Τα επικίνδυνα χιλιόμετρα και τα σημεία όπου αναμένονται καθυστερήσεις λόγω εργασιών στο εθνικό δίκτυο
Στις 12 το μεσημέρι άνοιξαν τα Τέμπη. Οι οδηγοί όμως πρέπει να είναι οπλισμένοι με υπομονή αφού η κυκλοφορία θα γίνεται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και τα έργα αποκατάστασης του δρόμου από τις κατολισθήσεις του Δεκεμβρίου δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί που θα κινηθούν- κατά κύριο λόγο σε μία μόνο λωρίδα- στην εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών, όπου τα έργα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και επτά εργοτάξια είναι σχεδόν πάνω στον δρόμο.
Τα έργα καλύπτουν έκταση 22,3 χλμ. με συνέπεια να επηρεάζεται η κίνηση σε μήκος περίπου 65 χλμ.
από τον κόμβο του Ξυλοκάστρου μέχρι το Ρίο. Στον αυτοκινητόδρομο Μεταμόρφωση- Σκάρφεια ουρές αναμένεται να σχηματιστούν κυρίως στην περιοχή της Υλίκης, όπου ο δρόμος στενεύει εξαιτίας της νέας χάραξης.
«ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν τον χάρτη της ταλαιπωρίας. Επικίνδυνα σημεία και εργοτάξια, περισσότερα ή λιγότερα, υπάρχουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους. Οι επιλογές όμως για εναλλακτικές διαδρομές δεν είναι πολλές αφού οι παράπλευροι δρόμοι του βασικού εθνικού δικτύου αλλά και όσοι ανήκουν στο λεγόμενο τριτεύον εθνικό δίκτυο- κυρίως οι παλαιότεροι δρόμοι του εθνικού δικτύου- έχουν αφεθεί στην τύχη τους και διαθέτουν κατά κύριο λόγο μία λωρίδα κυκλοφορίας.
Όσον αφορά τα Τέμπη, σύμφωνα με την κοινοπραξία που έχει αναλάβει την κατασκευή του δρόμου, οι οδηγοί πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην έξοδο για Μακρυχώρι, στον κόμβο Αμπελακίων και στην περιοχή Νέων Πόρων επειδή ο δρόμος είναι ιδιαίτερα στενός και υπάρχουν εργοτάξια. Ο αυτοκινητόδρομος θα κλείσει και πάλι στις 12 το μεσημέρι της 12ης Απριλίου για τρεις έως τέσσερις εβδομάδες προκειμένου να ολοκληρωθούν στην έξοδο της κοιλάδας των Τεμπών οι εργασίες στερέωσης των βράχων. Περιπολικά
Όπως λέει στα «ΝΕΑ» ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, «έχει δοθεί εντολή να υπάρχουν ανά 500 μ. έξι περιπολικά της Αστυνομίας. Εκτός από τον έλεγχο της κυκλοφορίας, οι αστυνομικοί θα επιβλέπουν ανά τακτά διαστήματα και τα πρανή προκειμένου να υπάρχει έγκαιρη προειδοποίηση και επέμβαση σε περίπτωση πτώσης βράχων. Στους αστυνομικούς έχει δοθεί εντολή να λάβουν υπόψη ακόμη και το... ενδεχόμενο δολιοφθοράς (!)».
Πιο τυχεροί είναι οι οδηγοί που θα κινηθούν στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολη- Σπάρτη. Τη Μ. Τρίτη ολοκληρώθηκαν τα έργα στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο Αθήναιου έως το Λεύκτρο, συνολικού μήκους 15 χλμ., και έτσι οι οδηγοί αποφεύγουν πλέον τις επικίνδυνες στροφές της Μεγαλόπολης.
Κατολισθήσεις
Όπως επισημαίνει ο υφυπουργός κ. Μαγκριώτης, «τον τελευταίο χρόνο υπάρχει έντονο πρόβλημα με τις κατολισθήσεις, το οποίο οφείλεται στο απαρχαιωμένο επαρχιακό δίκτυο- έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί το ΄60 και ΄70- αλλά και στις έντονες βροχοπτώσεις που έχουν σημειωθεί φέτος». Λόγω των κατολισθήσεων έχει κλείσει από την περασμένη Κυριακή ο δρόμος Τρίπολη- Αρχαία Ολυμπία, στα Λαγκάδια Γορτυνίας (67ο χλμ.). Στο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ελπίζουν μέχρι αύριο να έχει δοθεί στην κυκλοφορία μία λωρίδα. Στο μεταξύ, η κυκλοφορία των οχημάτων από Τρίπολη προς Αρχαία Ολυμπία και Πύργο διεξάγεται μέσω Δάφνης Καλαβρύτων ή από την εθνική οδό Κορίνθου- Πατρών.
Από τα πλέον επικίνδυνα σημεία για κατολισθήσεις είναι στην Τρίπολη, περιοχή Παραδείσια- Τσακώνα, όπου αν αποκοπεί ο δρόμος θα υπάρχει πρόβλημα στην επικοινωνία με την Καλαμάτα. Επίσης η περιοχή Παλιοβούνα στο 10ο χλμ. της οδού Αντιρρίου- Αγρινίου, αλλά και η Παναγοπούλα στο 195ο χλμ. της εθνικής εδού ΠατρώνΚορίνθου.
tanea
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου