www.kryfokamari.blogspot.com

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Αντιδράσεις Βουλγαράκη, Βερελή στο άνοιγμα λογαριασμών

Για επιλεκτικό άνοιγμα λογαριασμών κάνει λόγο ο πρώην υπουργός Γιώργος Βουλγαράκης αναφερόμενος στη σχετική απόφαση της εξεταστικής επιτροπής που ερευνά την υπόθεση Siemens. Από την πλευρά του, ο πρώην υπουργός Χ. Βερελής τονίζει ότι δεν έχει καμία αντίρρηση να ανοίξουν οι λογαριασμοί του αλλά συμπληρώνει ότι παρατηρεί «δυσμενή μεταχείριση και ότι κάποια άλλα βιβλία φαίνεται να μένουν κλειστά».

Αναλυτικά, η επιστολή του Γ. Βουλγαράκη:


Πληροφορήθηκα από τον Τύπο, ότι η επιτροπή σας αποφάσισε το "επιλεκτικό" άνοιγμα των λογαριασμών ορισμένων (;) εκ των πολιτικών προϊσταμένων των υπουργείων, τα οποία είχαν κάποιου είδους σχέση με συμβάσης της συγκεκριμένης εταιρείας.

Αν η πληροφορία είνια αληθής, εγείρει πραγματικά πολλά ερωτήματα, όχι τόσο για τα ονόματα που

ζητείται να ελεγχθούν, αλλά κυρίως για αυτά που δεν ζητείται έλεγχος.

Παρόλα αυτά, θέλω να σας γνωρίσω ότι οι λογαριασμοί - τόσο οι δικοί μου όσο και της οικογένειάς μου, έχουν - με δική μου αίτηση και συγκατάθεση, προ πολλού ανοίξει και ελεγχθεί.

Ο έλεγχος δε, έχει διεξαχθεί τόσο από τους ελεγκτές της Τράπεζας της Ελλάδας όσο και από ειδικό κλιμάκιο του υπουργείου Οικονομικών στα πλαίσια εισαγγελικής παραγγελίας.

Πέραν αυτού, έχει διενεργηθεί και πλήρης έλεγχος της περιουσίας μου από τον οποίο και προέκυψε ότι δεν είχα ποτέ και καμία συμμετοχή σε υπεράκτια εταιρεία.

Όλα τα παραπάνω προφανώς είναι στη διάθεση της επιτροπή σας.

Αναλυτικά, η επιστολή του Χ. Βερελή:


Δεν έχω προφανώς καμία αντίρρηση να ανοίξω τους λογαριασμούς μου. Τα οικονομικά μου είναι ανοιχτό βιβλίο και η εξέλιξη της περιουσίας μου εδώ και χρόνια ως πρώτου Έλληνα πολιτικού ανεβασμένα στο διαδίκτυο.

Παρατηρώ όμως, με έκπληξη και αίσθηση υφιστάμενου πλέον καταφανώς, δυσμενή μεταχείριση και ότι κάποια άλλα βιβλία φαίνεται να μένουν κλειστά.

Επίσης:

1. Η επιλογή ισορροπίας των πέντε + πέντε πρώην υπουργών δύσκολα μπορεί να μην αποδοθεί σε πολιτική σκοπιμότητα. Στους δημοσιογράφους μάλιστα η λίστα διοχετεύτηκε ως «πρώτη δόση έναντι» και προς χρήση των Σαββατοκυριακάτικων.

2. Η ομόφωνη απόφαση της επιτροπής για έλεγχο σε βάθος 20ετίας, μαγικά άλλαξε όπως κατήγγειλαν και οι εκπρόσωποι των ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ , και η επιλογή των προσώπων περιορίζεται στην περίοδο μετά το 1997.

3. Περιλαμβάνονται κάποιοι και δεν περιλαμβάνονται κάποιοι άλλοι που μόνη διαφορά έχουν το σημερινό πολιτικό τους ρόλο. Δεν περιλαμβάνονται καν όσοι είχαν ρόλο στη διαχείριση των οικονομικών των κομμάτων...

4. Περιλαμβάνομαι και εγώ, παρ’ ότι δεν πρόλαβαν ακόμη να με καλέσουν στην επιτροπή ενώ το ζητώ εδώ και μήνες. Γεγονός που σημαίνει ότι υποτίθεται ότι δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει την εξέταση της υπόθεσης σε ότι αφορά ζητήματα με τα οποία είχα σχέση. Παρ’ ότι είναι γνωστό ότι καμία ανάθεση, αλλά και καμία τροποποίηση σύμβασης δεν έχω υπογράψει, παρ’ όλα αυτά επιλέγομαι και μάλιστα από τον υπεύθυνο της κατάρτισης της λίστας με τον οποίο είμαι επί χρόνια συνυποψήφιος.

5. Θεωρώ τη διαχείριση που έγινε πολιτικά απαράδεκτη και ηθικά διερευνητέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: