέρουν προσωπικό προς το μέγαρο του ΟΤΕ στη Λεωφ. Κηφισίας, ενώ η διοίκηση δηλώνει πως θα αναπροσαρμόσει αντιστοίχως τα οδοιπορικά. Τα μόνα λεωφορεία που θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν είναι εκείνα που μεταφέρουν προσωπικό από και προς τις εγκαταστάσεις του ΟΤΕ στην Πάρνηθα, καθώς και εκείνα που πραγματοποιούν το δρομολόγιο από το μέγαρο του ΟΤΕ στο σταθμό του ΗΣΑΠ στη Νερατζιώτισσα.
* Καταργούνται το επίδομα οδήγησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, του εφάπαξ επιδόματος που καταβάλεται κάθε έτος για την είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων και του επιδόματος ισολογισμού.
1 σχόλιο:
Και απολύσεις στην COSMOTE που είναι και κερδοφόρα. Έλεος και πριν μια βδομάδα αυξήθηκαν οι διευθυντές.
Δημοσίευση σχολίου