www.kryfokamari.blogspot.com

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Είμαι παντρεμένος !

> Ο Παναγιώτης ξυπνάει στο


> κρεβάτι του με ένα τρομερό

> πονοκέφαλο.

> Το κεφάλι του πάει να σπάσει. Με

> το ζόρι ανοίγει τα μάτια του και

> το πρώτο που βλέπει είναι 2

> ασπιρίνες

> και ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο

> του.

> Ανακάθεται και βλέπει τα ρούχα

> του καθαρά και διπλωμένα στην

> καρέκλα μπροστά του.

> Κοιτάζει το δωμάτιο και

> συνειδητοποιεί ότι όλα είναι

> πεντακάθαρα και τακτοποιημένα.

> Βγαίνοντας από το δωμάτιο

> βλέπει ότι όλο το σπίτι είναι

> στην εντέλεια.

> Στην κουζίνα βλέπει ένα

> σημείωμα.

> «Μωρό μου, θα βρεις το πρωινό σου

> στον φούρνο.

> Πήγα να ψωνίσω για να σου

> μαγειρέψω λαγό το μεσημέρι που

> ξέρω ότι λατρεύεις. Σαγαπώ.».

> Πράγματι το πρωινό ήταν στον

> φούρνο ζεστό και λαχταριστό.

> Πάει να καθίσει και κάθεται πάνω

> σε έναν «Φίλαθλο». Τον κοιτάει

> και προς έκπληξη του είναι

> σημερινός.

> Εκείνη την στιγμή μπαίνει και ο

> γιος του στην κουζίνα.

> - Καλημέρα γιε μου, μπορείς να

> μου πεις τι έγινε χθες;

> - Κοίταξε, γύρισες σπίτι στις 5 το

> πρωί, μεθυσμένος και με λερωμένα

> ρούχα γιατί κάπου είχες πέσει

> στον δρόμο, έπεσες και από τις

> σκάλες καθώς ανέβαινες και από

> τα νεύρα σου έσπασες το καλό

> σερβίτσιο και κάτι έπιπλα.

> - Και τότε γιατί η μητέρα σου μου

> έκανε πρωινό, μου αγόρασε

> Φίλαθλο και έχει όλο το σπίτι

> στην εντέλεια;

> - Α, αυτό λες; Η μαμά σε έσυρε στο

> κρεβάτι και όταν πήγε να σου

> βγάλει το παντελόνι άρχισες να

> φωνάζεις : «Άσε με ήσυχο κυρά μου,

> είμαι παντρεμένος!»



Δεν υπάρχουν σχόλια: