Με αγορανομική διάταξη το υπουργείο Οικονομίας προσπαθεί να φέρει "καθαρές" τιμές στα προϊόντα. Πρόκειται κυρίως για τις γνωστές προσφορές στα 2 το ένα δώρο, χωρίς όμως... ο καταναλωτής να γνωρίζει πολλές φορές ποιά είναι η τιμή του προϊοντος όταν πωλείται μόνο του γιατί με έντεχνο τρόπο έχει εξαφανιστεί από το ράφι.
΄Ετσι, απαγορεύεται να μπαίνουν σε πρόγραμμα προσφορών προϊόντα που η τιμή τους είχε αυξηθεί κατά το προηγούμενο τρίμηνο πριν από την προσφορά.
Περιορίζονται τα χρονικά διαστήματα που διαρκεί η προσφορά ενός προϊόντος σε τρεις μήνες (όχι συνεχόμενους) κάθε χρόνο, ενώ σε περίπτωση αδιάθετων αποθεμάτων δίδεται παράταση 14 ημερών.
Δεν επιτρέπεται προωθητική ενέργεια να γίνεται πριν από την πάροδο ενός μήνα από την προηγούμενη προωθητική ενέργεια, ενώ απαγορεύεται η τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης, σε προσφορά, να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την τιμή πώλησης του προϊόντος χωρίς προωθητική ενέργεια.
Επίσης, από εδώ και πέρα σε όλα τα προϊόντα που θα βρίσκονται σε προσφορά θα πρέπει