www.kryfokamari.blogspot.com

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Γ. Δημητράκης: «Ήμουν, είμαι και θα είμαι αναρχικός»

Ευνοϊκότερη ποινική μεταχείριση για τον αναρχικό -κατά δήλωσή του - Γιάννη Δημητράκη φέρνει η πρόταση του εισαγγελέα στο πενταμελές Εφετείο Αθηνών Αντώνη Λιόγα.


Ο εισαγγελικός λειτουργός εισηγήθηκε την ενοχή του κατηγορούμενου για τη ληστεία στο υποκατάστημα της Εθνικής ,στην οδό Σόλωνος και συνέργεια στην απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του φρουρού που τον καταδίωξε. Ωστόσο, ζήτησε την απαλλαγή του για άλλες δύο απόπειρες ανθρωποκτονίας,αλλά και τη μετατροπή της κακουργηματικής κατηγορίας της εγκληματικής οργάνωσης στο πλημμέλημα της συμμορίας.

Ο Γ. Δημητράκης, πρωτοδίκως έχει καταδικαστεί σε συνολική ποινή κάθειρξης 25 ετών, ενώ η απόφαση αναμένεται στις 23 Δεκεμβρίου οπότε θα συνεχιστεί η διαδικασία. Ο κατηγορούμενος στην
απολογία του ισχυρίστηκε ότι «ήμουν, είμαι και θα είμαι αναρχικός. Όσο ζω και αναπνέω το ταξίδι συνεχίζεται».



Δεν υπάρχουν σχόλια: